Anonym användare
23 apr, 2011
Junitråden 2011
BröstförstoringNu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)
Vart och när ska du opa dig? :D
Sortera efter
Anonym användare
05 jun, 2011
Tinglan
Kvinna ·
05 jun, 2011
Jag ser INTE fram emot smärtan efter, att gå hemma och vara orörlig.. Sova dåligt, etc etc. Fy! Vill bara ha operationen överstökad nu och få läka för att kunna njuta av mina nya vänner snart :-)
Hur känner ni?? Nervösa?
Anonym användare
05 jun, 2011
Anonym användare
06 jun, 2011
Anonym användare
07 jun, 2011
Det är snart ju Solblomma! Själv ska jag iväg och opereras nu :O LÄSKIGT!
Så ny hörs vi inte mer förrän open är över tjejer. Kommer såklart en operationsberättelse sen så fort jag orkar.
Anonym användare
07 jun, 2011
ÅH! Stort lycka till idag Dancehall! :)
Anonym användare
07 jun, 2011
också funderat över det....är det verkligen såååå faligt om mn skulle ligga utan tortyr bh:n nån timma?
samtidigt som man börjar inse hur jobbigt det kommer vara med såren i denna värmen...men dem läker ganska snabbt va?
Anonym användare
07 jun, 2011
Tack Snoofie! Ligger här nu nyopererad hehe :) Allt gick bra.
Anonym användare
07 jun, 2011
Dancehall; vad härligt att du mår bra! :D
Ser fram emot att höra hur det går för dig. :)
Anonym användare
07 jun, 2011
Juli11
Man ·
07 jun, 2011
Dancehall- Skönt att höra att allt gått bra! Är nyfiken på vad du valde till slut. Ser fram emot din op-berättelse om några dagar. Sköt om dig!
Anonym användare
07 jun, 2011
Anonym användare
08 jun, 2011
Tack Snoofie! Ligger här nu nyopererad hehe :) Allt gick bra.
Vad skönt att allt gick bra!!! Hoppas nu smärtan blir uthärdlig och att läkning också går bra!!! Ska bli så spännande att höra (läsa) allt sen när du är piggare!! :)
Marie90
Kvinna ·
08 jun, 2011
Jag håller med, va skönt att höra att allting har gått bra:) Imorogn är det min tur, nervöööst
Tinglan
Kvinna ·
08 jun, 2011
Ligger nyopererad på Citadell. Det ser fint ut..!
Svimmade dock i korridoren när jag skulle ta en promenad till balkongen.. Skrek som fan, så ni andra citadellor som OPades idag ; det var jag!
De fick in mig i sängen, 4 sköterskor. 10 min senare var Cosmo där och undersökte mig, måste säga att jag är i trygga händer! Och Cosmo är kanon, kände mig osäker med mitt val av kirurg men han har varit en riktig pärla hela dagen. Kände mig i trygga händer !
Innan Cosmo gick skämtade vi lite, och jag log BRETT och sa att jag inte kunde fatta att de inte pekar neråt längre! Smittade nog av sig på honom :) Sen önskade han mig en god nattsömn etc.
Flowerbomb
Kvinna ·
08 jun, 2011
Herregud va nervös jag är, har så ont i magen... :D Men det ska bli riktigt spännande att se resultatet sen!! :)
Hur känns det Marie? Imorgon gäller det :D
Marie90
Kvinna ·
08 jun, 2011
Flowerbomb: Jag har inte varit så speciellt nervös men nu plötsligt kom det som en bomb, aaaah jag är så stört nervös.... Jobbigt också för vet inte riktigt vem jag ska prata med nu heller, tur att pof finns alltså :P har du bestämt storlek än? eller gör ni det imorgon? IMORGON shit alltså...
piip
Kvinna ·
08 jun, 2011
Hej hej,
Jag ska op'as den 15:e av Örjan Gribbe, ska vara där 7,45, någon annan som oxå ska op'as av han samma dag? Börjar bli lite pirrig nu :)
Flowerbomb
Kvinna ·
08 jun, 2011
Marie90: Ja kände precis samma sak, va inte nervös förrän idag...
Nja, fortfarande osäker. Ska bestämma imorgon :)
Vad valde du nu igen? Har för mig att du bytte till high? Kändes det stort när du provade?
Sorry om jag bombar dig med frågor... hehe
Marie90
Kvinna ·
08 jun, 2011
Nej bomba på, det är bara skönt att prata om det! :P Jag bytte till high och så provade jag hit och dit och jag trodde jag provade 350cc(som jag hade bestämt innan) men nej då var det 425cc!! Och det blev jag nöjd med. Men ska kolla imorgon igen, känns lite stort nu i efterhand :P jag vet inteeeee. High kändes mycket bättre faktiskt!