Anonym användare
23 apr, 2011
Junitråden 2011
BröstförstoringNu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)
Vart och när ska du opa dig? :D
Sortera efter
Marie90
Kvinna ·
31 maj, 2011
Anonym användare
31 maj, 2011
Jag mailade Örjan och frågade om jag kunde få en tidig operationstid pga olika saker, men han har inte svarat! :(
Marie90
Kvinna ·
31 maj, 2011
Dancehall: när var det du mailade då? Hoppas det går bra och att du får en tidig tid:)
Tinglan
Kvinna ·
31 maj, 2011
Jag sparade ihop 37.000kr sedan december, sedan lånat de sista 13.000kr för att få det gjort. :-)
Visst är det bäst att spara hela beloppet, men de där extra slantarna som går åt räntan är ändå värt.
Flowerbomb
Kvinna ·
31 maj, 2011
Marie90: Ja jag ska försöka få den tiden!! :D Håller tummar och tåår!
Anonym användare
31 maj, 2011
Marie90: Det var för ca 5 dagar sen eller något! :)
Marie90
Kvinna ·
31 maj, 2011
flowerbomb: yeeey grymt!!
dancehall: Ok då hoppas vi han svarar snart dåå:) Hur mkt ska du lägga in?:)
Marie90
Kvinna ·
31 maj, 2011
flowerbomb: yeeey grymt!!
dancehall: Ok då hoppas vi han svarar snart dåå:) Hur mkt ska du lägga in?:)
Flowerbomb
Kvinna ·
01 jun, 2011
Marie90: Nu har jag ringt och kollat tiden men fick bara att jag skulle vara där 07:45. Enligt Emma som jag pratade med så hade de ingen speciell lista där man får sätta upp önskemål om op-tid... Flörtade du med Örjan eller? ;) Hehe
Marie90
Kvinna ·
01 jun, 2011
Flowerbomb: Aa jag ska vara där vid den tiden också! Hahaha ja det återstår ju att se. Han skrev in mig på ngn lista men han kanske bara sa så för att lugna mig;) vem vet haha! Det märker vi på tors! Har precis varit och handat på apoteket och betalat in pengarna, aaah!!
Anonym användare
01 jun, 2011
Sophiahemmet, 250 cc mellanprofil bakom muskeln. Spännande och läääskigt!
Flowerbomb
Kvinna ·
01 jun, 2011
Marie90: Hääärligt!! :D Är så jäkla nervös... OCH NÅLRÄDD!! heh men det ska väl gå bra ;)
Anonym användare
01 jun, 2011
Marie90: Jag lägger in 425cc samt 375cc high profile framför muskeln :) Dudå?
Åååååh jag är också galet nålrädd! Fyyyyytusan vad skraj jag börjar bli nu. 6 dagar kvar :O
Tinglan
Kvinna ·
01 jun, 2011
NU ÄR DET JUNI! :-D
Ville bara upplysa oss alla om det ;-) Det är alltså vår månad nu! Onsdag smäller det för min del !
Funderar på att traska ner och hämta ut mitt pencillin snart, eller vänta någon dag till :-) Hur känner ni med storleken ni har valt? Att läka under sommaren? Kläder ?
Kram !
Anonym användare
01 jun, 2011
Jag var på konsultation i måndags och ska OPas 16 juni =)
Anonym användare
01 jun, 2011
Åh, lycka till nu alla som ha sin op så nära nu!! :) Själv har jag drygt 3v kvar!! Guuud så spännande detta!! :)
tinkerbell1
Kvinna ·
01 jun, 2011
Åh, lycka till nu alla som ha sin op så nära nu!! :) Själv har jag drygt 3v kvar!! Guuud så spännande detta!! :)
3v går fort flisan,så spännande för dig!Förresten är det bara 18 dagar kvar🤭 minns ju hur jag väntade o väntade o vips så har det gått mer än 4v efter op=)
Anonym användare
02 jun, 2011
OOOH! Nu är det bara 5 dagar kvar för min del! 😛
Tinglan: Att läka under sommmaren gör inte mig så mycket. Ska bli lite skönt att få vara sjukskriven tre veckor efter OP, för då kan man vara utomhus och bara slappa. Jag har redan köpt massa nya linnen och sånt, men varit väldigt noga med att se till att de är pösiga där brösten ska sitta, hahah!
Anonym användare
05 jun, 2011
Någon junitjej som opererat sig ännu? 🙂
Marie90
Kvinna ·
05 jun, 2011
Dancehall: nu närmar det sig, hur känns det?:D
Aaaah jag ligger efter! Imorgon ska jag betala och köpa tvålen!! Haha FAN va nervös jag är nu!!!!!
Hahaha flowerbomb försök att få tiden direkt efter så är det större chans att vi kan dela rum juuu:)