Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Benedicte
Kvinna ·
29 nov, 2018
Kajj
Kvinna ·
29 nov, 2018
Mamsterbabe
Kvinna ·
29 nov, 2018
Mamsterbabe
Kvinna ·
29 nov, 2018
Benedicte
Kvinna ·
29 nov, 2018
Alltså jag mår sååå bra! Öm och svullen såklart men inte alls den där vidriga smärtan alla pratar om. Har ätit macka, druckit cola & ätit lite av min choklad jag hade med mig. Lite trött men inte så groggy som jag trodde först. Är så otroligt nöjd över mitt val av klinik. Örjan är toppen och personalen här är helt underbara, lyhörda och snälla allihop.
Älskar mina nya tvillingar såååå mycket!!
Benedicte
Kvinna ·
29 nov, 2018
Sofiec
Kvinna ·
29 nov, 2018
Pipilotti
Kvinna ·
30 nov, 2018
3barnsmamman
Kvinna ·
30 nov, 2018
Benedicte
Kvinna ·
30 nov, 2018
Pipilotti
Kvinna ·
30 nov, 2018
Nej fyyyy! Lider med dig Pipilotti :( stackare!
Hoppas verkligen att du får må bättre nu iaf och kan fokusera på nya fina brösten :)
Pipilotti
Kvinna ·
30 nov, 2018
Stackars dig Pipilotti! Skickar dig massor av sympati och hopp om att du snabbt blir bättre!
Mamsterbabe
Kvinna ·
30 nov, 2018
Benedicte
Kvinna ·
30 nov, 2018
Hemma nu sen kl 10.30. Har så fruktansvärt ont! Har fått tradolan 50mg samt alvedon utskrivet, men upplever knappt någon smärtlindring alls :( gör sååå ont! Då är inte ens 2åringen hemma än :/ har mailat Örjan och bett om mer/starkare smärtlindring, hoppas på snabbt svar så mannen kan åka och hämta ut så jag kanske kan sova inatt. Har bara kunnat småslumra men vaknat av smärtorna :(
Mamsterbabe
Kvinna ·
30 nov, 2018
Jag känner med dig!! Har också upplevt att den här dagen varit mycket värre än operationsdagen igår. Tog en snabbverkande morfintavlett för någon timme sen och ligger nu lagom dåsig framför en film. Jag hoppas du får din medicin så du får sova inatt! Men du - snart vänder det. Vi ska bara bita ihop över helgen så tror jag set blir bättre.
Kram på dig!
Hemma nu sen kl 10.30. Har så fruktansvärt ont! Har fått tradolan 50mg samt alvedon utskrivet, men upplever knappt någon smärtlindring alls :( gör sååå ont! Då är inte ens 2åringen hemma än :/ har mailat Örjan och bett om mer/starkare smärtlindring, hoppas på snabbt svar så mannen kan åka och hämta ut så jag kanske kan sova inatt. Har bara kunnat småslumra men vaknat av smärtorna :(
Kajj
Kvinna ·
30 nov, 2018
Pipilotti
Kvinna ·
30 nov, 2018
Håll ut fina ni!!! Det kommer gå över. Idag är det dag 10 för mig och jag mår bra. Har inte ont bara värdigt öma och svullna. Men har inte ork o göra något roligt. Tror mina hormoner snurrar fortfarande.
Jag undrar ni som har op i början av månaden, hur går det med sova på sidan? Jag prova igår en stund o det va så skönt till det börja svida lite..sov igen på rygg:(
Max1
Kvinna ·
30 nov, 2018
Mimipigg
Kvinna ·
30 nov, 2018
Emsc
Kvinna ·
01 dec, 2018
Opererade också mig i måndags, är så förbannat rastlös. Hatar tortyr bh-n, stramar och svider som bara den :/.. när börjar det där lugna ner sig? Jobbar som vårdare och förstår inte hur i hela friden jag ska komma tillbaka till jobbet efter 2 veckor när man ändå ska ha tortyren på sig i fem?