Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Tj123 profilbild

Tj123

Kvinna ·

04 mar, 2013

Någon mer som opereras 14/3 på Proforma

Bröstförstoring

Som rubriken lyder, är det någon mer än jag som ska göra en bröstförstoring 14/3 på Proforma? Har någon koll på om man måste sova kvar eller kan välja att åka hem senare på dagen?

317

Sortera efter

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Han nämnde något om mat till mig med. Det är nog min tur om 1,5h ungefär. Måste dock springa ut och kissa snart, men känner mig lite blyg och fånig i min outfit. Haha!
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Fortsätter och skriver här. Lättare. Vad hade ni tänkt för storlek först? Tror jag får sällskap sen.
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Jo han sa att han skulle äta men att jag skulle få vänta nåra timmar, då är nog jag sist :-(
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Han kanske går i rums-ordning? Du har ju rummet efter mig Malla. Här någon fått något lugnande eller så än?
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Jo kanske det! Nej jag är lugn som jag är, är du nervös? Jag skulle dock behöva socker
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Blir likadan som dig Malla utan mat, har dessutom så himla lågt blodtryck så jag blir yr så lätt annars ocskå. Hoppas jag reagerar som vanligt på narkosen och vaknar och skriker efter mat det första jag gör. Kommer dö om jag ska må illa osv.
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

malla skrev:
Jo kanske det! Nej jag är lugn som jag är, är du nervös? Jag skulle dock behöva socker
Inte särskilt. Tänkte mest att då vet man att det är på gång. Jag också! Hoppas verkligen något händer snart.
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Jag har också lågt blodtryck. Funderar på om man ska plinga på en sköterska o fråga om man kan få nåt. Typ en sockerbit borde inte skada!
Gilla

Evelyne

Kvinna ·

14 mar, 2013

Halkade in på den här tråden för någon vecka sedan och halkade in nu igen, idag är det dags för er, så kul!! LYCKA TILL!! 😀

I höst blir det min tur på Proforma och Örjan också (förhoppningsvis, om jag inte skulle komma på andra tankar och byta klinik eller kirurg). 😉

Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Nu är jag vaken! Frågade om dom verkligen opererat mig när jag vaknade för jag har inte särskilt ont, mår ganska bra! Pigg som tusan, känner mig redo för att gå hem typ. Haha hur mår ni? Tack evelyne, rart av dig!
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Ja e pigg men ja e så jävla stel så de finns inte!! Förut va de bättre när ja vaknade men nu när ja legat några timmar så gör de ont i ryggen :(( blö!! O bhn sitter snett haha! Sitter era toppar astajt?
Gilla

mazlin

Kvinna ·

14 mar, 2013

Grattis tjejer :)
Vad valde ni för implantat, cc obakom och vad kostade det?
Ska själv boka tid på proforma när jag fått schema från jobbet. 
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Ja tog 425cc bakom muskeln, runda :) 37 000 me kapselförsäkringen! :)
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Ere tj123 som e uppe o springer maraton eller? :D
Gilla

Carrooo

Kvinna ·

14 mar, 2013

Hur mår ni tjejer?? "Nyfiken" på smärtan.. 😲
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Haha ja den e inget att längta efter ;) ja e väldigt positiv av mig o tänker på de fina resultatet ifs :D de gör att smärtan blir mer outhärderlig, så kan vi säga! ;)
Gilla

malla

Kvinna ·

14 mar, 2013

Jag är inte uppe o springer iaf! Har ont o klara inte av det. Har ganska mkt ont :-(
Gilla

booblady

Kvinna ·

14 mar, 2013

Åh malla! Ja fick för mig att de hjälpte me jympan, ett tips! Men de högra gör ondare, ja e högerhänt, kanske därför? :)
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Tyvärr inte. Smärtan kom för ett par timmar sen. Varit pigg och smärtfri fram tills dess men har varit väldigt yr och därför inte kunnat vara uppe än trots väldigt lite smärta. Men smärtan kom som sagt för ett par timmar sen och nu har jag fått smärtstillande så snart ska jag ut och vandra i korridoren. Har dessutom haft besök av pojkvän samt bror med flickvän så då kunde jag inte upp och vandra. Vet inte varför jag varit så yr, hade riktigt låg puls ett tag men den är lite högre nu. Har ni fått middag? Jag tror verkligen jag behöver röra mig och få lite energi, tror jag har tur när det gäller smärtan då jag endast haft ont ett par timmar. Har en bandagerulle mellan brösten som är det enda som gör ont.
Gilla

Tj123

Kvinna ·

14 mar, 2013

Jag har 325 i vänster och 350 i höger, 37.000 här med. Känns väldigt bra hittills storleksmässigt!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem