1xxx1
Kvinna ·
04 mar, 2023
Operation april/maj/juni 2023
BröstförstoringHej. Tänker att vi startar en tråd för oss som har OP i april/maj/juni. Ju fler vi är ju mer pepp kan vi ge. Vad ska ni göra? Byte? Förstoring? cc? Profil? Märke? Mm Jag ska byta mina 260cc mot 425/450cc Motiva ergonomix Full Profil. Här snurrar bröst, strl, implantat mm 24h/dygn.. Så mycket tankar och funderingar... vill bara att tiden ska gå och 24/4 är här :) Vad har ni för tankar och funderingar?
Sortera efter
1xxx1
Kvinna ·
14 apr, 2023
Hejjhejj
Kvinna ·
14 apr, 2023
Visst blir det mer verkligt när det blir betalt, spännande.
Jag har knappt 1v kvar så jobbar på att bli frisk, går åt rätt håll men sakta.
Idag betalade jag fakturan för operationen och det är nu 13 dagar tills det är dags.
Böjar fatta att det faktiskt är på riktigt nu och det börjar kännas lite pirrigt, men positivt.
Jag är inte nervös. Än iaf..
1xxx1
Kvinna ·
14 apr, 2023
Visst blir det mer verkligt när det blir betalt, spännande.
Jag har knappt 1v kvar så jobbar på att bli frisk, går åt rätt håll men sakta.
Idag betalade jag fakturan för operationen och det är nu 13 dagar tills det är dags.
Böjar fatta att det faktiskt är på riktigt nu och det börjar kännas lite pirrigt, men positivt.
Tänkte på dig precis och undrade hur de gick.. jag vaknade upp med en "kuse" i halsen igår och idag har jag fått hosta.. hoppas det hinner gå över, har 6 dagar kvar nu till operation.
Ananasblomma2
Kvinna ·
15 apr, 2023
sys1234
Kvinna ·
15 apr, 2023
Nu är det bestämt, på måndag tar jag tåg till Malmö igen och operation på tisdag.
Var på konsultation igår och jag blev så överraskad när jag som tänkte 450 kansle var för stort för min kropp att det ändå landar på 650cc, rund med hög profil (tror jag) Sjukt nöjd i alla fall.
Så nu packas det och fixas inför bästa dagen
Elli67
Kvinna ·
15 apr, 2023
Ananasblomma2
Kvinna ·
16 apr, 2023
Nu är det bestämt, på måndag tar jag tåg till Malmö igen och operation på tisdag.
Var på konsultation igår och jag blev så överraskad när jag som tänkte 450 kansle var för stort för min kropp att det ändå landar på 650cc, rund med hög profil (tror jag) Sjukt nöjd i alla fall.
Så nu packas det och fixas inför bästa dagen
Vad roligt! Då har vi i princip gjort samma val av implantat! Blir det framför eller bakom muskel för dig? Du får uppdatera med resultat senare. Längtar efter min operation i maj...
sys1234
Kvinna ·
16 apr, 2023
Så nu packas det och fixas inför bästa dagenVad roligt! Då har vi i princip gjort samma val av implantat! Blir det framför eller bakom muskel för dig? Du får uppdatera med resultat senare. Längtar efter min operation i maj...
Åh så roligt. Jag tror det blir framför muskeln, minns inte att vi diskuterade det. Som sagt jag åker ner till Malmö imorgon, är så förväntansfull och pirrig. Vill bara att det ska vara klart.
Längtar efter att få köpa underkläder och att det ska bli sommar.
När i maj är det dags för dig?
Ananasblomma2
Kvinna ·
16 apr, 2023
Så nu packas det och fixas inför bästa dagenVad roligt! Då har vi i princip gjort samma val av implantat! Blir det framför eller bakom muskel för dig? Du får uppdatera med resultat senare. Längtar efter min operation i maj...
Åh så roligt. Jag tror det blir framför muskeln, minns inte att vi diskuterade det. Som sagt jag åker ner till Malmö imorgon, är så förväntansfull och pirrig. Vill bara att det ska vara klart.
Längtar efter att få köpa underkläder och att det ska bli sommar.När i maj är det dags för dig?
16 maj är det dags!
Vanligtvis lägger han bakom men då jag har lite häng samt tränar en del så kom vi fram till att framför blir bäst för mig - då slipper jag göra lyft också.
Ser framemot att höra hur det gått för dig!
Cassiopeja
Kvinna ·
16 apr, 2023
Lusie
Kvinna ·
17 apr, 2023
1xxx1
Kvinna ·
17 apr, 2023
Ananasblomma2
Kvinna ·
18 apr, 2023
1xxx1
Kvinna ·
18 apr, 2023
sys1234
Kvinna ·
18 apr, 2023
Nu är det över. Operationen är klar, jag är mör det gör ont så klart och bandaget är bytt. Men satan vad fint det är. Är hög på lycka, vill bara hem och visa upp mig för min finaste make som under många år lagt undan pengar för alla matlådor jag gjort. För varje gång han inte behövt äta ute har han lagt dom pengarna på ett min fru konto.
Så tack till honom som förstått vad jag önskat mig i många år.
fifi
Kvinna ·
18 apr, 2023
Ananasblomma2
Kvinna ·
19 apr, 2023
Hej!
Åh va kul det är ju likt mitt val! Jag ska ha siltex xtr HP. Vad ska du ha för något?
sys1234
Kvinna ·
19 apr, 2023
Hej!
Åh va kul det är ju likt mitt val! Jag ska ha siltex xtr HP. Vad ska du ha för något?
Jag har Montiva
Ananasblomma2
Kvinna ·
19 apr, 2023
Hej!
Åh va kul det är ju likt mitt val! Jag ska ha siltex xtr HP. Vad ska du ha för något?Jag har Montiva
Blev det framför eller bakom? Hur känns det nu såhär dagen efter?
sys1234
Kvinna ·
19 apr, 2023
Hej!
Åh va kul det är ju likt mitt val! Jag ska ha siltex xtr HP. Vad ska du ha för något?Jag har Montiva
Blev det framför eller bakom? Hur känns det nu såhär dagen efter?
Blev delvis bakom muskeln, 650 på bägge sidor, hög profil. Plus korrigering av fula ärr.
Otroligt fina.