Max1
Kvinna ·
17 okt, 2018
Bröstförstoring november 2018
BröstförstoringHej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?
Sortera efter
Noa
Kvinna ·
06 nov, 2018
85D = bh storlek, antar jag
Gilla
linizen
Kvinna ·
06 nov, 2018
Aha. Så du vill lyfta och stoppa in lite för volym uppe?
Var ska du på konsultation?
Gilla
Elsy
Kvinna ·
06 nov, 2018
Hej!
Jag opererades igår och hoppar in i er tråd! Jag tycker dina bilder ser jättefina ut , linizen!
Gilla
Elsy
Kvinna ·
06 nov, 2018
När jag vaknade efter operationen tittade sjuksköterskan på brösten. Jag tyckte de såg väldigt svullna ut men hon hävdade att de inte har rätt form från början, eftersom muskeln håller emot. Någon skrev här i tråden att de närmast ser "fyrkantiga" ut när man tar av sportbehå och bröstbandet -och det håller jag helt med om. Stenhårda!
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Oo måste dela med mig! Va på konsultation idag ( för andra gången) jag va tveksam om jag skulle ha 440cc corse. För då tycket jag att dom va stora men Gud vad jag tyckte om dom idag Hahahha helt sjukt...Har redan blivit storleksblind. För att behålla den storleken så fick jag gå upp en storlek så det blir 475 corse (håller för ögonen)
Gilla
Elsy
Kvinna ·
06 nov, 2018
Vad betyder corse (helt okunnig)?
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Ultrahög profil
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Motiva kommer i mini, Demi, full och ultrahög
Gilla
nathalieak
Kvinna ·
06 nov, 2018
Kajj vad kul att du blev lite klokare på din andra konsultation. Har en bekant som har 475 cc ergo corse, och hennes är sååå fina, och hon har typ samma längd som dig, ser absolut inte för stort ut på henne, helt lagom :) vet att utgångsläget påverkar en del så klart men tror du kommer bli himla nöjd!
Gilla
linizen
Kvinna ·
06 nov, 2018
Elsy hur mår du? Jag var uppe p gick för en stund sen o då är jag inte så kaxig. Får paraflex och celebra som smärtlindring. Min bh formar ju en del. Men de är rätt hårda och lite avdomnade. På magen bränner huden och magen kan svullna pga brösten. Men dags att börja massera imorgon
Gilla
nathalieak
Kvinna ·
06 nov, 2018
Får jag fråga om det är någon mer här som har som en klump i halsen o mitten av bröstet? Typ som att man vill svälja något som ligger där, men det är inget? Så himla svårt att förklara men hoppas någon förstår :( sedan har jag även fått lite feber tror jag (har ingen termometer hemma, måste köpa), är detta farligt? Läser olika överallt. Mina bröst har blivit rejält svullna nu, och bhm är så tight i underkant så det är sjukt jobbigt o andas. Är ju bara inne på dag två än så länge så antar att detta kommer hålla i sig ett tag, men jag är tyvärr såb som nojar när jag får symptom som jag inte tidigare läst om från andra här osv
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Tack så mycket Nathalieak fina du!!! Det hoppas jag! Vill ha mina sexiga bröst tillbaka Hahha har haft jätte fina och stora men men urammade helt nu efter 4 barn och den yngsta är knappt 8 månader. Är så glad att jag har fått tillbaks min vikt är bara bobbsen kvar :D
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Oj vad tråkigt! Hoppas du får svar.
Gilla
linizen
Kvinna ·
06 nov, 2018
Natalieak jag har ont i halsen. Du har ju haft en tub där som irriterat. Så förmodligen som du är lite sårig.
En sån liten som 8 månader! Min minsta är 7, är inte så snabb att bestämma mig :) och min äldste går gymnasiet
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Hehehe ja jag va snabb. Det blir stopp för oss så lika bra att renovera sig Hahahha. Nej men som sagt mina bröst har blivit så "fula" att jag vill ha min kropp o bröst tillbaks.
Visst är dom så snälla o trevliga på cidadell..Jag va där idag o tänkte faktiskt undra hur många som är där som skriver här hehe
Gilla
linizen
Kvinna ·
06 nov, 2018
Haha skulle kommit förbi rum 32:) aj, nu har jag rätt ont och blåmärkena i armhålorna är inte å leka med. Känns tryggt att man sover över faktiskt
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Hahah eller hur jag borde ha roppat LINIZEN FRÅN FUROM VAR ÄR DU! HAHH.
Oj, sover du mycket eller?
Gilla
linizen
Kvinna ·
06 nov, 2018
Kajj. Inte sovit ett skit, hur pigg som helst. När jag väl vaknat så var det bara kaffe jag hade i huvudet.
Så jag har långtråkigt. Min man var nog mer nervig än jag för han dök plötsligt upp kl 14:)
Detta är en hanterbar smärta. De pratade om att man kan känna tryck. Men enda trycket jag känner är från stödbandet. Sen anpassar ju huden sig efter att man ammat 4 barn. Fanns ju lite plats.
Hur går det med val av storlek? 3D simulering?
Gilla
linizen
Kvinna ·
06 nov, 2018
Inte varit så här pigg på hela hösten!!! Störigt nog!
Gilla
Kajj
Kvinna ·
06 nov, 2018
Oj, vad störigt. Man kan inte få sömntabletter va?
Gilla