Gorrgan
Kvinna ·
11 feb, 2018
Bröstförstoring Mars 2018
BröstförstoringEfter att ha läst tråden för alla förväntansfulla februarioperationer så är det dax för en även för oss med marsoperationer. Jag är 43 och lever med min sambo och vår stora familj med ett gäng barn samt hund i Stockholm. Mått dåligt över mina bröst i över tio år, yngsta barnet är 15, så att nu äntligen ta steget till förändring känns än så länge overkligt. Efter att ha läst och jämfört bland en mängd olika kliniker så fastnade jag tillslut för Nordiska Kliniken och var där på en första konsultation den 3/2 hos Mattias Elmer (spännande med 3D fotografering) det kändes så rätt och bra. Behövde inget lyft utan endast förstoring och det blir Motiva full 550cc. Ska dit på en andra konsultation den 13/2 för att vara helt säker på storleken, min oro är att dem ska bli lite för stora..... Operationen är bokad till den 5/3.
Sortera efter
SNL95
Kvinna ·
21 mar, 2018
fritiof
Kvinna ·
21 mar, 2018
Hur går det för er som opererat er redan med återhämtningen? Hur funkar vardagen? :D
Em99
Kvinna ·
21 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
21 mar, 2018
Hur går det för er som opererat er redan med återhämtningen? Hur funkar vardagen? :D
Em99
Kvinna ·
21 mar, 2018
shall
Kvinna ·
21 mar, 2018
Jin
Kvinna ·
21 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
22 mar, 2018
Opererades i måndags kväll, tar mig med nöd och näppe upp ur sängen. Känns som en jätte har parkerat på bröstkorgen. Hört att dag 2-3 är värst så jag längtar till imorgon.
annaatheresee
Kvinna ·
22 mar, 2018
Skelleftebrud
Kvinna ·
22 mar, 2018
Skelleftebrud
Kvinna ·
22 mar, 2018
Miss.s
Kvinna ·
22 mar, 2018
Håller mig typ för att de gör så ont att stå och gå till toan men dom brukar väl säga Att de vänder efter dag3
Madde95
Kvinna ·
22 mar, 2018
Hej, är ny här inne. Jag gjorde min operation i måndags.
hoppas det är okej att hoppa in i tråden.
Hur mår alla nyopererade? :) hur många dagar/ veckor sedan gjorde du din op?
Skill
Kvinna ·
22 mar, 2018
Håller mig typ för att de gör så ont att stå och gå till toan men dom brukar väl säga Att de vänder efter dag3
Jag hade mest ont dag 3-4 sen släppte det mer och mer för varje dag. Är inne på dag 10 nu och har nästan inte ont alls, vissa rörelser känns och kan göra lite ont, sen nervsmärta ibland som kommer snabbt o försvinner snabbt. Jag försökte sova bort de jobbiga dagarna :( men det kommer bli bättre!
En.vacker.dag
Kvinna ·
22 mar, 2018
Miss.s
Kvinna ·
22 mar, 2018
Jag hade mest ont dag 3-4 sen släppte det mer och mer för varje dag. Är inne på dag 10 nu och har nästan inte ont alls, vissa rörelser känns och kan göra lite ont, sen nervsmärta ibland som kommer snabbt o försvinner snabbt. Jag försökte sova bort de jobbiga dagarna :( men det kommer bli bättre!
Hej Miss S
Ser att du la in lite mer än mig men annars verkar vi vara lite lika i kroppen hade också en tom
75C innan..
Hoppas allt går bra för dig med tillfrisknandet.
Hur kände du efter op med strl är du nöjd?
Jag har haft några hemska dagar när dom har känts enorma till min kropp och det har tagit på phsyket.
Jag vet att det är svullnad som också kommer lägga sig men kombinationen mellan att inte kunna röra sig osv har varit tufft.
annaatheresee
Kvinna ·
22 mar, 2018
Är helt slut svettas massor och vill bara att smärtan ska lägga sig. Vill kunna gå på toa utan problem osv men peppar peppar!!!
annaatheresee
Kvinna ·
22 mar, 2018
Jag gjorde min den 12:e :) Jag mår bra och kan göra allt som jag kunde innan opererationen. Förutom att lyfta tungt och träna då så klart :) Hur mår du själv?
Sophoto
Kvinna ·
22 mar, 2018
annaatheresee
Kvinna ·
22 mar, 2018
Hej hur mår du nu efter operationen? Jag opererades för 2 veckor och 2 dagar sen och har återhämtat mig väldigt bra :D över förväntat.