1xxx1
Kvinna ·
04 mar, 2023
Operation april/maj/juni 2023
BröstförstoringHej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?
Sortera efter
Acct
Kvinna ·
07 apr, 2023
Lusie
Kvinna ·
08 apr, 2023
Acct
Kvinna ·
08 apr, 2023
Sting
Kvinna ·
09 apr, 2023
Elli67
Kvinna ·
09 apr, 2023
Opererades i onsdags. Lyft och 200cc Motiva Ergonomix2. Går endast på Alvedon nu. Men väntar fortfarande på att den första svullnaden ska lägga sig. De är gigantiska och jag har smått panik. Måste även ha en rulle mellan brösten i flera veckor. Någon mer som är i samma dagar och känslor som jag.
Lusie
Kvinna ·
10 apr, 2023
Ananasblomma2
Kvinna ·
10 apr, 2023
sys1234
Kvinna ·
10 apr, 2023
Hej
Jag ska på konsultation på fredag 14 april och optid 18 april. Väljer reformkliniken i Malmö trots att jag bor utanför Stockholm. Gjorde ett bröstlyft 2019 och nu har jag äntligen råd med en förstoring.
Är sjukt nervös inflr fredag, är så orolig Att jag inte ska va en bra kandidat för en förstoring. Har gått ner väldigt mycket i vikt men tycler inte brösten är så fula o hängiga mest bara tomma.
Vill verkligen ha en stor byst igen.... Men ja nerverna tar överhand och jag vet inte hur jag ska förklara vad jag vill ha utan att det blir för litet eller nåt annat tok.
Hur ska man tänka?
Hejjhejj
Kvinna ·
10 apr, 2023
Oooooh nu är det exakt 2 veckor kvar för mig ? börjar bli riktigt pirrig.. tror dessutom att jag ändrat mig och vill köra på Motiva Round full istället för ergonomix.. så imorgon ska jag ringa till kliniken och se vad dom säger om det haha.
1xxx1
Kvinna ·
10 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
11 apr, 2023
2v kvar till OP och idag fick jag positivt för covid, så stressad nu över att kanske inte bli frisk.
Plus alla frågor som finns, har jag valt rätt strl, blir de inte för stort, är ergonomix bästa för mig mm.
Hoppas ni alla håller er friska.
Ananasblomma2
Kvinna ·
11 apr, 2023
Hej
Jag ska på konsultation på fredag 14 april och optid 18 april. Väljer reformkliniken i Malmö trots att jag bor utanför Stockholm. Gjorde ett bröstlyft 2019 och nu har jag äntligen råd med en förstoring.
Är sjukt nervös inflr fredag, är så orolig Att jag inte ska va en bra kandidat för en förstoring. Har gått ner väldigt mycket i vikt men tycler inte brösten är så fula o hängiga mest bara tomma.Vill verkligen ha en stor byst igen.... Men ja nerverna tar överhand och jag vet inte hur jag ska förklara vad jag vill ha utan att det blir för litet eller nåt annat tok.
Hur ska man tänka?
Tuve kändes superproffsig på min konsultation. Han lyssnade på mig och jag lyssnade på vad han, med sin erfarenhet, trodde skulle bli bäst. Tillsammans tyckte jag vi kom fram till något som jag känner mig jättetrygg med och till och med glad att han föreslog nu i efterhand när jag har läst in mig ännu mer.
Så förklara du ungefär vad du tänker och låt honom vägleda dig till ert gemensamma beslut om vad som blir bäst för just dig med dina förutsättningar. :)
1xxx1
Kvinna ·
11 apr, 2023
2v kvar till OP och idag fick jag positivt för covid, så stressad nu över att kanske inte bli frisk.
Plus alla frågor som finns, har jag valt rätt strl, blir de inte för stort, är ergonomix bästa för mig mm.Hoppas ni alla håller er friska.
Nej så typiskt!! Förstår stressen, här har ett barn magsjuka som kom igår och nästa börjar bli snorig så man går lite på nålar..
Ananasblomma2
Kvinna ·
11 apr, 2023
Plus alla frågor som finns, har jag valt rätt strl, blir de inte för stort, är ergonomix bästa för mig mm.Hoppas ni alla håller er friska.
Nej så typiskt!! Förstår stressen, här har ett barn magsjuka som kom igår och nästa börjar bli snorig så man går lite på nålar..
Presley
Kvinna ·
11 apr, 2023
Melros3
Kvinna ·
11 apr, 2023
Opererades i onsdags. Lyft och 200cc Motiva Ergonomix2. Går endast på Alvedon nu. Men väntar fortfarande på att den första svullnaden ska lägga sig. De är gigantiska och jag har smått panik. Måste även ha en rulle mellan brösten i flera veckor. Någon mer som är i samma dagar och känslor som jag.
Anonym användare
12 apr, 2023
Melros3
Kvinna ·
12 apr, 2023
Jag ska också köra på 380cc och har 75A/liten B men han trodde det blir en C och absolut inte D om jag inte går upp mer. Vad hade du önskat för kupstorlek?
Sofiatia
Kvinna ·
13 apr, 2023
Maria_78
Kvinna ·
14 apr, 2023