Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
3barnsmamman
Kvinna ·
27 nov, 2018
Tjollo
Kvinna ·
27 nov, 2018
Tjollo
Kvinna ·
27 nov, 2018
Nu har jag lagt ut första bilden från efter op, med bh-n på. Kommer snart utan också, får se när man vågar knäppa upp! ;D
Snygga Tjollo! Hur känns storleken? Såg riktigt bra ut :)
Kajj, stackare usch låter inte alls kul! Det är man riktigt orolig för faktiskt, nu när man ändå känner sig smärtfri! Hoppas verkligen det går över för dig så du bara kan njuta av dem sen ;)
Emsc
Kvinna ·
27 nov, 2018
Hej allihop! Nu finns bilder på mina 2 veckor gamla bröst om någon är nyfiken :)
Max1
Kvinna ·
27 nov, 2018
På tors är det min tur att äntligen bli med tuttar! Ska opereras på proforma, är det någon som har några sista tips? Något särskilt jag bör ha med mig/tänka på? :D såå nervös!
Tjollo
Kvinna ·
27 nov, 2018
Hej allihop! Nu finns bilder på mina 2 veckor gamla bröst om någon är nyfiken :)
Men JISSES så snygga! Men det sa jag till dig redan dagen efter op. Dom var superfina redan då, även om du själv hade svårt att se det!
3barnsmamman
Kvinna ·
27 nov, 2018
Nu har jag lagt ut första bilden från efter op, med bh-n på. Kommer snart utan också, får se när man vågar knäppa upp! ;D
Kajj, stackare usch låter inte alls kul! Det är man riktigt orolig för faktiskt, nu när man ändå känner sig smärtfri! Hoppas verkligen det går över för dig så du bara kan njuta av dem sen ;)
Dina ser också fina ut! Vad tycker du själv om storleken? Jag velade mellan 340 demi (som det blev) alternativt 355 full (som nordiska rekommenderade)
3barnsmamman
Kvinna ·
27 nov, 2018
Malvamy
Kvinna ·
27 nov, 2018
Nu ligger det även hudbilder ute, 1 dag gamla ;)
3barnsmamman
Kvinna ·
27 nov, 2018
Nu ligger det även hudbilder ute, 1 dag gamla ;)
Ser superfina ut, grattis! :)
Emsc
Kvinna ·
27 nov, 2018
Prussilusskaan
Kvinna ·
27 nov, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
27 nov, 2018
Andy_pandy
Kvinna ·
27 nov, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
27 nov, 2018
@superwoman jag känner percis så som du förklarar d. Jag opererades 12/11 så vi är lika långt gågna i läkningen. Tänker oxå, är detta normalt? Skönt att vi är två. Har du kvar din tejp under byglarna? Jag fick panik igår kväll. Kliade som bara den så jag drog bort den. Kanske lite tidigt men stod inte ut.
linizen
Kvinna ·
27 nov, 2018
@linizen Jo, jag oxå. Men tror du inte d beror på att huden är så pass utspänd? Tänker att den är tunnare o på så vis känsligare? Bara en tanke jag har.
Jag har ju ammat 4 kids så jag vet inte om det beror på det. Läste att det kan bero på att nerverna letar sig tillbaka.
Ett annat problem jag har är att jag har ont när jag lyfter och sträcker armarna (snitt armhåla) som om senorna är för korta.
Precis så har jag det med. Det drar på insidan av överarmen som om senorna är för korta. Tycker även att jag kan se spända senor som går från armhålan. Hoppas verkligen att det ska bli bättre
linizen
Kvinna ·
27 nov, 2018
Är det någon här som känner igen sig att lätt beröring på brösten känns obehagligt på gränsen till smärtsamt på huden? Till och med BH-tyget ger den effekten. Och när jag duschade kändes värmen från vattnet riktigt smärtsamt (det var inte hett). Vad beror det på?
Nu är det snart 2 veckor sedan min operation. Har ingen känsel på vissa ställen (det var jag beredd på) men där jag har känsel så känns det som sagt obehagligt eller smärtsamt vid lätt beröring.
Max1
Kvinna ·
27 nov, 2018
Andy_pandy
Kvinna ·
27 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
27 nov, 2018