Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Max1 profilbild

Max1

Kvinna ·

17 okt, 2018

Bröstförstoring november 2018

Bröstförstoring

Hej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?

674

Sortera efter

nathalieak

Kvinna ·

01 nov, 2018

Lycka till!! Jag valde op tid på måndag kl 8 i hopp om att slippa att det skulle bli uppskjutet (för antar att det är hans första op?) men det kan alltså bli det ändå om jag förstått de rätt? :)
Gilla

nathalieak

Kvinna ·

01 nov, 2018

Eller försenat är väl ett bättre ord
Gilla

linizen

Kvinna ·

01 nov, 2018

Åh Lini10 lycka till. Lägg upp bilder fort!!! Jag har 5 dagar kvar o dör av nervositet!!!
Gilla

Lini10

Kvinna ·

01 nov, 2018

Ligger på uppvaket nu! Ätit en riktig god frukost :) hade ont när jag vaknade. Kändes som man brutit några revben så fick mer smärtstillande. Mkt bättre nu :) bara tryck över bröstet.
Gilla

Kajj

Kvinna ·

01 nov, 2018

Vad roligt o höra lini10! Vad blev det för implantat?
Gilla

linizen

Kvinna ·

01 nov, 2018

Ja, blev det mini eller demi Lini10!?
Gilla

Lini10

Kvinna ·

01 nov, 2018

300 och 320cc motiva ergonomix Demi. Känns för smått :((( och jag som tänkte mini först!
Gilla

Kajj

Kvinna ·

01 nov, 2018

Näää!! Oj..Men har läst att det tar några dagar så blir dom lite större något sånt. Att dom typ sticker ut. Bedöm inte nu, vänta o se
Gilla

linizen

Kvinna ·

01 nov, 2018

Hur känns det Lini10?
Gilla

Lini10

Kvinna ·

01 nov, 2018

Känns ok. Lagt upp en bild på klyftan som jag tycker ser för bred ut nu men man måste ju ha tålamod :) det känns som kraftig växtvärk typ. Har bara tagit alvedon än så länge. Ingen oxy. Magen är sjukt svullen och brösten såklart. Sitter halvliggandes i soffan och det är ett jäkla projekt för att ta sig upp hehe
Gilla

Max1

Kvinna ·

01 nov, 2018

Lini10 skrev:

Känns ok. Lagt upp en bild på klyftan som jag tycker ser för bred ut nu men man måste ju ha tålamod :) det känns som kraftig växtvärk typ. Har bara tagit alvedon än så länge. Ingen oxy. Magen är sjukt svullen och brösten såklart. Sitter halvliggandes i soffan och det är ett jäkla projekt för att ta sig upp hehe

Klyftan kanske kommer :) Ser ju ut på en del personers bilder som om de är väldigt platta direkt efter op, men efter några dagar ser de mycket mjukare och större ut.
Gilla

Lini10

Kvinna ·

02 nov, 2018

Ett tips till alla: ha något att äta vid sängen/soffan. Blev helt plötsligt SVINhungrig och komma upp ur soffan helt ensam var inte det enklaste när man råkat glida ner för långt :) var tvungen att ta första oxy nu också.
Gilla

linizen

Kvinna ·

03 nov, 2018

3 dagar kvar. Börjar bli nervös.
Gilla

nathalieak

Kvinna ·

03 nov, 2018

Insåg imorse att jag bara har två dagar kvar. Börjar bli så nervös nu. Men mest pga att jag inte bestämt varken profil eller strl än.. Kommer kunna få en snabb ny konsultation innan op på måndag men känns ju verkligen som att man bestämmer sig i sista sekund då...
Gilla

Kajj

Kvinna ·

03 nov, 2018

Det kommer fixa sig!! Jag tror man oroar sig för mycket innan op. Har märkt att typ 80% är nöjda oavsett vad man hade tänkt sig eller vad de valde sista sek: )
Gilla

Hello11

Kvinna ·

03 nov, 2018

@nathaliek Jag ser att du också är inne på 425 demi, samma som mig! :) Hur resonerar du, vad vill du ha?
Gilla

Lini10

Kvinna ·

03 nov, 2018

Var inte oroliga :) alla timmar man lagt ner på att jämföra storlekar var helt i onödan då Patrik ändå rekommenderade och i slutändan bestämde. Men ändå bra att ha ett humm om hur man vill de ska se ut :)
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

03 nov, 2018

Jag har fyra dagar kvar och har inte heller bestämt mig än... Börjar bli nervös nu.
Gilla

Hello11

Kvinna ·

03 nov, 2018

Det är sant, Lini10! Det spelar kanske egentligen inte SÅ stor roll :)
Gilla

linizen

Kvinna ·

04 nov, 2018

Någon mer som är nervös!?Lini10 hur går det. Låt mig veta!!!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem