Madz
Kvinna ·
13 nov, 2018
Bröstförstoring januari 2019
BröstförstoringHej! Någon mer som ska göra en bröstförstoring i januari 2019? Jag ska opa mig hos Patrik Höijer på Nordiska Kliniken den 8 januari. Har 75A (knappt) idag och ska lägga in motiva 425cc round full. Så nervös!!
Sortera efter
Tjejen94
Kvinna ·
19 jan, 2019
Opii
Kvinna ·
20 jan, 2019
Cblf89
Kvinna ·
20 jan, 2019
Opii
Kvinna ·
20 jan, 2019
Jublun
Kvinna ·
24 jan, 2019
Opii
Kvinna ·
24 jan, 2019
Ldiana
Kvinna ·
24 jan, 2019
Jublun
Kvinna ·
25 jan, 2019
Opii
Kvinna ·
25 jan, 2019
Cblf89
Kvinna ·
25 jan, 2019
Billan
Kvinna ·
25 jan, 2019
NU har jag gjort det. Tuttarna är på plats!
Så mysig personal och så gott med narkos ;)
Billan
Kvinna ·
25 jan, 2019
Jublun
Kvinna ·
25 jan, 2019
Taxöra
Kvinna ·
25 jan, 2019
Jag är två veckor post op nu och det börjar känns som vanligt.. har knappt några känningar kvar och kan börja sova som vanligt o lite på sidan... det enda som e trixigt är att inte lyfta vår minsting på 15 månader.... men allt görs från golvet numera :))
Sunshine700
Kvinna ·
25 jan, 2019
Cblf89
Kvinna ·
25 jan, 2019
Svullna tuttar är allt annat än skönt! Hur länge var era supersvullna? Mina svullnade rejält idag på dag 2 och det är allt annat än skönt!
Tjejen94
Kvinna ·
25 jan, 2019
Jag var just på återbesök på Bellakliniken och fick en ny tortyrbh :’( hade hoppats jag skulle slippa den nu... typiskt.
Den förra var alldeles för stor. Har gått från 75E till 65G. Sååå, nu ska jag torteras i två veckor till, men allt har läkt superfint hittills. Har lite ”problem” med armarna (i ena armen är en sena spänd och andra armen känns typ som ett stort skavsår) men det är vanligt vid snitt i armhålan.
Kunde sluta med värktabletter helt för några dagar sedan — efter ganska exakt två veckor. Hade kanske gått att sluta tidigare men var rädd för att det skulle göra ont.
Hur går det för er andra som opererades tidigt i januari?
Tjejen94
Kvinna ·
25 jan, 2019
Svullna tuttar är allt annat än skönt! Hur länge var era supersvullna? Mina svullnade rejält idag på dag 2 och det är allt annat än skönt!
Ldiana
Kvinna ·
25 jan, 2019
Taxöra
Kvinna ·
25 jan, 2019
Det låter som ni kämpar på, måste ju erkänna att man blir lite nervös när andra säger att det här sin ont och "tortyrbh" men snart är det min tur och snart är det över :)
Hang in there! På min klinik sa de till mig att smärtan är som värst tre dagar efter operation och sedan börjar avta.
Om du fick med dig Citodon hem så går det att ta två sådana (helst inte precis samtidigt, ge den första tid att verka — du kanske inte behöver två) och de går att kombinera med Ipren.
Glöm inte ta något som hjälper tarmarna när du äter morfin, typ Laktulos, annars kommer du ha superont i magen om någon dag.
Ang ryggsmärta hjälper det att röra på sig.