Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Anonym användare
18 okt, 2011
Green Muse
Kvinna ·
18 okt, 2011
Jag med! OP 4e november, Laser & Estetik i Sthlm, inte hittat någon annan som ska/har opererat sig där ännu ):
Ska lägga in 250 cc, runda, låg profil.. Can't wait!!
Anonym användare
19 okt, 2011
Sternmädchen: Oh samma läkare som mig :) Hur kom det sig att du valde henne?
Ja, jag har också börjat funderat på kläder o allt det dära. Dagen efter op ska jag i alla fall ha min jumpsuit :) Lär vara perfekt tror jag :)
FollowMyBliss: Känner igen det där med storleken. Jag velar också lite sådär ännu. Men det kändes ju bra när man var där. Så man kanske bör köra på det ändå :)
Lokatten
Kvinna ·
19 okt, 2011
Här är en till =) Ska opas på Proforma den 8 november och börjar bli lite nervös. Fick först en tid den 30/11 men ringde veckan efter konsultation och fick en tidigare tid då de hade fått in en avbokning. Hade gärna tagit en ännu tidigare tid men det är mest för att jag är så otålig och vill ha nya boobs nuuu =)
Anonym användare
19 okt, 2011
Anonym användare
19 okt, 2011
@Sockergurkan: Kolla lite högre upp i tråden så ställer jag precis samma fråga till dig och förklarar mitt val.. :) För min del var det en kompis till mig som direkt rekommenderade citadell och helena, jag visste då inget mer än att hon var nöjd, så då hamnade jag på en konsultation och har sen inte undersökt något annat (mer än genom att läsa förstås). Du skulle opas veckan före mig väl? Jag har den 17/11 som datum! :)))
FollowMyBliss
Kvinna ·
19 okt, 2011
Hej Tjejer! :D
Jag ska opereras den 1:a november på citadell! 2 veckor kvar bara, whoop! :)
Nu är den värsta tiden enligt mig! Slutar man någonsin nojja över om man valt rätt storlek?
Jag har olika stora bröst ochvelar fortfarande mellan 275/325eller 300/350 bakom. Är verkligen rädd för att det ska bli för stort. Vill liksom kunna ha en snygg push up efteråtutan att få bomber... Vad tror ni tjejer? Är ganska lång som ni ser, och har en liten B idag! Känner att jag behöver lite pepp och åsikter! :P Ska prata med Göran på fredag igen, så får se vad han säger. Funderar på att helt enkelt sluta oroa mig och lita på vad han tror blir snyggast. Det är ju trots allt han som har erfarenheten. Jag är nog inte den första som kommer till honom och säger "Jag vill ha större, men inga bomber". Det gör nog merparten :P
GRYM idé med novembertråden! Nu kan vi stötta och peppa varandra! Ska bli kul att följa er tjejer! :)
JUSTDOIT
Kvinna ·
19 okt, 2011
8/11 hos Örjan Gribbe :D Snaaaaaaaaaart!
FollowMyBliss
Kvinna ·
19 okt, 2011
.
Hulda
Kvinna ·
20 okt, 2011
Men ååh.. är det ingen som ska opereras den 9/11 på proforma lika som mig? Vore kul om man känner igen någon där kanske tom få dela rum med :P
Saraaa
Kvinna ·
20 okt, 2011
FOLLOWMYBLISS: ja varför ska man vela så mkt om storlek? ja vill också kunna pusha upp dem utan att de kommer se ut som bomber. Men samtidigt så vill man ju inte att de blir för små då de alltid varit det. :/ ja kände mig super säker när ja gick från konsultationen, men ju närmre op datumet man kommer destå mer snurrar tankarna...
kommer förmodligen ju att få lov att byta lite klädstil när man får nya vänner!
Någon mer än mig som börjar drömma mardrömmar om opn? Drömmer att ja får hemska komplikationer och att såren sprätts upp och implantaten åker ut, och SMÄRTA av allt det där! =/ inge roligt att vakna varje morgon nu och tänka, äh ja skiter i de här!!! Va har ja gett mig in på? OSV
Allt blir ju bättre under dagen och ja läääängtar efter OPn! MEn att vakna och drömma konstigt tar verkligen på allt.
3lin
Kvinna ·
20 okt, 2011
24/11 på proforma, av Örjan.
Velar mellan 375cc och 400cc än så länge 🙂
Jatropha
Kvinna ·
20 okt, 2011
Men ååh.. är det ingen som ska opereras den 9/11 på proforma lika som mig? Vore kul om man känner igen någon där kanske tom få dela rum med :P
Jag kan bara erbjuda samma datum, men inte samma klinik. :) Ändå lite roligt att veta att nån annan går igenom samma sak, typ samtidigt.
zzofia
Kvinna ·
21 okt, 2011
Vad tycker ni att jag ska välja 400 eller 450 cc? :) alla säger att de kommer bli förstort på mig om jag tar 450 cc... :/
Jag ärca 168 cm och väger kanske 56 kg :)
och jag ska lägga framför muskeln
Anonym användare
21 okt, 2011
det verkar som om de flesta som velar om storlek och bestämmer sig för det mindre
ångrar sig efter op'n att de inte tog det större.
Jatropha
Kvinna ·
21 okt, 2011
Det är ju en halv deciliters skillnad, om man tänker på det så. Måtta upp en halv dl så är det inte så mycket till skillnad. Velar du tycker jag också du ska ta det större, som sagt verkar alla ångra att de tog för lite i längden. :) Kika hellre på måtten på implantaten och vad som passar din kropp isf, snarare än ren volym.
bewi
Kvinna ·
21 okt, 2011
miss tanja
Kvinna ·
21 okt, 2011
Ingen som ska operera sig på Citadell den 7e Nov? :D
bewi
Kvinna ·
21 okt, 2011
JUSTDOIT
Kvinna ·
21 okt, 2011
Hulda: Min bästa tjej kompis gör dagen efter mig alltså den 9/10 samma som dig, också på proforma ;)
Fick hem till brev av Citadell kliniken igår. Ska bli opad klockan 10.00. Spännande! Nu börjar det verkligen dra ihop sig :)
Fast.. Är lite si sådär angående storleken. Men jag var ju nöjd efter besöket där uppe. Det bör ju betyda något :)
Äntligen någon som också ska opas av Helena, veckan efter dig! Hur kom det sig att du valde henne? Jag hade en kompis som rekommenderade henne, men här pratas det ju bara om Cosmo, Tuve och Jörg! Jag gillar Helena och hoppas att hon är precis lika kompetent som sina manliga kollegor samt har en kvinnas omdöme :)! Jag har också på hennes rekommendation valt ett lite bredare implantat (325 cc; 12,8 cm) och jag kan ju bara anta att hon har det bästa ögat för valet..! Det ska bli spännande att följa dig..!