Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bröstförstoring i mars 2014

Bröstförstoring

Vi, som gör bröstförstoring i mars kan väl dela här av våra funderingar och förhoppningar :) kan också skriva vilken klinik och kirurg ni har valt

1086

Sortera efter

Nk82

Nk82

Kvinna ·

Nu finns en efter bild på mina nya vänner. Blev tyvärr upp o ner
Gilla
fruktbajs

fruktbajs

Kvinna ·

11/3-14 ska jag opereras i Umeå, Polarkliniken av Anders Nilsson, kl: 13.30 valt att ta en All-inclusive eftersom att ja inte bor i umeå :)

känns helt sjukt att man kommer ha bröst om en vecka :P men samtidigt toknervös! fler som ska opereras samma dag där ? :)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Här ligger jag och kan inte sova!! Sov för mycket under dagen. Hur mår ni andra som har opererats idag (igår) ?
Gilla
Zorra

Zorra

Kvinna ·

Hej! Vi ska ju opereras samma dag =) fast jag ska till Tuve Mårtensson också på Citadellkliniken. De är bara några timmar kvar nu... och jag börjar oroa mig för storleken. Först tyckte jag att jag nog valt för stora inlägg 380cc mp, men efter att ha läst massor med bloggar och även inlägg här, så verkar de som dom flesta ville haft större... du är ju mycke mindre en mig men ska lägga in mer, så nu blir jag ännu mer osäker... Hur resonerade ni kring storleken? 

Gilla
M_tina_

M_tina_

Kvinna ·

Kollar igen, någon som ska opereras på proforma den 20 mars? :)
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nu ligger jag drogat på rummet och väntar på operation :) Förbaskade huvudvärk vill inte slippa bara
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Bet blir 440cc hade jag bestämt nu, skulle jag få möjlighet att välja mellan fler storlekar, tror jag skulle tagit 500, fattar inte att de kändes så stora på konsultation, nu kändes de små båda storlekarna :(
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nk82 skrev:
Nk82, hoppas du är nöjd med storlek och så, man blir ju lite tagen av narkosen och alla smärtstillande och smärtan själv naturligtvis
Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

Vladena skrev:
Nk82 skrev:
Nk82, hoppas du är nöjd med storlek och så, man blir ju lite tagen av narkosen och alla smärtstillande och smärtan själv naturligtvis
Jag är jätte nöjd faktiskt. Är glad att dom inte är större. Hade faktiskt inte så ont igår, så det kändes bra, sov mycket på em efter operationen. Snart dags då :) Lycka till och dom kommer ta väl hand om dig. Själv har jag precis kommit hem
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Hemma nu, pust.

F ö så har det gått kanon! :-)

Gilla
Nk82

Nk82

Kvinna ·

sult skrev:

Hemma nu, pust.

F ö så har det gått kanon! :-)

Så skönt. Är du nöjd?
Gilla
sult

sult

Kvinna ·

Ja mycket, trots smärtan.. kommer bli bra det här.

Gilla
Körsbärsblomma

Körsbärsblomma

Kvinna ·

9 dagar kvar till min operation på L&E! Känns fortfarande lite overkligt, ser fram emot det men har inte hunnit bli nervös än. Går mest och undrar hur det kommer bli. Men eftersom jag är nöjd med formen på mina bröst nu så kan det väl inte bli annat än bra? :D
Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Nu är det klart! Hade fruktansvärd tryck mellan brösten, så kunde knappt andas på uppvaktningen, fick morfin nu, känns lite bättre. Annars är jag jätte nöjd än så länge :) de är inte alls så stora som jag trodde :) försökte ladda ner bilderna, men de bara hänger sig, så det gick tyvärr inte :(
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Inte många timmar kvar nu och börjar bli lite nervös! Skönt att det gått bra för er:) ska snart ta min andra dusch med Descutan. Har ni lyckats sova nåt natten innan operation? Jag lär nog inte göra det och jag har huvudvärk och är spänd i axlar förmodligen av nervositet:( önskar mig ett dygn framåt nu så det hade vart klart:)

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Jag har sovit rätt så bra trots att jag vaknat flera gånger men lyckades somna om och sista halvtimme eller tre kvart hade jag varit vaken. Men jag var dödstrött, var igång hela dagen innan sen 6.30 på morgonen. Men huvudvärk hade jag också fram till operationen, även lugnande medel och alvedon inte tog bort den. Nu gör det ont i bröstet istället, men man överlever, nöjd är jag iaf så jag sparkat mig i röven och har gjort det äntligen!!! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det blir nog detsamma för mig, lite sömn hit o dit:) alvedon har jag tagit och det hjälper inte ett skit:( haha gnäller nu för huvudvärk, hur ska det inte bli i morgon! Roligt att du är nöjd! Hoppas du får sova nu och att du inte har alltför ont.

Gilla
kakans

kakans

Kvinna ·

fruktbajs skrev:

11/3-14 ska jag opereras i Umeå, Polarkliniken av Anders Nilsson, kl: 13.30 valt att ta en All-inclusive eftersom att ja inte bor i umeå :)

känns helt sjukt att man kommer ha bröst om en vecka :P men samtidigt toknervös! fler som ska opereras samma dag där ? :)

Åh jag ska operera mig mig i Ume med fast dagen efter på läkarhuset :) Letar också hotel nu, vart kommer du att bo? :)

Gilla
Sunrise

Sunrise

Kvinna ·

Stort Grattis till dina nya vänner!! 👍 Så härligt att du är nöjd!! :) Ska också opas av Jörg om 8 dagar. Längtar!

Gilla
Vladena

Vladena

Kvinna ·

Han är så himla härlig han :), lycka till med din operation, hoppas mina "ploppar ut lite till" men nöjd i vilket fall :):):)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem