Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
zeev01
Kvinna ·
10 feb, 2020
Laura84
Kvinna ·
10 feb, 2020
Pumba86
Kvinna ·
10 feb, 2020
Anonym användare
11 feb, 2020
Cliopatra
Kvinna ·
11 feb, 2020
Idag händer det ska vara på plats kl 8 så nu blir det upp och göra sista duschen. Så om några timmar har jag nya tuttar.
Cliopatra
Kvinna ·
11 feb, 2020
Håller med om att denna tråden är superbra!så roligt att läsa om era framsteg och dela tankar och känslor innan och sen efter. Närmat sig för mig med nu. På onsdag smäller det. Det är fan bara en dag till typ!kan inte fatta! Ska va på kliniken 10.20, vilket passar bra så jag hinner få iväg barn till skola och dagis innan vi åker. Har dryga 2h till kliniken. Lite orolig för det här med fastan bara. Kan må skitilla om jag inte får äta frukost??♀️Får ta med spypåse i bilen?nä..natti natti. Hörs imorrn!
zeev01
Kvinna ·
11 feb, 2020
Idag händer det ska vara på plats kl 8 så nu blir det upp och göra sista duschen. Så om några timmar har jag nya tuttar.
Dafne92
Kvinna ·
11 feb, 2020
Opererar mig nästa torsdag (20e) och har idag börjat få lite rethosta! Är livrädd att det ska utvecklas till bronkit som jag hade för ca 3 år sen och var då riktigt sjuk i ca 3-4 veckor.. Hoppas att det bara är lite hosta och inte blir något mer!! :(
Så kul att läsa era inlägg Cliopatra, Jesss mfl. Vad spännande att det snart är din tur zeev01! Hur känns det?
Men fy din stackare! Försök ta det lugn och ät mycket c-vitaminer! Drick te med honung ?
Jag pendlar mellan jättetaggad och katastrof-känslor? Verkligen två helt olika lägen. Jag har planerat att gå tillbaka till jobb redan på tisdag, börjar ifrågasätta om det är en bra idé..
Hur känner du??
Jaa, får göra det! Jag är ledig fram tills dess så får bara försöka hålla mig borta från folk ?
Haha, förstår dig helt! Så går mina tankar redan, fast kanske lite mildare. Har du ett tungt jobb? Annars kanske det bara är bra att komma iväg och röra lite på sig, få tankarna på annat, men beror ju såklart helt på hur du mår! Vet jobbet om att du genomgått en operation?
Jag är så himla taggad, men samtidigt har jag lite jobbiga tankar också - typ att jag kanske kommer få hängtuttar osv (vilket jag typ inte kan få nu ?)
Jobbar på kontor, så det är dator och papper. Inget tungt. Kan jobba hemifrån en del också. Har försökt att styra i arbetet så att det inte blir katastrof om jag är borta ca en vecka.
Ja, min chef vet om. Det är även min pappa? Jobbar i ett familjeföretag. Har sagt till kollegorna jag är ledig Tors ons och eventuellt jobbar hemifrån på måndag. Jobbar alltid sommar för att backa upp när alla personal har ledigt så inget ifrågasätter att jag tar lite ledigt nu helt plötsligt. Har inte haft någon lust att berätta om operationen.. Kanske berättar efteråt. Just nu är jag nervös och vill inte dela med mig till mina kollegor. En kan vara lite väl hård om vad hon tycker (hon har talat illa om plastikoperationer tidigare), så besparar mig det snacket och håller det för mig sj. ??
Dafne92
Kvinna ·
11 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
11 feb, 2020
Trasselsudd
Kvinna ·
11 feb, 2020
Anonym användare
11 feb, 2020
Anonym användare
11 feb, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
11 feb, 2020
Cliopatra
Kvinna ·
11 feb, 2020
Har precis kommit hem ifrån återbesöket, och allt såg jätte fint ut! Vänster som är lite svullnare än höger, vilket känns då de gör mer ont där, men jag slapp bröstbandet??
1 vecka idag??
Grattis och lycka till natval??
Jkagdn
Kvinna ·
11 feb, 2020
Idag firar mina nya bröst en vecka! ? har ÄNTLIGEN börjar känna mig lite normal igen. Fortfarande öm och stel men kan faktiskt göra saker på egen hand. Jätteimponerad på er som går tillbaka till jobbet så kort efter!
Har även lagt upp en bild på mitt resultat ?
Jkagdn
Kvinna ·
11 feb, 2020
Ellas
Kvinna ·
11 feb, 2020
Anonym användare
11 feb, 2020
Jesss
Kvinna ·
11 feb, 2020
Har precis kommit hem ifrån återbesöket, och allt såg jätte fint ut! Vänster som är lite svullnare än höger, vilket känns då de gör mer ont där, men jag slapp bröstbandet??
1 vecka idag??
Grattis och lycka till natval??
Jaa, får göra det! Jag är ledig fram tills dess så får bara försöka hålla mig borta från folk ?
Haha, förstår dig helt! Så går mina tankar redan, fast kanske lite mildare. Har du ett tungt jobb? Annars kanske det bara är bra att komma iväg och röra lite på sig, få tankarna på annat, men beror ju såklart helt på hur du mår! Vet jobbet om att du genomgått en operation?
Jag är så himla taggad, men samtidigt har jag lite jobbiga tankar också - typ att jag kanske kommer få hängtuttar osv (vilket jag typ inte kan få nu ?)