LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Ailosliv
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Någon som börjat stretcha? Läste någonstans (säkert här på POF) att genom att stretcha och tänja ut bröstmuskeln innan OP kan det förmildra smärtan lite. Värt ett försök iallafall ;)
Jasså? Hur ska man stretcha? :D
Har inte sätt några konkreta övningar men har googlat lite på "stretcha bröstmusklatur" osv och hittat lite olika övningar. De pratar mycket om att eftersom vi hela tiden arbetar med våra händer och armar framför oss så blir bröstmuskeln väldigt "kort". Genom att stretcha den så "öppnar" man upp den. Tycker själv det låter logiskt att en stretchad muskel borde ha lättare att ta emot ett implantat än en ihopdragen muskel som är "för kort" pga stelhet redan från början :)
Jo, det låter ju vettigt och man gör gärna allt man kan för att kunna underlätta. Får försöka stretcha lite den sista veckan innan op. Tack för tipset! :)

resaos
Kvinna ·

Mad
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie: jag har också op tid klockan 11 på onsdag haha :D Gud va kul! Tycker vi får skriva till varandra när vi har vaknat! :*

Joxie
Kvinna ·
Jag ska operera mig hos Örjan Gribbe på Proforma.

Karolina78
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Hej, ska göra en kombinerad bukplastik och ny bröstförstoring 22 nov. Har oxå 3 barn på 6 mån,3år och 7år, så förstår hur den oron ser ut ; ). Barn är ju inte så försiktiga alltid.. när jag gjorde min förra var mellanbarnet ca 8mån å det gick ändå bra att ta hand om efter ca 1vecka. Körde runt honom i gåsstolen :). Men där ju bra om du kan få hjälp vecka 1. Jag har nu anatomiska 375g men har nu bokat in 475g/cc. Funderar dock på att ändra till 535cc då jag nästan inte har något kvar efter ammat 3 st. Hade dock D-kupa innan barnen...lycka till iaf! Jag tyckte inte alls att det gjorde ont efteråt senast : ).

Karolina78
Kvinna ·

Karolina78
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

Mad
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Tänk tjejer att vi imorgon redan går in november - VÅR MÅNAD! Känns som om oktober bara flög förbi.
Stort lycka till imorgon Joxie som jag tror är först ut av oss(?) Kan ha missat någon!
Sen tänkte jag fråga om det är någon mer av oss i tråden som ska sänka sitt bröstveck?:)

Proudmoore
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

JosieJo
Kvinna ·
Den 16:e november är det min tur. Någon mer som ska göra det på Bellakliniken?
Åhh, spännande. Det är ju lite extra pirrigt när det är så mycket pengar men nu är det verkligen på riktigt! Vilken service att dom hör av sig och kollar läget! :D