raventear
Kvinna ·
18 apr, 2014
Bröstoperationer - Augusti 2014
Andra bröstoperationerHej!
Efter en första konsultation hos Jesper Bergdahl, så har jag bokat tid för operation på Akademikliniken, den 26:e augusti. Jag ska göra ett ankarlyft samt bröstförstoring, vilket är välbehövligt efter min stora viktnedgång.
Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra som också planerar att operera sig i augusti!
Sortera efter
Morgonkaffet
Kvinna ·
30 jul, 2014
Lyser
Kvinna ·
30 jul, 2014
Nej, faktiskt inte. Har inte fått några speciella instruktioner från kliniken mer än att ta med typ tandborste osv - packa lätt..
Min plan är att ta med mobil och laddare, kläder jag kan få på mig utan att dra över huvudet och möjligen någon tidning eller två att bläddra i om jag är pigg efter operationen. Jag kommer dit på morgonen samma dag som jag ska opereras och åker hem på fm dagen efter, så det känns inte som jag behöver ha med mig massa grejer. På kliniken får man t-shirt och morgonrock typ, så jag tänkte bara ta med mig kläder till dagen efter. Och tandborste, borste osv
Lyser
Kvinna ·
30 jul, 2014
jag köpte descutan igår, sårtejp idag.
kommer nog fixa lite innan operationen, typ tvätta, städa och handla så att det inte behöver göras de närmsta dagarna efter operationen.
Funderade ett tag på att köpa en sport-bh innan open med, men tror jagväntar till efteråt när jag vet vilken storlek som funkar.
raventear
Kvinna ·
30 jul, 2014
Morgonkaffet
Kvinna ·
30 jul, 2014
Morgonkaffet
Kvinna ·
01 aug, 2014
smultronia
Kvinna ·
01 aug, 2014
Åhhh vad roligt Morgonkaffet!!! :D Hur har det gått för dig?? Jag betalade min räkning precis, nu känns allt så nära!! 👍
Delilah
Kvinna ·
01 aug, 2014
Delilah
Kvinna ·
01 aug, 2014
Anonym användare
01 aug, 2014
raventear
Kvinna ·
01 aug, 2014
Morgonkaffet
Kvinna ·
01 aug, 2014
smultronia
Kvinna ·
02 aug, 2014
Härligt att höra att du mår bra Morgonkaffet!! Väntar med spänning på uppdateringar och bilder 👍 Är det någon i tråden som ska in på OP nästa vecka? Är ni nervösa? :)
Morgonkaffet
Kvinna ·
02 aug, 2014
Härligt att höra att du mår bra Morgonkaffet!! Väntar med spänning på uppdateringar och bilder 👍 Är det någon i tråden som ska in på OP nästa vecka? Är ni nervösa? :)
feliicia
Kvinna ·
02 aug, 2014
Smultronia, jag ska opas nästa fredag, den 8 :)
Loppan81
Kvinna ·
02 aug, 2014
smultronia
Kvinna ·
04 aug, 2014
smultronia
Kvinna ·
04 aug, 2014
Lyser
Kvinna ·
04 aug, 2014
feliicia
Kvinna ·
04 aug, 2014