Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pinkroose profilbild

Pinkroose

Kvinna ·

09 dec, 2019

Operation februari 2020

Bröstförstoring

Fler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?

813

Sortera efter

Pinkroose

Kvinna ·

06 mar, 2020

Oj vilken svullnad! Stackare..? Hoppas allt blir bra för dig❤
Gilla

Anonym användare

06 mar, 2020

Har nu lagt upp avklädd bild på det högra bröstet som svullnade upp där dränet sitter för er som undrat. Lite ”otäck” bild pga slang o mörkt blåmärke
Gilla

Dafne92

Kvinna ·

06 mar, 2020

Okej, hmm. Kanske är svårt att ta reda på, men kan ju vara en kombination av operation, mediciner och blödning med väldigt lågt Hb. Egentligen inte så konstigt att kroppen reagerar, om än väldigt starkt i ditt fall. <3 Höjda levervärden kan ju indikera väldigt mycket olika saker. Hoppas nu att du kommer att få en trygg och snabb återhämtning. Håller tummarna att levervärdena är bra och att dom drar dränet på måndag. <3
Gilla

Madde86

Kvinna ·

09 mar, 2020

Emandn - Skönt att höra att du är på benen. Fy vilken resa.. Ja, hur vet man att man klarar av alla mediciner eller inte? Jätte bra att få läsa och att du orkar dela med dig av din resa.
Gilla

Anonym användare

09 mar, 2020

Idag blev jag äntligen efter 12 dagar av med mitt drän & de passade på att ta stygnen! Sååå jäkla skönt att slippa den där slangen, behållare & allt därtill ? fick även ny bh i rätt storlek! Så himla superbra personal på ak Göteborg ❤️ Ska slänga upp en bild ikväll nu , har knappt sett dom själv innan ?
Gilla

Jesss

Kvinna ·

09 mar, 2020

Åh va skönt för dig!! Ser fram emot att få se ?
Gilla

Anonym användare

09 mar, 2020

Verkligen underbar läsning emandm, så glaaad för din skull! <3
Gilla

Jessy

Kvinna ·

10 mar, 2020

Jag gjorde både full buk och bröstförstoring 10/2. Ni som gjort full buk har ni fått några instruktioner om hur länge ni ska ha den inre gördeln på er? ?
Gilla

Anonym användare

10 mar, 2020

Nu har jag lagt upp dagsfärsk bild! Sjukt hur snabbt man glömmer o får nästan nypa mig när jag ser mina förebilder. Så många år av dåligt mående, verkligen tacksam över att kunnat genomföra detta! Hoppas svullnaden på höger sida lägger sig snart, sen förstår ja ju att de aldrig kommer bli 100% lika pga utgångsläge men tror bara lite avsvullnad gör massor?
Gilla

Anonym användare

10 mar, 2020

Fantastiskt emandm, jag skulle vilja smälla in en hel drös med emojis nu! Ser så bra ut, förstår att du är glad :) Hur mår du nu då och hur ser dina värden ut?
Gilla

Dafne92

Kvinna ·

10 mar, 2020

Tycker redan att de ser jättefina du Emandm! Så skönt att du äntligen kan njuta lite av dem också!?
Gilla

Tuss123

Kvinna ·

11 mar, 2020

Hur många var vi som gjorde op i feb egentligen. Kan inte någon som gjorde i början av feb beskriva hur det känns nu? Någon fluff-effekt i tråden ännu? :D jag hade op för 2,5 vecka sen om mina bröst är ömma och hårda. Man väntar och följer utvecklingen med spänning hehe..
Gilla

Cliopatra

Kvinna ·

11 mar, 2020

Op 5 februari, ankarlyft + implantat, och det har hänt mycket bara senaste veckan! Lite hårda fortfarande men mycket mindre svullnad och de har hängt till sig fint ? Tog alltså ca en månad innan det ”värsta” lade sig och nu känns de mer och mer som mina bröst. Är supernöjd redan och ser fram emot vad som händer de kommande månaderna ?
Gilla

Cliopatra

Kvinna ·

11 mar, 2020

@Emandm, det ser ju himla fint ut! Så skönt att allt gått bra och att det vänt för dig ? Nu hoppas jag att du får lite lugn och ro och möjlighet att njuta lite av tjejerna ?
Gilla

Anonym användare

11 mar, 2020

Rosemihiya tack snälla! Jag var nere i förmiddags och tog nya leverprover som skulle dom skulle ringa i em om de hann på analys annars imorgon. Inget hört än så ringer antagligen imorgon, JOBBIG väntan!! Men håller tummarna! Känner mig okej så jag hoppas att kroppen inte luras ?
Gilla

Tuss123

Kvinna ·

11 mar, 2020

Någon annan än jag som är svullen på sidan? Alltså under armarna fast mot kroppen till. Känns liksom att bröstet och området armhålan går ihop...
Gilla

Jesss

Kvinna ·

12 mar, 2020

Tuss123 kan det vara bröstmuskeln? Eller nåt skav av bh?
Gilla

Jesss

Kvinna ·

12 mar, 2020

Emandm hur har det gått, har dr hört av sig?
Gilla

Jesss

Kvinna ·

12 mar, 2020

Cliopatra va härligt! Du opades dagen innan jag ? mina bröst är något mjukare men ömmar rätt mycket på vissa ställen. Har du ngn nytagen bild?
Gilla

Anonym användare

13 mar, 2020

Jesss: nej inget hört ännu. Fick som förklaring att pga Corona är de så högt tryck på analys/provtagning så de halkar efter.. o de kan man ju iofs förstå. Så lär väl gott få vänta till efter helgen , psykiskt jobbigt med denna väntan ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem