LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Jompers
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·
Ja det va exakt det vi kom överrens också att han kollar under operationens gång, jag litar på honom verkligen och det känns verkligen att han vet vad han pratar om :). Har varit också väldigt tydlig med hur jag vill att slutresultatet blir så tror jag blir också nöjd precis som du :).
Känns bara så pirrigt vill verkligen att dagen kommer nu ;).
Skulle vara kul att se några bilder.
Mina är nog likadana som dina bröst innan, högra är lite större än vänstra.
Har du varit tydlig med hur du tänker dig slutresultatet så kommer han att se till att det blir så, nu kan ju jag bara tala för mig själv förvisso. Men jag har ju svårt att tro att det finns plastikkirurger som strävar efter missnöjda kunder om man nu är proffsig och vill ligga i framkant och skapa sig ett bra rykte i den världen :)
Jag upplever att Daniel inte skulle göra ett ingrepp han inte var stolt och nöjd med, då tänker jag rent storleksmässigt också. Han har verkligen ögat för det och igår när jag äntligen skulle duscha hela kroppen och tog av mig förbands BH´n för det så kunde jag bara konstatera att dom är ta mig fan perfekta! Kunde inte sluta titta i spegeln hahaha! Nåväl, sen var det bara på med BH´n igen...Tiden kommer att gå fort å poff så har även du dina nya juveler! :D Nu ligger för och efterbild uppe!

Jompers
Kvinna ·
Ja det va exakt det vi kom överrens också att han kollar under operationens gång, jag litar på honom verkligen och det känns verkligen att han vet vad han pratar om :). Har varit också väldigt tydlig med hur jag vill att slutresultatet blir så tror jag blir också nöjd precis som du :).
Mina är nog likadana som dina bröst innan, högra är lite större än vänstra.Har du varit tydlig med hur du tänker dig slutresultatet så kommer han att se till att det blir så, nu kan ju jag bara tala för mig själv förvisso. Men jag har ju svårt att tro att det finns plastikkirurger som strävar efter missnöjda kunder om man nu är proffsig och vill ligga i framkant och skapa sig ett bra rykte i den världen :)
Jag upplever att Daniel inte skulle göra ett ingrepp han inte var stolt och nöjd med, då tänker jag rent storleksmässigt också. Han har verkligen ögat för det och igår när jag äntligen skulle duscha hela kroppen och tog av mig förbands BH´n för det så kunde jag bara konstatera att dom är ta mig fan perfekta! Kunde inte sluta titta i spegeln hahaha! Nåväl, sen var det bara på med BH´n igen...Tiden kommer att gå fort å poff så har även du dina nya juveler! :D Nu ligger för och efterbild uppe!
Ja man längtar verkligen :) nu bara 13 dagar kvar. När fick du veta att du måste hämta ut medicin och köpa stödstrumpor?
Kunde inte se några bilder ännu, men det kanske tar tid innan dom blir uppladdade.

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Har vart utomlands och inte vart inne här. Hade 68 nya kommentarer att ta igen så det tog sin lilla tid haha! :D så skönt att detta forum finns så man kan prata med varandra!! Nu är det bara 5 dagar kvar till min andra op!!

Sandralk
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Var på min andra konsultation igår på Reformkliniken. Kändes jättebra... bättre än första om möjligt. Tuve gick grundligt igenom hur min anatomi ser ut samt hur och varför han ska göra så som han planerat. Framförallt avrådde han mog från större pga ökad risk för komplikationer. Det blir 400cc full på vänster och 510cv corse på höger 14/11. De kändes gigantiska när jag provade med figurnära topp... jag sa det tom tror jag haha. Man behöver vänja ögat lite när man är helt platt ;). Nu är det nedräkning :)

SS81
Kvinna ·
Var på min andra konsultation igår på Reformkliniken. Kändes jättebra... bättre än första om möjligt. Tuve gick grundligt igenom hur min anatomi ser ut samt hur och varför han ska göra så som han planerat. Framförallt avrådde han mog från större pga ökad risk för komplikationer. Det blir 400cc full på vänster och 510cv corse på höger 14/11. De kändes gigantiska när jag provade med figurnära topp... jag sa det tom tror jag haha. Man behöver vänja ögat lite när man är helt platt ;). Nu är det nedräkning :)
Tuve är så proffsig! Tyckte du att det var stor skillnad på 400 full och 510 corse? :)

Ailosliv
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

elenatiana
Kvinna ·
Har vart utomlands och inte vart inne här. Hade 68 nya kommentarer att ta igen så det tog sin lilla tid haha! :D så skönt att detta forum finns så man kan prata med varandra!! Nu är det bara 5 dagar kvar till min andra op!!

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie: Gud va kul med samma dag!! Är du nervös? :*

elenatiana
Kvinna ·
Det känns superbra för mig med storleken! Var lite velig i början och funderade på om jag bara skulle ta 600. Men hade gjort ristestet hemma och hade då gått runt med 700 och trivdes bra med det, så kirurgen tyckte jag skulle köra på det också så det känns bra! Velat göra detta bra länge nu!! Hur känns det för dig? :)

Tuttlisaan
Kvinna ·
Mina är nog likadana som dina bröst innan, högra är lite större än vänstra.