Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Gorrgan profilbild

Gorrgan

Kvinna ·

11 feb, 2018

Bröstförstoring Mars 2018

Bröstförstoring

Efter att ha läst tråden för alla förväntansfulla februarioperationer så är det dax för en även för oss med marsoperationer. Jag är 43 och lever med min sambo och vår stora familj med ett gäng barn samt hund i Stockholm. Mått dåligt över mina bröst i över tio år, yngsta barnet är 15, så att nu äntligen ta steget till förändring känns än så länge overkligt. Efter att ha läst och jämfört bland en mängd olika kliniker så fastnade jag tillslut för Nordiska Kliniken och var där på en första konsultation den 3/2 hos Mattias Elmer (spännande med 3D fotografering) det kändes så rätt och bra. Behövde inget lyft utan endast förstoring och det blir Motiva full 550cc. Ska dit på en andra konsultation den 13/2 för att vara helt säker på storleken, min oro är att dem ska bli lite för stora..... Operationen är bokad till den 5/3.

386

Sortera efter

Em99

Kvinna ·

22 mar, 2018

Tjejer måste ba få skriva min lycka. Opererades i onsdags och har tjuvkikat lite nu o jag kunde inte bli nöjdare. Har 350 i högra bröstet och 400 i vänstra. Hade puffiga bröstvårtor o va så orolig att de skulle va fula efter operationen men de är verkligen så fina redan. Hade även lätt tubulära bröstvårtor och bröst men tycker inte det märks av alls nu. Åhhhhh sån lycka! Mår även relativt bra :D Har även köpt min första Bh med bygel då Michael ville att jag skulle börja med det redan idag. Jag vet, lite märkligt tycker alla mina kompisar som gjort brösten men kommer följa min kirurgs råd då han vet bäst för mina bröst. Hamnade på 70E
Gilla

annaatheresee

Kvinna ·

22 mar, 2018

Em99 skrev:

Tjejer måste ba få skriva min lycka. Opererades i onsdags och har tjuvkikat lite nu o jag kunde inte bli nöjdare. Har 350 i högra bröstet och 400 i vänstra. Hade puffiga bröstvårtor o va så orolig att de skulle va fula efter operationen men de är verkligen så fina redan. Hade även lätt tubulära bröstvårtor och bröst men tycker inte det märks av alls nu. Åhhhhh sån lycka! Mår även relativt bra :D

Har även köpt min första Bh med bygel då Michael ville att jag skulle börja med det redan idag. Jag vet, lite märkligt tycker alla mina kompisar som gjort brösten men kommer följa min kirurgs råd då han vet bäst för mina bröst. Hamnade på 70E

Grattis till dina nya bröst! :) Hoppas allt fortsätter i samma spår!
Gilla

Em99

Kvinna ·

22 mar, 2018

Åh tack!! Ja det hoppas jag också :D
Gilla

Sophoto

Kvinna ·

22 mar, 2018

annaatheresee skrev:

Sophoto skrev:

annaatheresee skrev:

Hej, är ny här inne. Jag gjorde min operation i måndags.
hoppas det är okej att hoppa in i tråden.
Hur mår alla nyopererade? :) hur många dagar/ veckor sedan gjorde du din op?

Hej hur mår du nu efter operationen? Jag opererades för 2 veckor och 2 dagar sen och har återhämtat mig väldigt bra :D över förväntat.

Hej!
vad kul att höra att du mår bra efter op. Tycker du att du haft några problem under dessa två veckor? eller har allt rullat på?
Jag mår faktiskt väldigt bra, har idag lyckats att göra lite lättare sysslor här hemma och kan ta kortare promenader. Men är fortfarande väldigt trött och slut, men de kanske inte är så konstigt :)

Nej verkligen inte, man är sjukt trött första tiden. I början var jag trött och orkade inte med längre äventyr. Sov mycket middag mitt på dagen för att återhämta mig och drog iväg på endast korta ärenden och jag störde mig mycket på trycket i bröstet. Men trycket lugna ned sig efter 5 dagar och energin efter 9 dagar. Nu känner jag mig rätt så stark. Åkt lite spark vid åkersjön den här veckan och prova skotta lite snö och det funka bra så länge jag tog det lugnt. Passa på att dra på vintersemester när jag ändå skulle va sjukskriven.
Gilla

annaatheresee

Kvinna ·

23 mar, 2018

Sophoto skrev:

annaatheresee skrev:

Sophoto skrev:

annaatheresee skrev:

Hej, är ny här inne. Jag gjorde min operation i måndags.
hoppas det är okej att hoppa in i tråden.
Hur mår alla nyopererade? :) hur många dagar/ veckor sedan gjorde du din op?

Hej hur mår du nu efter operationen? Jag opererades för 2 veckor och 2 dagar sen och har återhämtat mig väldigt bra :D över förväntat.

Hej!
vad kul att höra att du mår bra efter op. Tycker du att du haft några problem under dessa två veckor? eller har allt rullat på?
Jag mår faktiskt väldigt bra, har idag lyckats att göra lite lättare sysslor här hemma och kan ta kortare promenader. Men är fortfarande väldigt trött och slut, men de kanske inte är så konstigt :)

Nej verkligen inte, man är sjukt trött första tiden. I början var jag trött och orkade inte med längre äventyr. Sov mycket middag mitt på dagen för att återhämta mig och drog iväg på endast korta ärenden och jag störde mig mycket på trycket i bröstet. Men trycket lugna ned sig efter 5 dagar och energin efter 9 dagar. Nu känner jag mig rätt så stark. Åkt lite spark vid åkersjön den här veckan och prova skotta lite snö och det funka bra så länge jag tog det lugnt. Passa på att dra på vintersemester när jag ändå skulle va sjukskriven.

Det känns lite som om att din läkningstid skulle kunna vara "min" läkningstid. Jag får hoppas på att min blir i likhet av det du berättar. Man får ta lite saker i taget. Som du säger så är trycket nästan det värsta just nu, de är som två bollar som sitter innanför, man vill bara trycka ner dem, haha :D Skönt att ta en semester också! har du börjat jobba nu?
Gilla

sthlm

Kvinna ·

23 mar, 2018

Hej! Opades i tisdags och tror *peppar peppar* att den värsta perioden av smärta börjar gå över, har övergå över till en mer brännande känsla runt bröstvårtorna vilket jag läst är positivt (nerver som börjar hitta tillbaka). Annars har det värsta hittills helt klart varit att resa sig ur sängen efter man legat till en längre stund. Måste liksom räkna till 3 och "gunga" mig upp. Och sedan känslan av att inte kunna ta riktigt djupa andetag, har ett konstant tryck och så har det känts sedan uppvaket. Hur går det för er andra, funkar vardagen? Jag märker också av en del humörsvängningar typ lyckorus när jag inser att jag faktiskt vågade och ibland någon dipp när jag bara känner mig klumpig äcklig och vätskefylld.. Kanske har med medicinen att göra? I övrigt så var NK och all personal verkligen fantastiska och även sååå himla skönt att vara inne och läsa här på POF där det finns massvis med bra info och reflektioner från er! <3
Gilla

R88

Kvinna ·

23 mar, 2018

Em99 skrev:

Tjejer måste ba få skriva min lycka. Opererades i onsdags och har tjuvkikat lite nu o jag kunde inte bli nöjdare. Har 350 i högra bröstet och 400 i vänstra. Hade puffiga bröstvårtor o va så orolig att de skulle va fula efter operationen men de är verkligen så fina redan. Hade även lätt tubulära bröstvårtor och bröst men tycker inte det märks av alls nu. Åhhhhh sån lycka! Mår även relativt bra :D

Har även köpt min första Bh med bygel då Michael ville att jag skulle börja med det redan idag. Jag vet, lite märkligt tycker alla mina kompisar som gjort brösten men kommer följa min kirurgs råd då han vet bäst för mina bröst. Hamnade på 70E

Hej! Jag har oxå lite mildra turbulösa bröst och lite puffiga bröstvårtor. Opererade mig igår 22 mars. Sjukt spännande att se resultat! Mitt vänster med endast implantat ser fint ut medans höger lite tilltufsat med lyft och implantat. Jag kommer uppdatera med lite bilder om några dag nu är det bara fokus på att vila, vila, vila! GRATTIS TILL DIN OP! <3
Gilla

Madde95

Kvinna ·

23 mar, 2018

Någon som vet när känseln kommer tillbaka om man lagt bakom muskeln och genom armhålan? Jag har bara känsel på undersidan av brösten nämligen. Idag är det 11 dagar sedan min operation.
Gilla

Skill

Kvinna ·

23 mar, 2018

Miss.s skrev:

Skill skrev:

Miss.s skrev:

Skelleftebrud skrev:

Håller mig typ för att de gör så ont att stå och gå till toan men dom brukar väl säga Att de vänder efter dag3

Jag hade mest ont dag 3-4 sen släppte det mer och mer för varje dag. Är inne på dag 10 nu och har nästan inte ont alls, vissa rörelser känns och kan göra lite ont, sen nervsmärta ibland som kommer snabbt o försvinner snabbt. Jag försökte sova bort de jobbiga dagarna :( men det kommer bli bättre!

Hej Miss S

Ser att du la in lite mer än mig men annars verkar vi vara lite lika i kroppen hade också en tom
75C innan..
Hoppas allt går bra för dig med tillfrisknandet.
Hur kände du efter op med strl är du nöjd?
Jag har haft några hemska dagar när dom har känts enorma till min kropp och det har tagit på phsyket.
Jag vet att det är svullnad som också kommer lägga sig men kombinationen mellan att inte kunna röra sig osv har varit tufft.

Hej! Ja allt har gått bra men haft väldigt ont nattetid förra veckan, men nu är det bra. Första gången jag såg dom kändes dom enorma, eller dom känns fortfarande stora men tycker dom är fina och passar bra till min kropp. Kan ändå "dölja" dom i vanliga tröjor. Mina är också svullna, jag valde mellan 450 och 500 men blev kirugens val under op, 500 kändes stort på konsultationen, men inte lika mkt nu. Är jättenöjd med storleken. Men förra veckan mådde jag inte heller så bra psykiskt alla dagar, var också ledsen och orolig att dom skulle uppfattas "för stora", och kände mig tjock, stor svullen mage o stora bröst så va rädd o se tjockare ut. kunde inte sova och grät och undrade varför jag utsatte mig för detta. Men jag tror du kommer må bättre snart när de lagt sig , smärta och sånt gör en skörare. Jag är mer nöjd med min kropp nu idag än någonsin innan trots lite bristningar på magen efter mina 2 barn :)

Det är på ett sätt så otroligt skönt att höra att man inte är ensam i detta. Och är glad över att höra att du funnit ron till dina nya bröst. Underbart! Vilken typ av inlägg hade du? Precis som du beskriver har det varit svängigt för mig. Från den ena dagen bara ångrat allt och velat ha tillbaka min mer hängiga c kupa till att från och med igår 8 dagar efter op äntligen tycka att dom kanske ändå passar mig. Känner att dom har lagt sig mer till rätta nu inte lika strama. Men eftersom jag även gjorde ett lolipoplyft kommer jag inte ifrån den väldigt stora looken än då dom nu trycks ihop som mer runda Blir väl ändring på det när omplåstringen är borttagen och dom får forma till sig med bröstgården. Som du beskrev med o harmonin i kroppen tror jag beror mycket på all medecin man tog också. Slutade med allt i onsdags (2 dagar sen) och nu börjar kroppen lägga sig i svullnad o magen funkar bättre. Hur känner du med ork osv? Jag vill juh bara ut o gå lite lätt men när jag provade häromdagen 800m Kändes det så konstigt som att brösten skulle ramla. Dom känns lixom inte som ett med kroppen nu. Hur tänker du omkring det? Har läst så mycket olika vissa är ute varje dag o går bara 1 v efter op Vissa pratar om komplikationer o ligger på rygg i 3v Vi har juh olika läkare ser jag :) Vad fick du för rekommendationer. Förlåt för tusen frågor men det är så skönt att få en respons ifrån någon som förstår. Min sambo bara du suckar åt mig o säger allt kommer att bli bra. Haha inte så mycket bollplank där. Stor kram!!
Gilla

Skill

Kvinna ·

23 mar, 2018

Madde95 skrev:

Någon som vet när känseln kommer tillbaka om man lagt bakom muskeln och genom armhålan? Jag har bara känsel på undersidan av brösten nämligen. Idag är det 11 dagar sedan min operation.

Jag har hört att det där är individuellt. Allt ifrån 1v-6 mån-1år osv Mina har successivt ändrat sig jag är inne på dag 9 Och min högra bröst är snabbare än det vänstra. Där jag redan har fått tillbaka känseln i hela. Medan det vänstra känner jag bara i överkant. Va inte orolig dock :) den kommer tillbaka. Alla mina vänninor har haft olika upplevelser :)
Gilla

Madde95

Kvinna ·

23 mar, 2018

Skill skrev:

Madde95 skrev:

Jag har hört att det där är individuellt.
Allt ifrån 1v-6 mån-1år osv

Mina har successivt ändrat sig jag är inne på dag 9
Och min högra bröst är snabbare än det vänstra. Där jag redan har fått tillbaka känseln i hela.
Medan det vänstra känner jag bara i överkant.
Va inte orolig dock :) den kommer tillbaka.
Alla mina vänninor har haft olika upplevelser :)

Tack för svar! :) Då slipper jag oroa mig. Sen är jag så klart beredd på att kanske inte få tillbaka 100% av känseln. Det är ju rätt vanligt. Nu ska dem bara sjunk till rätta! Är så otålig haha.
Gilla

Em99

Kvinna ·

23 mar, 2018

R88 skrev:

Em99 skrev:

Hej!

Jag har oxå lite mildra turbulösa bröst och lite puffiga bröstvårtor. Opererade mig igår 22 mars. Sjukt spännande att se resultat! Mitt vänster med endast implantat ser fint ut medans höger lite tilltufsat med lyft och implantat. Jag kommer uppdatera med lite bilder om några dag nu är det bara fokus på att vila, vila, vila!

GRATTIS TILL DIN OP!

Åh grattis till din op också! Hoppas smärtan är hanterbar och att läkningen går bra! Ser fram emot bilder :)
Gilla

Jesniv

Kvinna ·

23 mar, 2018

Ni som fått en stöd bh efter op. Jag ska ha en i 5 veckor. Jag funderar dock på om den är för stor. Hur hårt ska den sitta runt brösten? Svårt att beskriva kanske. Men ska den sitta så brösten är ganska fast, och klyftan *ihoptryckt* eller lite lösare så klyftan inte är jätte ihop tryckt?
Gilla

Miss.s

Kvinna ·

23 mar, 2018

Skill skrev:

Miss.s skrev:

Skill skrev:

Miss.s skrev:
Skelleftebrud skrev:

Håller mig typ för att de gör så ont att stå och gå till toan men dom brukar väl säga Att de vänder efter dag3

Jag hade mest ont dag 3-4 sen släppte det mer och mer för varje dag. Är inne på dag 10 nu och har nästan inte ont alls, vissa rörelser känns och kan göra lite ont, sen nervsmärta ibland som kommer snabbt o försvinner snabbt. Jag försökte sova bort de jobbiga dagarna :( men det kommer bli bättre!

Hej Miss S

Ser att du la in lite mer än mig men annars verkar vi vara lite lika i kroppen hade också en tom
75C innan..
Jag har haft några hemska dagar när dom har känts enorma till min kropp och det har tagit på phsyket.
Jag vet att det är svullnad som också kommer lägga sig men kombinationen mellan att inte kunna röra sig osv har varit tufft.

Hej! Ja allt har gått bra men haft väldigt ont nattetid förra veckan, men nu är det bra. Första gången jag såg dom kändes dom enorma, eller dom känns fortfarande stora men tycker dom är fina och passar bra till min kropp. Kan ändå "dölja" dom i vanliga tröjor. Mina är också svullna, jag valde mellan 450 och 500 men blev kirugens val under op, 500 kändes stort på konsultationen, men inte lika mkt nu. Är jättenöjd med storleken. Men förra veckan mådde jag inte heller så bra psykiskt alla dagar, var också ledsen och orolig att dom skulle uppfattas "för stora", och kände mig tjock, stor svullen mage o stora bröst så va rädd o se tjockare ut. kunde inte sova och grät och undrade varför jag utsatte mig för detta. Men jag tror du kommer må bättre snart när de lagt sig , smärta och sånt gör en skörare. Jag är mer nöjd med min kropp nu idag än någonsin innan trots lite bristningar på magen efter mina 2 barn :)

Det är på ett sätt så otroligt skönt att höra att man inte är ensam i detta.
Och är glad över att höra att du funnit ron till dina nya bröst. Underbart! Vilken typ av inlägg hade du?
Precis som du beskriver har det varit svängigt för mig.
Från den ena dagen bara ångrat allt och velat ha tillbaka min mer hängiga c kupa till att från och med igår 8 dagar efter op äntligen tycka att dom kanske ändå passar mig.
Känner att dom har lagt sig mer till rätta nu inte lika strama. Men eftersom jag även gjorde ett lolipoplyft kommer jag inte ifrån den väldigt stora looken än då dom nu trycks ihop som mer runda Blir väl ändring på det när omplåstringen är borttagen och dom får forma till sig med bröstgården.

Som du beskrev med o harmonin i kroppen tror jag beror mycket på all medecin man tog också.
Slutade med allt i onsdags (2 dagar sen) och nu börjar kroppen lägga sig i svullnad o magen funkar bättre.

Hur känner du med ork osv?
Jag vill juh bara ut o gå lite lätt men när jag provade häromdagen 800m
Kändes det så konstigt som att brösten skulle ramla.
Dom känns lixom inte som ett med kroppen nu.
Hur tänker du omkring det?
Har läst så mycket olika vissa är ute varje dag o går bara 1 v efter op
Vissa pratar om komplikationer o ligger på rygg i 3v
Vi har juh olika läkare ser jag :)
Vad fick du för rekommendationer.

Förlåt för tusen frågor men det är så skönt att få en respons ifrån någon som förstår.
Min sambo bara du suckar åt mig o säger allt kommer att bli bra. Haha inte så mycket bollplank där.

Stor kram!!

Jag har mentor 500 hög profil :) enda nackdelen just nu är många toppar ej passar haha, men är ju kul att behöva köpa nya kläder. Jag fick rekommendationen att ej träna på 4-6 veckor men promenader var okej. Har dock inte gått så mkt, försökt vila och göra vardagssysslor mest. Idag va första gången jag va ute, handlade lite och det känns bra, ovant och dom är ju lite ömma men har verkligen inte ont, blir bättre för varje dag. Jag tänker att alla är olika, hade verkligen inte kunnat gå för bara 5 dagar sedan tex. Har man ont är det bättre att ta de lugnt även om man känner sig "långsammare" än andra. Jag blir rätt rastlös o vill städa o greja men har fått tvinga mig o ta lite i taget o vila emellan. Tänkte prova lite längre promenad på måndag :) jag har också varit på min sambo, efter konsultationen tyckte han 500 va för mkt, så frågat typ varje dag ifall dom är för stora, men han tycker dom är bra :) är nog lite rädd att få negativ uppmärksamhet, men har bestämt mig för att skita i att tänka på det och ta det om det problemet kommer. Du får gärna skriva pm om du vill :) va har du för implantat? Och vart gjorde du det?
Gilla

Bluerose

Kvinna ·

23 mar, 2018

Jag opererade mig den 6 mars. Förstoring genom armhålan. Smärtan har blivit bättre men jag fryser så fruktansvärt, främst om brösten och på insidan av armarna. Som exempel så la jag mig och vilade tidigare och då hade jag på mig en topp, två koftor och tre täcken och frös ändå. Är det någon som upplevt något liknande? Kram B
Gilla

sthlm

Kvinna ·

23 mar, 2018

Är det någon mer som blir förstoppad av alla värktabletter? Idag behövde jag verkligen gå på toa första gången efter op men vågade knappt då det kändes som att brösten skulle spricka.. Inbillar jag mig eller är det så farligt som det känns? Testat med massa vatten, kaffe, druvor, plommon för att magen ska komma igång...
Gilla

En.vacker.dag

Kvinna ·

23 mar, 2018

Bluerose: Jag op:ades ju 7 mars men känner inte igen frossan. Har du feber? Kanske värt att ringa kliniken om du har feber för det ska du inte ha. Sthlm: jag tror framförallt att det är morfinet som är stoppande. Jag äter nötter och frön och det får igång magen. Även lite probiotika och mjölksyratabletter efter antibiotikan är bra att ta för att återställa balansen. Jag är ju lite smått orolig för alla möjliga komplikationer nu så här efteråt.... kan inte sluta tänka på det och det tär på psyket att hela tiden gå och ponera olika scenarion. Blir så trött på mig själv...
Gilla

sthlm

Kvinna ·

23 mar, 2018

En.vacker.dag skrev:

Bluerose: Jag op:ades ju 7 mars men känner inte igen frossan. Har du feber? Kanske värt att ringa kliniken om du har feber för det ska du inte ha.

Sthlm: jag tror framförallt att det är morfinet som är stoppande. Jag äter nötter och frön och det får igång magen. Även lite probiotika och mjölksyratabletter efter antibiotikan är bra att ta för att återställa balansen.

Jag är ju lite smått orolig för alla möjliga komplikationer nu så här efteråt.... kan inte sluta tänka på det och det tär på psyket att hela tiden gå och ponera olika scenarion. Blir så trött på mig själv...

Tack, ska testa det! Har också börjat tänka mer och mer på komplikationer... jag antar att det är så hjärnan funkar, när man inte längre fylls upp av oro inför operationen eller smärta så tar något annat över. Ngt särskilt du oroar dig extra för? Har du haft återbesök?
Gilla

Skill

Kvinna ·

24 mar, 2018

Jesniv skrev:

Ni som fått en stöd bh efter op. Jag ska ha en i 5 veckor. Jag funderar dock på om den är för stor. Hur hårt ska den sitta runt brösten? Svårt att beskriva kanske. Men ska den sitta så brösten är ganska fast, och klyftan *ihoptryckt* eller lite lösare så klyftan inte är jätte ihop tryckt?

Jag har fått förklarat för mig att den ska lyfta och hålla dom på plats, men inte trycka ihop. Att få klyfta i den är juh lite svårt att avgöra har du hög profil och breda implantat kanske det blir det naturligt :) men den ska lixom inte trycka ihop dom. Vilken strl har du på bh?
Gilla

Skill

Kvinna ·

24 mar, 2018

Miss.s skrev:

Skill skrev:

Miss.s skrev:

Skill skrev:
Miss.s skrev:
Skelleftebrud skrev:

Hej Miss S

75C innan..

Det är på ett sätt så otroligt skönt att höra att man inte är ensam i detta.
Och är glad över att höra att du funnit ron till dina nya bröst. Underbart! Vilken typ av inlägg hade du?
Precis som du beskriver har det varit svängigt för mig.
Från den ena dagen bara ångrat allt och velat ha tillbaka min mer hängiga c kupa till att från och med igår 8 dagar efter op äntligen tycka att dom kanske ändå passar mig.
Känner att dom har lagt sig mer till rätta nu inte lika strama. Men eftersom jag även gjorde ett lolipoplyft kommer jag inte ifrån den väldigt stora looken än då dom nu trycks ihop som mer runda Blir väl ändring på det när omplåstringen är borttagen och dom får forma till sig med bröstgården.

Som du beskrev med o harmonin i kroppen tror jag beror mycket på all medecin man tog också.
Slutade med allt i onsdags (2 dagar sen) och nu börjar kroppen lägga sig i svullnad o magen funkar bättre.

Hur känner du med ork osv?
Jag vill juh bara ut o gå lite lätt men när jag provade häromdagen 800m
Kändes det så konstigt som att brösten skulle ramla.
Dom känns lixom inte som ett med kroppen nu.
Hur tänker du omkring det?
Har läst så mycket olika vissa är ute varje dag o går bara 1 v efter op
Vissa pratar om komplikationer o ligger på rygg i 3v
Vi har juh olika läkare ser jag :)
Vad fick du för rekommendationer.

Förlåt för tusen frågor men det är så skönt att få en respons ifrån någon som förstår.
Min sambo bara du suckar åt mig o säger allt kommer att bli bra. Haha inte så mycket bollplank där.

Stor kram!!

Jag har mentor 500 hög profil :) enda nackdelen just nu är många toppar ej passar haha, men är ju kul att behöva köpa nya kläder. Jag fick rekommendationen att ej träna på 4-6 veckor men promenader var okej. Har dock inte gått så mkt, försökt vila och göra vardagssysslor mest. Idag va första gången jag va ute, handlade lite och det känns bra, ovant och dom är ju lite ömma men har verkligen inte ont, blir bättre för varje dag. Jag tänker att alla är olika, hade verkligen inte kunnat gå för bara 5 dagar sedan tex. Har man ont är det bättre att ta de lugnt även om man känner sig "långsammare" än andra. Jag blir rätt rastlös o vill städa o greja men har fått tvinga mig o ta lite i taget o vila emellan. Tänkte prova lite längre promenad på måndag :) jag har också varit på min sambo, efter konsultationen tyckte han 500 va för mkt, så frågat typ varje dag ifall dom är för stora, men han tycker dom är bra :) är nog lite rädd att få negativ uppmärksamhet, men har bestämt mig för att skita i att tänka på det och ta det om det problemet kommer. Du får gärna skriva pm om du vill :) va har du för implantat? Och vart gjorde du det?

Men gulle.... ja det kanske är bättre :) blir juh långa uppsatser känns det som. Finns så mycket att prata av sig om. Jag la in 380cc motiva silksurface demi profil på Victoria kliniken Underbart att höra att du ändå kan vara igång så mycket. Lite avis. Men som du säger det är individuellt. Idag är första dagen som brösten känns som om dom börjar ”bli ett med kroppen” Så ska försöka mig på en promenad idag... i need it! Jag har dock fått ett nytt problem mina armar domnar bort när jag ligger ned.. speciellt på nattetid. Har läst runt lite och det verkar vara vanligt förekommande men en läskig känsla ändå :/ Nojig som man är har jag läst att det kan vara tecken på blodpropp. Men jag får skärpa mig nu Hjärnan kan verkligen springa iväg. Min sambo var likadan tyckte att stora bröst inte lät bra innan jag gjorde dom. Nu var juh inte min tanke att dom skulle upplevas såhär stora. Men nu säger han att han tycker dom är jätte fina. Stackars våra män Haha. Gud jag slutar här och skickar PM istället
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem