1xxx1
Kvinna ·
04 mar, 2023
Operation april/maj/juni 2023
BröstförstoringHej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?
Sortera efter
Hejjhejj
Kvinna ·
21 apr, 2023
Acct
Kvinna ·
21 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
22 apr, 2023
Jag har tid på tisdag och börjar bli nervös för tiden efteråt framförallt, MEN hur tänker ni med bikini i sommar? Vad kan man ha/inte ha? 1000 tankar och frågor, vill veta slutstrl nu så man kan beställa nya bikinis och underkläder ?
Acct
Kvinna ·
22 apr, 2023
Anonym användare
22 apr, 2023
Sofiatia
Kvinna ·
22 apr, 2023
Jag har tid på tisdag och börjar bli nervös för tiden efteråt framförallt, MEN hur tänker ni med bikini i sommar? Vad kan man ha/inte ha? 1000 tankar och frågor, vill veta slutstrl nu så man kan beställa nya bikinis och underkläder ?
Ananasblomma2
Kvinna ·
22 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
22 apr, 2023
Opererades igår. Visste inte att jag var så känslig mot morfin så jag låg och kräktes på uppvaktat i fem timmar och får inte äta oxynorm utan bara den långverkande morfinet.
Kan inte resa mig själv, hade förväntat mig smärta men det här var extremt. Det är såklart individuellt.
Hur mår ni andra? Ni som inte äter oxynorm, vad äter ni istället?
citadell
Kvinna ·
22 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
22 apr, 2023
Hejjhejj hur känns storleken på dina implantat??
Är ungefär i din storlek och har blivit rekommenderad motiva 625cc full profil. Men nervös att detta ska kännas jättestort. Grattis till operationen.
Anonym användare
22 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
22 apr, 2023
Känns sjukt tufft.. har skippat oxynorm helt pga krökningarna, gör för ont att kräkas. Men långverkans morfin funkar och tog 2 tabletter V det nu på kvällen istället för 1.
Hoppas att det känns bättre om ett par dagar. Hur känner du nu 2 dagar efter operationen? Räknar med att det känns värre imorrn o måndag innan det saknar vänder. Är hos min mamma men har så dåligt samvete för saknar ihjäl mig efter mina små barn där hemma!
Anonym användare
23 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
23 apr, 2023
Jag vakande upp idag och mår absolut bättre än igår så det är underbart. Mina barn är 15 månader och 3 år.
Starkt jobbat att gå på företagsmässa! Hur gamla är dina barn, ser i din signatur att du har barn :)
Hejjhejj
Kvinna ·
23 apr, 2023
Tänkte fråga lite mer. Mitt ena bröst är lite kantigt och sitter högre upp.
Bröstbandet hjälper väl till positioneringen, det fattar jag med hur hårt spänt ska det vara? Sen hur får man till runheten på. Det kantiga bröstet? Ska på återbesök på tisdag men vill veta nyss.
Ananasblomma2
Kvinna ·
23 apr, 2023
Bröstbandet hjälper väl till positioneringen, det fattar jag med hur hårt spänt ska det vara? Sen hur får man till runheten på. Det kantiga bröstet? Ska på återbesök på tisdag men vill veta nyss.
Jag har inget bröstband, jag sover upprätt för jag inbillar mig att det sjunker ner bättre ? hur mår du nu?
Anonym användare
23 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
23 apr, 2023
Bröstbandet hjälper väl till positioneringen, det fattar jag med hur hårt spänt ska det vara? Sen hur får man till runheten på. Det kantiga bröstet? Ska på återbesök på tisdag men vill veta nyss.Jag har inget bröstband, jag sover upprätt för jag inbillar mig att det sjunker ner bättre ? hur mår du nu?
Har sittsovit, fick för mig att det skulle vara bra.
Har ont från vänster bröst, bränner, spänner och ilar. Men tror att det är sårytan, den är mycket större än höger sida...
Bröstbandet funderar jag ff över, kan inte förstå hur spänt det ska vara.
Åker till Rom den 30e hoppas kunna vara mindre stel o smärtpåverkad då... Önskar mig ett glas vin i alla fall 1 glas.
Hejjhejj
Kvinna ·
23 apr, 2023
Mina bröst är ju helt nya men sitter extremt högt så bröstvårtan sitter långt ner. Har fler så?
1xxx1
Kvinna ·
23 apr, 2023
Ja jag antar att det helt ofarligt men det känns ju mysko?. Känns som att hela världen hör det jag hör...
Nä nu får maken komma hem, jag är svettig och behöver hjälp med att duscha. Ska ut och fira sonen ikväll med lite go middag och ölprovning för grabbarna, jag partar på Alvedon och eventuellt en oxynorm om jag vill vara riktigt wild and crazy.
Ha en fin helg allihopa ❤️