Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Max1 profilbild

Max1

Kvinna ·

17 okt, 2018

Bröstförstoring november 2018

Bröstförstoring

Hej hej!! Jag har fått tid för bröstförstoring 26 november på Nordiska kliniken. Någon fler där ute som också har bokat i november?

674

Sortera efter

linizen

Kvinna ·

06 nov, 2018

Jo det frågade de om jag vill ha. Men det ör jag inte så sugen på, är rätt lastad av tabletter redan. Funderar hur man ska klä sig på jobbet. Det där stödbandet sitter ju hårdare än jag hade en aning om. Och högt upp
Gilla

Kajj

Kvinna ·

06 nov, 2018

Hur länge ska man ha den?
Gilla

Kajj

Kvinna ·

06 nov, 2018

När kommer du jobba igen?
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Stödbandet ska man ha en månad, 4 veckor. Min tanke är att jag ska börja jobba nästa tisdag. Men beror ju på hur det känns. Är som person rätt aktiv o sprallig och kommer man hasande grön i huvudet av smärta så är det ju inte värt det.
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Wow. Sett mina bröst utan kläder. Galet fina. Nästan så man gråter en skvätt
Gilla

Kajj

Kvinna ·

07 nov, 2018

Oo vad glad jag blir för din skull!!! Visa gärna nån bild ;)
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Kommer säkert i em. Vill ju visa dem för maken, medfinansiären:P
Gilla

Kajj

Kvinna ·

07 nov, 2018

Hahaha tummen upp!!!
Gilla

Elsy

Kvinna ·

07 nov, 2018

linizen; Tack det är klart bättre idag! Vad roligt att du är så nöjd! Du skrev att du skulle massera?!? Det har jag text på att INTE göra, men du kanske avsåg magen i det fallet?
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Elsy! Ja magen! Inte titsen. Nu ligger en avklädd bild ite. Hur ser era ut efter några dagar?! Hur mår ni? Natten var inget vidare. Var uppe o kissade vid 2 och hade nog inte direkt någon smärtlindring i kroppen och fick frossa. Det GJORDE ont. Krampande mag- och bröstmuskler.
Gilla

Elsy

Kvinna ·

07 nov, 2018

Ajajaj! Inte roligt! Hur snabbt hjälpte morfintabletterna?
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Jag äter inte morfin. Men har fått muskelavslappnande tabletter o äter celebra nu och alvedon. Men det funkar. Det hjälpte hyfsat kvickt. Men svårt att hitta bra sovställning när man helst vill sitta upp...
Gilla

Lini10

Kvinna ·

07 nov, 2018

Opererades för en vecka sedan och kan äntligen säga att jag börjar se ljuset i tunneln. Forfarande ont på morgonen o jobbigt att gå upp ut liggande i sängen men annars så. Mer ont i vänster än höger.
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Haha jag ör som en skalbagge på rygg paketerad i i korsett, bröstband och tortyrbh. Och att resa sig utan att använda magmusklerna.
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Lini10 bild!? Hur hår det med klyftan. Du tyckte ju att de kändes små. Hur känns det nu?!
Gilla

Lini10

Kvinna ·

07 nov, 2018

Det börjar kännas bättre tror jag haha de sitter dock forfarande väldigt högt upp så har inte tagit av bh än. Tänkte försöka hålla mig till återbesöket på tisdag innan jag kollar på de på riktigt. Då kommer bild upp :)
Gilla

Bimbi

Kvinna ·

07 nov, 2018

Snart dags för mig om 6 dagar. Har några funderingar. Ska man tvätta även ansiktet med Descutan tre ggr? Samt håret? Kan man använda smink mellan dusch 1-2? Ska duscha totalt tre ggr. Sedan funderar jag över att det står att man inte ska ta med värdesaker men mobiltelefon måste man väl kunna få ta med så man kan ha kontakt med sin chaufför? ;)
Gilla

Elsy

Kvinna ·

07 nov, 2018

Jag frågade om hårtvätten (då mitt hår av erfarenhet blir oborstbart av descutan) och det var ok om jag tvättade det vanligt de första två tvättarna, d v s dagen före om. Samma morgon dubbelduschade jag dock även håret.
Gilla

linizen

Kvinna ·

07 nov, 2018

Jag duschade på citadell. Behövde varken tvätta ansikte Eller hår med descutan (hibiscrub)
Gilla

Tirretirr

Kvinna ·

07 nov, 2018

Hurra, nu har jag bröst! Lägger upp en bild, men syns inget än av resultatet.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem