Anonym användare
23 apr, 2011
Junitråden 2011
BröstförstoringNu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)
Vart och när ska du opa dig? :D
Sortera efter
Boobydoll
Kvinna ·
22 maj, 2011
Marie90
Kvinna ·
22 maj, 2011
Hej tjejer!! Ja nu närmar det sig och jag måste säga att det är blandade känslor. Jag är suuuper nervös men så taggad! 9 juni opas jag, wihooo:)
Anonym användare
22 maj, 2011
Marie90: Bara två dagar efter mig hos Örjan! :)
Flowerbomb
Kvinna ·
22 maj, 2011
Ja nu är det bara 18 dagar kvar! :) Op också 9 juni hos Örjan, lääängtar! :D
Anonym användare
22 maj, 2011
Många Örjan tjejer här! 💋
majs88
Kvinna ·
22 maj, 2011
Anonym användare
22 maj, 2011
Oj vad många vi börjar bli! Har du varit på konsultation ännu Majs88?
majs88
Kvinna ·
22 maj, 2011
Anonym användare
22 maj, 2011
Oh va spännande! Lycka till 💋
Anonym användare
22 maj, 2011
Har ny op tid den 9 juni på citadellkliniken. Har beslutsångest angående storlek 400mx eller 475mp, Hjälp
Anonym användare
22 maj, 2011
Har ny op tid den 9 juni på citadellkliniken. Har beslutsångest angående storlek 400mx eller 475mp, Hjälp
Såå spännande!! Har lite längre kvar, min op är 20 juni på Citadell! Funderar också på 400cc mx, först var det 350cc mx..... Svårt detta med storleken! :/ För min del handlar det om att jag har så bred bröstbredd, måste hitta implantat som är så breda som möjligt, men vill samtidigt inte ha för stora....
Marie90
Kvinna ·
23 maj, 2011
Åh va kul tjejer! Jag ska faktiskt förbi Örjan imorgon och gå igenom storlekar igen:) Och känna efter lite, aaah kommer vara så nervös. Nästa gång jag sätter min fot där så är det op dags. Kul att vi är så mga som opas i början av juni, då kan vi ta stödja varandra!!! :D
Flowerbomb, vi ses ju den 9 juni, hur sjukt?! haha!!
Anonym användare
23 maj, 2011
GAAAH! Ni triggar upp min nervositet ännu mer nu tjejer :O Helt sjukt att det snart är våran tur! 😛
Marie90
Kvinna ·
23 maj, 2011
Jaaaa det är stört!! :D Vad ska du göra Dancehall?:D
majs88
Kvinna ·
23 maj, 2011
Flowerbomb
Kvinna ·
23 maj, 2011
Marie90: Ja jag börjar bli sjukt nervös, har egentligen inte förstått vad jag ska göra än :D Men det blir trevligt med sällskap.
Jag har ändrat mig till high profile och vi ska bestämma cc på op dagen, Örjan tyckte 400 cc eller 425 cc så vi får se vad det blir :)
Vill ju inte ha förstora heller.... Men hör gärna av dig och meddela vad ni kom fram till :) Vad har du för bröstbredd?
Jag har 11,5 cm iaf :D
Fan va härligt tjejer, snart har våra drömmar gått i uppfyllese! :D
Anonym användare
23 maj, 2011
Det är det som är mitt problem. Jag har en bröstbredd på 13,5 cm, vill absolut inte ha för stora men vill inte heller att dom ska bli breda och platta. Funderade först på 300-350 men dom implantaten blir alldeles för smala. Min nya op-tid är den 9 juni så nu måste jag bestämma storlek snart. Vilken bröstbredd har du ? ser att vi är lika långa och väger lika mycket, kul att höra hur andra tänker angående storlek
SaraTT
Kvinna ·
23 maj, 2011
Guud vad spännande det ska bli!
Har ni några tips på hur man ska förbreda sig liksom.. Jag känner att jag bara tar de som det kommer liksom. Hade vart kul med tips!
Anonym användare
23 maj, 2011
Det är det som är mitt problem. Jag har en bröstbredd på 13,5 cm, vill absolut inte ha för stora men vill inte heller att dom ska bli breda och platta. Funderade först på 300-350 men dom implantaten blir alldeles för smala. Min nya op-tid är den 9 juni så nu måste jag bestämma storlek snart. Vilken bröstbredd har du ? ser att vi är lika långa och väger lika mycket, kul att höra hur andra tänker angående storlek
Ja eller hur, vad skulle man göra utan POF med alla sina frågor o funderingar....? :)
Jo, jag har hela 15cm bröstbredd, så från att ha varit rätt säker på 350cc mx så har jag nu börjat fundera på 400cc mx. "Putet" skiljer bara 3mm, medan diametern 5mm, så därför tänker jag att det kan inte göra sån stor skillnad (har sån himla storleksnojja...) - men ändå fylla ut min bröstbredd lite mer....? Har mailat kliniken om detta men inte fått svar än (måste nog påminna) men man kan förhoppningsvis hinna prova de två olika storlekarna en gång till på själva opdagen... hoppas jag... :) Hur tänker du?
Anonym användare
24 maj, 2011
Jag har stooor beslutsångest ! Jag ska prova två storlekar och bestämma mig på op-dagen. Det som bekymrar mig är att jag har läst att det är många här som säger att brösten blir breda och platta med en lägre profil, som var mitt val från början. Nu väljer jag mellan 400mx och 475mp det sistnämnda låter så väldigt stort men sen har jag med läst att eftersom jag är ganska lång kan jag bära upp det. Hjälp säger jag.
Konsultation 15 Juni - Citadell/Cosmo.
Nervös som en liten gris inför slakten typ haha! Dock inte inför själva konsultationen utan mer efteråt om jag då har valt att boka op.tid!