Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Max1 profilbild

Max1

Kvinna ·

17 okt, 2018

Bröstförstoring november 2018

Bröstförstoring

Hej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?

674

Sortera efter

Opii

Kvinna ·

09 nov, 2018

Memlie, har varit på en konsultation och kirurgen rekommenderade 180 cc. Har lite egen vävnad och har ammat två barn.. men tror han missförstod mig när jag sa att jag vill ha så naturligt som möjligt och ”fylla ut mina kläder”. Känns nästan för lite för det stora besväret :-// skall dock tillbaka dit för att få testa stl igen...
Gilla

Kajj

Kvinna ·

09 nov, 2018

Jag ska den 20 nov på cidadelklinken
Gilla

Memlie

Kvinna ·

09 nov, 2018

Opii skrev:

Memlie, har varit på en konsultation och kirurgen rekommenderade 180 cc. Har lite egen vävnad och har ammat två barn.. men tror han missförstod mig när jag sa att jag vill ha så naturligt som möjligt och ”fylla ut mina kläder”. Känns nästan för lite för det stora besväret :-// skall dock tillbaka dit för att få testa stl igen...

Ja det förstår jag, det ör ju värt att testa flera olika storlekar innan du bestämmer dig. Det är ju viktigt att du är nöjd med storleken för det är ju både smärtsamt och kostar en del så det är ju inget du vill göra om något år senare för att du inte är nöjd med storleken. Oavsett om det är för stort eller för litet..
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

09 nov, 2018

Nu finns en bild på mina nykomlingar, svullna och stenhårda än så länge :)
Gilla

Kajj

Kvinna ·

09 nov, 2018

Jätte fina!! Hoppas du är nöjd!
Gilla

linizen

Kvinna ·

10 nov, 2018

Titretirr. Fina! Ser lika hårda ut som mina! :)
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

10 nov, 2018

Tack tjejer! Jo jättenöjd, tror att det blir precis lagom! Hade tänkt 350 eller 375 men läkaren sa att säkraste resultatet i längden är 325. Har ni något bra tips på hur man ska komma upp ur sängen? Jag somnade sittandes men vaknade halvliggandes. Känns som att stygnen ska gå upp när jag försöker komma ur sängen.
Gilla

linizen

Kvinna ·

10 nov, 2018

Hahaha tirretirr. Kasa ner från kuddberget är inte kul. Nu börjar jag kunna använda magmusklerna efter fettsugningen. Men innan var det stört omöjligt. Strandad val
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

10 nov, 2018

linizen skrev:

Hahaha tirretirr. Kasa ner från kuddberget är inte kul. Nu börjar jag kunna använda magmusklerna efter fettsugningen. Men innan var det stört omöjligt. Strandad val

Nä katastrof!! Kändes som att implantaten var på väg ur :O Kanske ska sova i soffan istället tills det blir bättre haha. Skönt att du kan använda magmusklerna igen. Verkar tufft att göra både bröst och fettsugning.
Gilla

linizen

Kvinna ·

10 nov, 2018

Ha tirretirr, jag sover halva natten i sängen och sen vid 4 flyttar jag till soffan.
Gilla

Elsy

Kvinna ·

10 nov, 2018

Jag fick också lite panik i början, då mina också såg gigantiskt stora ut. Men nu, ca 6 1/2 veckor efter OP, har svullnaden lagt sig och jag börjar kunna se storleken bättre. Är mindre nu än vad mina bilder visar. Nu hoppas jag bara få ner de lite till, eftersom jag fortfarande är för ”bollig” upptill. Vill gärna inte ha den där push-up klyftan, och hoppas på att de sjunker ner lite till. Visuellt är det mer en C-Kupa, även om jag har 65D i sportBHn. Har testat några klänningar och skjortor, och kan fortfarande ha de, så är glad att jag inte behöver byta garderob för det. :D

Noa, det är precis så jag menar! Vill inte heller ha push-up-utseende utan bh. Jag tycker dina bilder ser väldigt fina ut! Jag har konstigt nog inte blivit silvermedlem ännu, så kan bara se påklädda bilder. Håller helt med dig i allt!
Gilla

Elsy

Kvinna ·

10 nov, 2018

Oj, det där blev ju knepigt... det är Noas kommentar överst.
Gilla

Elsy

Kvinna ·

10 nov, 2018

Linizen, jag ska ta bild och lägga upp. Är inte silvermedlem ännu, så väntar in nivåhöjningen först ;)
Gilla

linizen

Kvinna ·

10 nov, 2018

Elsy bara att fortsätta vara aktiv så blir du det snart
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

10 nov, 2018

Förresten, fick ni antibiotika efter operationen?
Gilla

linizen

Kvinna ·

10 nov, 2018

Jag tog två doser innan op. Och äter en vecka. Jag är så trött :( Helt galet. Första relativt smärtfria dagen så känns som om kroppen äntligen slappnar av. Sömnen har ju varit sådär också.
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

10 nov, 2018

linizen skrev:

Jag tog två doser innan op. Och äter en vecka.
Jag är så trött :(
Helt galet. Första relativt smärtfria dagen så känns som om kroppen äntligen slappnar av. Sömnen har ju varit sådär också.

Blir också trött av alla tabletter. Skönt att du har en mer smärtfri dag! Jag väntar fortfarande på det. Jag fick ingen antibiotika förutom vid operationen. Fick med Celebra som är antiinflammatorisk, hoppas att det räcker.
Gilla

Elsy

Kvinna ·

10 nov, 2018

@Tirretirr: Jag fick antibiotika före op, men inget mer. @lenizen: Jag har också varit så himla trött men känns faktiskt betydligt bättre idag, 5:e dagen. Du har ändå verkat pigg, som orkat gå och fika hos svärisarna ;)! Tror att antibiotika påverkar kroppen rätt mycket... Diclofenak och alvedon var det som gällde för mig. Tog en vox igår, morfintablett, och den hjälpte fint igår kväll. Men vaknade med migränhuvudvärk, så nu vet jag att den inte funkar för mig. Har hellre ont än migrän :| Och diclofenaken mörker jag absolut ingen skillnad av, så den skippar jag från och med idag.
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

10 nov, 2018

Sov tre timmar precis :o Hoppas att jag blir piggare snart! Usch, migrän! Krya!
Gilla

Elsy

Kvinna ·

10 nov, 2018

@Tirretirr: Så gött att få sova! Helrätt! Ha nu en go lördagskväll! <3
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem