Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Jesss
Kvinna ·
11 feb, 2020
Anonym användare
11 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
11 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
11 feb, 2020
Hej på er! Nu var det ett par dagar sedan jag var här inne och jösses så mycket ni har hunnit skriva, haha! Så himla roligt att tråden är så aktiv :) Fantastiskt att alla ni som hunnit op-a er verkar må bra också och att ingen har fått några tidiga komplikationer!
Jag vaknade upp med lite huvudvärk och smårinnig näsa imorse, nyser stup i kvarten och tårkanalerna lever sitt eget liv. Barnen har precis varit förkylda med långvarig feber och hosta och jag trodde att jag hade klarat mig, men icke! Skit, hoppas verkligen att det inte blir värre! Jag lyckas alltid dra på mig luftvägsinfektioner, bihåleinflammationer och annat elände så fort jag bara tittar på någon som är snorig. 13 dagar kvar till op idag, kämpa kroppen!
Dafne92, har du förresten bestämt dig nu ang implantatet? Blir det Demi 380?
Jag har laddat upp förebilder nu också, och alltså - jösses. Till och med mina stackars vårtgårdar hänger som små säckar efter att ha ammat alla tre barn länge. Men om mindre än två veckor får jag förhoppningsvis tillbaka mina pigga C/D-kupor igen, tjoho!! Gud vad jag längtar nu alltså, även om det är med skräckblandad förtjusning. Känner mig superpepp ena sekunden och känner nästan för att kräkas av nervositet nästa sekund. Vill bara spola fram tiden till typ april nu!
zeev01
Kvinna ·
11 feb, 2020
Fredytka
Kvinna ·
11 feb, 2020
Anonym användare
11 feb, 2020
Natval,
Hvad betyder det at implantatet var sönder? Hadde silikonet lekket ut i kroppen?
Anonym användare
11 feb, 2020
Tjejer! Min operation är om två dagar. Torsdag kl 8:00 ska jag infinna mig på kliniken. Har sista timmarna börjat få lite panik. Typ; Hur ska jag våga gå lägga mig imorgon!? Snälla ge mig lite pepp!!! Vill bara skita i allt just nu! Vet inte vad som flugit i mig.
Anonym användare
11 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
11 feb, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
11 feb, 2020
Idag firar mina nya bröst en vecka! ? har ÄNTLIGEN börjar känna mig lite normal igen. Fortfarande öm och stel men kan faktiskt göra saker på egen hand. Jätteimponerad på er som går tillbaka till jobbet så kort efter!
Har även lagt upp en bild på mitt resultat ?
Superfint redan ju! Wow!
Trasselsudd
Kvinna ·
11 feb, 2020
Tjejer! Min operation är om två dagar. Torsdag kl 8:00 ska jag infinna mig på kliniken. Har sista timmarna börjat få lite panik. Typ; Hur ska jag våga gå lägga mig imorgon!? Snälla ge mig lite pepp!!! Vill bara skita i allt just nu! Vet inte vad som flugit i mig.
zeev01
Kvinna ·
11 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
11 feb, 2020
Tack för all er pepp!!!! Det hjälper!??????
Sassa30
Kvinna ·
11 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
11 feb, 2020
zeev01
Kvinna ·
11 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
11 feb, 2020
Alltså är SÅ tacksam för den här tråden och all uppmuntran från er allihopa. ?? Pratade med mamma precis. Hon som egentligen ”är emot” (tycker det onödigt, hon tycker att jag redan har fina bröst) peppade mig. Hon sa ”imorgon kommer jag hem till dig och vi lagar god mat ihop”. Ska bli mysigt att fixa i min lägenhet med henne samt äta middag. På torsdag är jag på kliniken klockan 8:00 och Jobas har sagt att jag ska få ett lugnande piller med en gång. Försöker tänka att efter pillret börjar verka så går jag in i någon slags berusning och mycket nerver kommer släppa. Tjejer, kan ni se mina före bilder? Försökt ladda upp men vet inte om det händer något..
zeev01
Kvinna ·
11 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
11 feb, 2020
Nu ska förebilden äntligen vara uppe!! Om någon har någon tanke om hur 400 cc kommer se ut med mina ”egna” så tas kommentarer tacksamt emot.
Nu är jag klar och mår oförskämt bra är såklart lite groggy å lite ont men inte alls som sist. Jag kan röra mina armar utan problem mm. Dock är det ju skinkan på att göra ett byte eller en helt ny Op. Men är såå glad att jag gjorde detta då det också visade sig att mina gamla implantat var sönder båda två.