raventear
Kvinna ·
18 apr, 2014
Bröstoperationer - Augusti 2014
Andra bröstoperationerHej!
Efter en första konsultation hos Jesper Bergdahl, så har jag bokat tid för operation på Akademikliniken, den 26:e augusti. Jag ska göra ett ankarlyft samt bröstförstoring, vilket är välbehövligt efter min stora viktnedgång.
Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra som också planerar att operera sig i augusti!
Sortera efter
raventear
Kvinna ·
09 jul, 2014
raventear
Kvinna ·
09 jul, 2014
Min ansökan har beviljats! 👍
Lyser
Kvinna ·
09 jul, 2014
Jag skickar in min ansökan idag. Kommer göra ungefär som du, betala en del själv och låna resten.
känns helt sjukt att det är så nära nu :)
raventear
Kvinna ·
09 jul, 2014
Delilah
Kvinna ·
13 jul, 2014
smultronia
Kvinna ·
16 jul, 2014
Vad roligt!! De kanske vi gör! :)) Börjar bli smått nervös nu, haha!! Men längtar som tuuusan!!
Tallen24
Kvinna ·
16 jul, 2014
Hej!:) Jag ska också operera mig i augusti, den 28:de på polarkliniken i Umeå. Nervisiteten börjar onekligen göra sig påmind!
Tallen24
Kvinna ·
16 jul, 2014
Haha Delilah känner igen mig! Just nu ser man ju snygga silikonbröst exakt överallt ;P
Lyser
Kvinna ·
25 jul, 2014
Jag sökte via freedom finance och då var det sevendays som hade bäst villkor. Lånade 30 000..
Känns helt overkligt att ha betalt operationen. Köpte descutan idag med. Lite drygt en vecka kvar. blir overkligt att titta i kalendern på grejer typ 10/8 och veta att då har jag opererats... :D
raventear
Kvinna ·
25 jul, 2014
smultronia
Kvinna ·
28 jul, 2014
kalasbyxan
Kvinna ·
28 jul, 2014
raventear
Kvinna ·
29 jul, 2014
Ja, nu är det "bara" fyra veckor kvar till min operation. Har semester nu men börjar jobba igen om en vecka, hoppas att tiden ska gå fortare då! 🙂
raventear
Kvinna ·
29 jul, 2014
Du borde få prova ut en sporttop, som du har runt magen under operationen, så de bara kan dra upp den när de är färdiga. Det är ju som ett stödbandage, så det borde ingå men ring och fråga! 🙂
raventear
Kvinna ·
29 jul, 2014
Vill tipsa er om den här: http://www.kappahl.se/article/soft_bh_721944
feliicia
Kvinna ·
29 jul, 2014
Johanna-Banana
Kvinna ·
29 jul, 2014
smultronia
Kvinna ·
29 jul, 2014
Morgonkaffet
Kvinna ·
29 jul, 2014
raventear
Kvinna ·
30 jul, 2014
Åh, jag skulle gärna byta med dig! 😉 Hur förbereder du dig?
Nu har jag skickat in min låneansökan! 🙂 Det bör inte vara något problem men jag är ändå rädd för avslag.. Jag planerar att betala närmare hälften ur egen ficka och låna resten. Hur planerar ni andra att finansiera era operationer? 🙂