Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Max1 profilbild

Max1

Kvinna ·

17 okt, 2018

Bröstförstoring november 2018

Bröstförstoring

Hej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?

674

Sortera efter

Tirretirr

Kvinna ·

09 nov, 2018

Elsy skrev:

Tirretirr, tufft idag? Ja, jag tycker att det går väldigt mycket upp och ned. Jag känner mig fortfarande som ett paket och din bild är rätt lik hur jag ser ut/känner mig.
Hjälper tabletterna, tycker du?

Ja verkligen, men känns bäst när jag sitter stilla. Jag skulle inte orka gå på någon promenad än direkt. Räcker att gå till köket ;) Ja tur att det finns smärtstillande, men blir väldigt yr i huvudet av morfinet. Ska ta bort kompresserna idag, har inte sett något resultat än. Blir spännande!
Gilla

Elsy

Kvinna ·

09 nov, 2018

Spännande! :)
Gilla

Kajj

Kvinna ·

09 nov, 2018

Börja bli lite nervös...11 dagar kvar!
Gilla

linizen

Kvinna ·

09 nov, 2018

Kajj kommer bli jättebra! Men jag vet, var nervig innan. Men man blir väl omhändertagen på citadell. Riktigt duktig personal där.
Gilla

Kajj

Kvinna ·

09 nov, 2018

Tack fina du!! Det hoppas jag!
Gilla

Lini10

Kvinna ·

09 nov, 2018

Elsy, ja läkaren sa att det skulle bli C kupa men det återstår att se :)
Gilla

linizen

Kvinna ·

09 nov, 2018

Lini10, jag har läst någonstans att 100cc motsvarar en bh-storlek. Min gamla bikini funkar finfint nu men återstår väl att se hur brösten blir om någon månad
Gilla

linizen

Kvinna ·

09 nov, 2018

Lini10 har du varit på ditt återbesök? Jag ska på torsdag nästa vecka.
Gilla

Elsy

Kvinna ·

09 nov, 2018

Ok! Om 100 cc är en kupstorlek och jag hade 75A förut -ska jag räkna med 75D om jag lagt in 295cc? Eller kanske blir 80C värt att prova?
Gilla

Lini10

Kvinna ·

09 nov, 2018

Linizen, Ska på återbesök på tisdag! Elsy, jag är jättedålig med kupstorlekar. Jag oroar mig inte så mycket heller. Så länge det passar ens kropp tänker jag :)
Gilla

Agnesturos

Kvinna ·

09 nov, 2018

Jag ska göra den 19e!! Så nervös!!
Gilla

Elsy

Kvinna ·

09 nov, 2018

Lini10 Jag är själv väldigt orolig, tycker mina ser gigantiska ut! Fönrhoppningsvis "lägger" de sig. Jag ville ha så naturligt utseende som möjligt och jag hoppas att kirurgen lotsat mig rätt. (Skulle tänkt mer på kupstorlekar innan, för att på så sätt ha en realistisk bild av vad att vänta.) Det är som det är. 75D lät ju som något jag kunde relatera till, det var därför jag undrade.
Gilla

Kajj

Kvinna ·

09 nov, 2018

Vad roligt var?
Gilla

linizen

Kvinna ·

09 nov, 2018

Elsy du får lägga upp en bild. Det är säkert bara du själv som anser dem vara stora. Mina ser små ut i vanliga kläder. Alltså ingen ökning i klädstorlek som det ser ut.
Gilla

Noa

Kvinna ·

09 nov, 2018

Elsy skrev:

Lini10 Jag är själv väldigt orolig, tycker mina ser gigantiska ut! Fönrhoppningsvis "lägger" de sig. Jag ville ha så naturligt utseende som möjligt och jag hoppas att kirurgen lotsat mig rätt. (Skulle tänkt mer på kupstorlekar innan, för att på så sätt ha en realistisk bild av vad att vänta.) Det är som det är.
75D lät ju som något jag kunde relatera till, det var därför jag undrade.

Jag fick också lite panik i början, då mina också såg gigantiskt stora ut. Men nu, ca 6 1/2 veckor efter OP, har svullnaden lagt sig och jag börjar kunna se storleken bättre. Är mindre nu än vad mina bilder visar. Nu hoppas jag bara få ner de lite till, eftersom jag fortfarande är för ”bollig” upptill. Vill gärna inte ha den där push-up klyftan, och hoppas på att de sjunker ner lite till. Visuellt är det mer en C-Kupa, även om jag har 65D i sportBHn. Har testat några klänningar och skjortor, och kan fortfarande ha de, så är glad att jag inte behöver byta garderob för det. :D
Gilla

Kajj

Kvinna ·

09 nov, 2018

Ok blir lite orolig...behöver man verkligen byta garderob:O jag S, 36 min midja är jätte smal. Kan väll inte ha M det blir jo stort
Gilla

Opii

Kvinna ·

09 nov, 2018

Hej!!! Snälla ni som lagt in runt 250-275. Vad blir det för kupa? Jag vill gärna ha en bra B/mindre C och funderar på att lägga in 235-250 men är rädd att det blir för stort. Min kirurg rekommenderade 180 då jag sa att jag ville fylla ut och ha ett naturligt resultat.. men set känns för lite när jag läser och ser olika bilder här på forumet....?! Lycka till ni som skall under kniven snart!!! Önska jag inte behövde vänta u två månader :-// kram
Gilla

Memlie

Kvinna ·

09 nov, 2018

Opii skrev:

Hej!!!
Vad planerar du att lägga in om du önskar en C kupa? Jag vill gärna ha en bra B/mindre C och är så osäker på vad man skall lägga in...
kram och lycka till!!!

Det bästa är nog att gå på en konsultation för det handlar lite om hur mycket egen vävnad du har. :) Lycka till
Gilla

linizen

Kvinna ·

09 nov, 2018

Opii, jag har lagt in 245 resp 275. Bilder finns. Men nu är de nybakade så inköp av bh är inte riktigt aktuellt än. I bildgalleriet kan du ju kolla...
Gilla

Girlvärmland

Kvinna ·

09 nov, 2018

Hej, hänger med här. Ska op 16/11 450cc runda. Strömstad clinic i Moss. Ser ingen av er opererat sig där? Blir nervös. Någon som ska göra det i nov?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem