Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Mamsterbabe
Kvinna ·
01 dec, 2018
Benedicte
Kvinna ·
01 dec, 2018
Har fortfarande inte fått svar från kirurgen, så efter att ha läst innehållsförteckningen ordentligt på tramadolen så tog jag dubbel dos(100mg istället för 50mg) . Vilken skillnad!!! Ligger nu dåsig i soffan och halvsover till och från. Så skönt! Smärtorna är ju där men inte alls som innan.
Mamsterbabe
Kvinna ·
01 dec, 2018
Å vad bra! Hurra för fungerande smärtlindring! Jag hade rejält ont inatt, tog en snabbverkande och låg sen och kände hur smärtan blev till luddig bomull. Så skönt! Idag ser vi fram emot ännu en seg dag med Netflix då! :-D Fast jag känner att detta ändå är bästa tänkbara tidpunkt för en operation, eller hur? Snöblandat regn och grå november - det hade varit jobbigare att ligga så här i maj med strålande sol!
Har fortfarande inte fått svar från kirurgen, så efter att ha läst innehållsförteckningen ordentligt på tramadolen så tog jag dubbel dos(100mg istället för 50mg) . Vilken skillnad!!! Ligger nu dåsig i soffan och halvsover till och från. Så skönt! Smärtorna är ju där men inte alls som innan.
Max1
Kvinna ·
01 dec, 2018
Poolly
Kvinna ·
01 dec, 2018
Mimipigg
Kvinna ·
01 dec, 2018
Ser att ni är några som lagt i runt 500cc. Hur känns storleken ? Vilka av er alla har lagt ut bilder ? :) jag måste bestämma storlek inom några dagar nu. Fyller idag inte ens ut en 70a bh utan den glipar. Har en bröstbredd på 12,5... ngn som är ungefär lika?
3barnsmamman
Kvinna ·
02 dec, 2018
Nej fyyyy! Lider med dig Pipilotti :( stackare!
Hoppas verkligen att du får må bättre nu iaf och kan fokusera på nya fina brösten :)
Men Ååh tack för din fina kommentar, mår mycket bättre idag så äntligen fått komma hem. Har redan börjat kika lite under bh:n och känner mig super nöjd hitintills. Hur mår du idag efter din op?
linizen
Kvinna ·
02 dec, 2018
Nu har det gått två veckor sen operationen. Upplever att båda brösten svider och ömmar mer nu och har gjort det några dagar. Någon mer som känner så? Eller hur känns det för er i brösten ni som det gått ungefär lika länge för?
linizen
Kvinna ·
02 dec, 2018
Håll ut fina ni!!! Det kommer gå över. Idag är det dag 10 för mig och jag mår bra. Har inte ont bara värdigt öma och svullna. Men har inte ork o göra något roligt. Tror mina hormoner snurrar fortfarande.
Jag undrar ni som har op i början av månaden, hur går det med sova på sidan? Jag prova igår en stund o det va så skönt till det börja svida lite..sov igen på rygg:(
Kajj
Kvinna ·
02 dec, 2018
Håll ut fina ni!!! Det kommer gå över. Idag är det dag 10 för mig och jag mår bra. Har inte ont bara värdigt öma och svullna. Men har inte ork o göra något roligt. Tror mina hormoner snurrar fortfarande.
Jag undrar ni som har op i början av månaden, hur går det med sova på sidan? Jag prova igår en stund o det va så skönt till det börja svida lite..sov igen på rygg:(
Jag sover på sidan en stund men märker att jag blir mer öm.
Jag har precis köpt mina första bh-ar!
Var på hunkemöller och fick fantastisk hjälp!
linizen
Kvinna ·
02 dec, 2018
Jag sover på sidan en stund men märker att jag blir mer öm.
Jag har precis köpt mina första bh-ar!
Var på hunkemöller och fick fantastisk hjälp!
Grattis!! Kunde du hitta rätt storlek? Tänkter mer att det har knappt gått en månad för dig...har all svullnad gått över eller? För jag längtar tills jag kan ha fina bh.
Kajj
Kvinna ·
02 dec, 2018
Max1
Kvinna ·
02 dec, 2018
Mimipigg
Kvinna ·
03 dec, 2018
Jag förväntat mig eller hoppas i alla fall på att mina också blir mindre. En del verkar ju bli helt platta i början och sedan kommer brösten fram efter några dagar eller veckor. Mina blev superstora och bolliga direkt så jag hoppas verkligen inte att de blir ännu större.
Pipilotti
Kvinna ·
03 dec, 2018
Lini10
Kvinna ·
03 dec, 2018
Pipilotti
Kvinna ·
03 dec, 2018
Nu finns bild på mina en månad gamla boobies. Ville ha små naturliga innan men vet inte om de blev FÖR små haha. De sitter forfande liiite högt. Vill ha ner de lite till för att få den naturliga looken.
Anonym användare
03 dec, 2018
Poolly
Kvinna ·
03 dec, 2018
Hej allihop. Idag är brösten 1 vecka och jag är äntligen piggare och klarar mig utan starka smärtstillande! Men from igår har jag en svidande smärta i höger bröst, ytterkant, räcker att lägga ett finger på området så gör det ont. Är varken varmt eller synligt... kan tillägga att höger bröst sjunkit betydligt mer än vänster. Någon som känner igen sig och vet vad det kan vara? Nerver?
Anonym användare
03 dec, 2018