Gorrgan
Kvinna ·
11 feb, 2018
Bröstförstoring Mars 2018
BröstförstoringEfter att ha läst tråden för alla förväntansfulla februarioperationer så är det dax för en även för oss med marsoperationer. Jag är 43 och lever med min sambo och vår stora familj med ett gäng barn samt hund i Stockholm. Mått dåligt över mina bröst i över tio år, yngsta barnet är 15, så att nu äntligen ta steget till förändring känns än så länge overkligt. Efter att ha läst och jämfört bland en mängd olika kliniker så fastnade jag tillslut för Nordiska Kliniken och var där på en första konsultation den 3/2 hos Mattias Elmer (spännande med 3D fotografering) det kändes så rätt och bra. Behövde inget lyft utan endast förstoring och det blir Motiva full 550cc. Ska dit på en andra konsultation den 13/2 för att vara helt säker på storleken, min oro är att dem ska bli lite för stora..... Operationen är bokad till den 5/3.
Sortera efter
SNL95
Kvinna ·
29 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
29 mar, 2018
sthlm
Kvinna ·
29 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
29 mar, 2018
Kul att läsa era updates, hoppas det fortsätter gå åt rätt håll för alla :)
Jag har återbesök på nästa vecka och räknar dagarna.. börjar känna mig instängd i läk-bh:n nu, som jag fortfarande inte tagit av sedan op. Sen ska det bli kul att de ärren då jag inte har ngn aning hur de ser ut.
Har inte så ont om jag inte överanstränger mig och går omkring på stan typ, då spänner brösten efter ett tag och känns som de ska hoppa ur skinnet. Längtar tills jag kan börja träna och ha lite mer vanliga rutiner för jag känner att jag lagt på mig av allt detta stillasittande
sthlm
Kvinna ·
29 mar, 2018
Kul att läsa era updates, hoppas det fortsätter gå åt rätt håll för alla :)
Jag har återbesök på nästa vecka och räknar dagarna.. börjar känna mig instängd i läk-bh:n nu, som jag fortfarande inte tagit av sedan op. Sen ska det bli kul att de ärren då jag inte har ngn aning hur de ser ut.
Har inte så ont om jag inte överanstränger mig och går omkring på stan typ, då spänner brösten efter ett tag och känns som de ska hoppa ur skinnet. Längtar tills jag kan börja träna och ha lite mer vanliga rutiner för jag känner att jag lagt på mig av allt detta stillasittande
Varför har du inte tagit av bh:n sedan op? har du inte fått duscha?
Ja asså den första tiden är inte rolig :( är inne på dag 17. Nu kan jag leva normalt osv. Men fick en tightare bh idag så känns jobbigt igen haha.
R88
Kvinna ·
29 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
29 mar, 2018
Hej,
Opererade mig för en vecka sedan (torsdag 22/3) och var på återbesök idag. Blev en liten chok hur mitt högra bröst dåg ut. Där jag lagt in implantat och lyft. Bröstvåran såg inte rolig ut. Hoppas verkligen det kommer lägga sig. Även formen på mitt högra bröst är inte kul. Mina vänner vill att jag ska skicka bild med jag vill absolut inte att någon ska se de här! Känns väldigt jobbigt men antar att jag bör ha tålamod och attt brösten kommer läka och ändra form. Har fått ett andra återbesök om ytterligare en vecka... Kram
Alice11
Kvinna ·
29 mar, 2018
Hej tjejer!
Jag opererades den 15/3 och imorgon är det 2 v. Jag blir så orolig så måste vända mig och fråga för här finns det antagligen flera tjejer som upplevt samma sak.
Mitt högra bröst är bra, gör inte alls ont. Mitt vänstra är kaos. Gör svinont. Känslan är det drar, brinner, spänner under bröstvårtan och mot klyftan. Någon som upplevt samma sak och isf dröjde det länge innan den smärtan försvann? Brösten är lika och jämnsvullna skulle jag säga.
Och under vänster armhåla har det bildats någon klump som är hård. Ringde kirurgen och han förklarade att det är lymfkörtlarna som svullnat. Min fråga är bara, någon som haft likadant och vet när det i så fall försvinner?
fritiof
Kvinna ·
30 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
30 mar, 2018
Hej allihopa!
La precis upp en bild på dryga 2 veckor gamla 425 demi motiva. Fortfarande bolliga, men de börjar mjukna nu och guppar faktiskt när jag går! Jättekul att läsa era erfarenheter, som alltid.
fritiof
Kvinna ·
30 mar, 2018
Hej allihopa!
La precis upp en bild på dryga 2 veckor gamla 425 demi motiva. Fortfarande bolliga, men de börjar mjukna nu och guppar faktiskt när jag går! Jättekul att läsa era erfarenheter, som alltid.
Herregud vad fina! Dem ser dessutom väldigt äkta ut. :)
Madde95
Kvinna ·
30 mar, 2018
Hej allihopa!
Herregud vad fina! Dem ser dessutom väldigt äkta ut. :)
Tack söta, söta du! Så himla glad jag blir :) Dina ser också JÄTTEfina ut! Ja, det tycker jag med. Det har gått fort för mig. Min kirurg var förvånad över hur fort dom gått ner och läkt. Hoppas nu inte det gör att jag får någon komplikation, är skiträdd för det haha...
R88
Kvinna ·
30 mar, 2018
R88
Kvinna ·
30 mar, 2018
Miss.s
Kvinna ·
30 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
30 mar, 2018
Hej tjejer :) jag har lagt upp bild på mina (dock med kläder på och fortfarande lite blå/lila) på måndag är dom 3 veckor och jag hoppas verkligen jag blir av med bandet så man kan bära vanliga kläder igen :) är supernöjd hittills. Fick hem mina bh jag beställde, fula men med bra stöd haha, strl 75F är min nya storlek :) provade mina gamla som var förstora för skoj skull, dom va för små. Känns hur kul som helst!
Miss.s
Kvinna ·
30 mar, 2018
Hej tjejer :) jag har lagt upp bild på mina (dock med kläder på och fortfarande lite blå/lila) på måndag är dom 3 veckor och jag hoppas verkligen jag blir av med bandet så man kan bära vanliga kläder igen :) är supernöjd hittills. Fick hem mina bh jag beställde, fula men med bra stöd haha, strl 75F är min nya storlek :) provade mina gamla som var förstora för skoj skull, dom va för små. Känns hur kul som helst!
Provade med mina gamla bh:ar och bikinis. Alldeles för små nu haha. Sjukt härlig känsla!
Madde95
Kvinna ·
30 mar, 2018
Provade med mina gamla bh:ar och bikinis. Alldeles för små nu haha. Sjukt härlig känsla!
Visst är det :) nu vill jag bara komma igång med min träning så jag kan känna mig nöjd i bikini i sommar för första gången på 8 år typ.
Miss.s
Kvinna ·
30 mar, 2018
Visst är det :) nu vill jag bara komma igång med min träning så jag kan känna mig nöjd i bikini i sommar för första gången på 8 år typ.
Ja verkligen! Vet du om det går bra att träna ben utan vikter 3 veckor efter op? :)
Larven
Kvinna ·
31 mar, 2018