Vladena
Kvinna ·
Bröstförstoring i mars 2014
Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt
Sortera efter

Nk82
Kvinna ·

fruktbajs
Kvinna ·
11/3-14 ska jag opereras i Umeå, Polarkliniken av Anders Nilsson, kl: 13.30 valt att ta en All-inclusive eftersom att ja inte bor i umeå :)

Nk82
Kvinna ·

Zorra
Kvinna ·
Hej! Vi ska ju opereras samma dag =) fast jag ska till Tuve Mårtensson också på Citadellkliniken. De är bara några timmar kvar nu... och jag börjar oroa mig för storleken. Först tyckte jag att jag nog valt för stora inlägg 380cc mp, men efter att ha läst massor med bloggar och även inlägg här, så verkar de som dom flesta ville haft större... du är ju mycke mindre en mig men ska lägga in mer, så nu blir jag ännu mer osäker... Hur resonerade ni kring storleken?

M_tina_
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Nk82
Kvinna ·

sult
Kvinna ·
Hemma nu, pust.
F ö så har det gått kanon! :-)

Nk82
Kvinna ·
Hemma nu, pust.
F ö så har det gått kanon! :-)

sult
Kvinna ·
Ja mycket, trots smärtan.. kommer bli bra det här.

Körsbärsblomma
Kvinna ·

Vladena
Kvinna ·

Anonym användare
Inte många timmar kvar nu och börjar bli lite nervös! Skönt att det gått bra för er:) ska snart ta min andra dusch med Descutan. Har ni lyckats sova nåt natten innan operation? Jag lär nog inte göra det och jag har huvudvärk och är spänd i axlar förmodligen av nervositet:( önskar mig ett dygn framåt nu så det hade vart klart:)

Vladena
Kvinna ·

Anonym användare
Det blir nog detsamma för mig, lite sömn hit o dit:) alvedon har jag tagit och det hjälper inte ett skit:( haha gnäller nu för huvudvärk, hur ska det inte bli i morgon! Roligt att du är nöjd! Hoppas du får sova nu och att du inte har alltför ont.

kakans
Kvinna ·
11/3-14 ska jag opereras i Umeå, Polarkliniken av Anders Nilsson, kl: 13.30 valt att ta en All-inclusive eftersom att ja inte bor i umeå :)
Åh jag ska operera mig mig i Ume med fast dagen efter på läkarhuset :) Letar också hotel nu, vart kommer du att bo? :)

Sunrise
Kvinna ·
Stort Grattis till dina nya vänner!! 👍 Så härligt att du är nöjd!! :) Ska också opas av Jörg om 8 dagar. Längtar!

Vladena
Kvinna ·