Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Poolly
Kvinna ·
03 dec, 2018
Anonym användare
03 dec, 2018
Finns bild på min sida nu :)
Ser ju skitsnyggt ut!!!! :) har du koll på vad din bröstbredd var? Har du ngn förebild? :)
Lini10
Kvinna ·
03 dec, 2018
Nu finns bild på mina en månad gamla boobies. Ville ha små naturliga innan men vet inte om de blev FÖR små haha. De sitter forfande liiite högt. Vill ha ner de lite till för att få den naturliga looken.
Tycker dina ser jätte fina ut Lini10, verkligen! Både klyftan och storleken blev jätte bra o sen kommer dom ju att droppa/forma sig ytterligare de närmaste månaderna, men hitintills ser dom jätte fina ut och passar din kropp perfekt. Grattis :D
linizen
Kvinna ·
03 dec, 2018
Åh hopppas verkligen inte att mina blir större heller! Ser redan super stora ut med både över- och underpol, dock hemska i formen... Lagt ut bild om någon vill göra en bedömning, jag hoppades ju på en C-kupa men tycker själv dom ser ut att ligga på en D-kupa i nuläget!! :O
linizen
Kvinna ·
03 dec, 2018
Nu finns bild på mina en månad gamla boobies. Ville ha små naturliga innan men vet inte om de blev FÖR små haha. De sitter forfande liiite högt. Vill ha ner de lite till för att få den naturliga looken.
linizen
Kvinna ·
03 dec, 2018
linizen
Kvinna ·
03 dec, 2018
Poolly
Kvinna ·
03 dec, 2018
Ser ju skitsnyggt ut!!!! :) har du koll på vad din bröstbredd var? Har du ngn förebild? :)
Det finns ett collage med före/efter bild på min sida, vet ej om man kan se den ännu :) bröstbredd har jag ingen aning om tyvärr :(
Trebarnsmorsa
Kvinna ·
03 dec, 2018
zuperwoman
Kvinna ·
03 dec, 2018
Max1
Kvinna ·
03 dec, 2018
Tog bort tejpen ikväll..Men huuur får jag bort klisterresterna? När jag bytte tejp på kliniken använde hon specialmedel och hade ändå svårt att få bort klistret från huden. Måste man få bort alla resterna innan man lägger på ny tejp?
Mimipigg
Kvinna ·
04 dec, 2018
Pipilotti
Kvinna ·
04 dec, 2018
Åh hopppas verkligen inte att mina blir större heller! Ser redan super stora ut med både över- och underpol, dock hemska i formen... Lagt ut bild om någon vill göra en bedömning, jag hoppades ju på en C-kupa men tycker själv dom ser ut att ligga på en D-kupa i nuläget!! :O
Du kan nog räkna på mer än D. Jag la in 275 o 245 cc och jag har e-kupa. (Och jag som ville ha lättare att köpa bh, nu blir det hunkemöller för hela slanten)
zuperwoman
Kvinna ·
04 dec, 2018
Tog bort tejpen ikväll..Men huuur får jag bort klisterresterna? När jag bytte tejp på kliniken använde hon specialmedel och hade ändå svårt att få bort klistret från huden. Måste man få bort alla resterna innan man lägger på ny tejp?
För att få bort klisterrester från plåster brukar jag ta barnolja på en bomulls pad och gnugga lätt. Kan kanske funka även på den här typen av klister.
Prussilusskaan
Kvinna ·
04 dec, 2018
Max1
Kvinna ·
04 dec, 2018
Jag är inne på dag 8 sen jag opererades, svider som fan i brösten där tortyren sitter någon annan som har den känslan? Något som hjälper? Dessutom så har brösten gått ner o svullnad men båda brösten Är mjukhårda men på ett visst ställe mellan brösten så är de ovanligt mjukt som om implantatet har inte lagts sig där och där är en ficka, är de något som kmr förändras?
Mimipigg
Kvinna ·
04 dec, 2018
Jag är inne på dag 8 sen jag opererades, svider som fan i brösten där tortyren sitter någon annan som har den känslan? Något som hjälper? Dessutom så har brösten gått ner o svullnad men båda brösten Är mjukhårda men på ett visst ställe mellan brösten så är de ovanligt mjukt som om implantatet har inte lagts sig där och där är en ficka, är de något som kmr förändras?
Samma dag och implantat för mig. Känner inte av någon ficka eller likande, men har väldigt ont under brösten där bygelbh:n och tejpen sitter. Har också väldigt ömma bröstvårtor och börjar att känna av såren i armhålorna mer. På torsdag har jag återbesök, längtar till dess.
Tycker att vecka 2 är mentalt jobbigare än vecka 1. Att ha lite värk och svårt att göra saker börjar att ta ut sin rätt på mitt humör. Har också fått tankar om jag valde rätt storlek. Känns för stora just nu. Hoppas att de blir mindre när läkt mer.
Tjollo
Kvinna ·
05 dec, 2018
Kajj
Kvinna ·
05 dec, 2018
Tjollo
Kvinna ·
05 dec, 2018
Jag här känseln på den ena bara