Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LT123

LT123

Kvinna ·

Operation i November 2017, någon mer?

Bröstförstoring

Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.

1185

Sortera efter

Joxie

Joxie

Kvinna ·

Herregud, jag är så torr! :/ Nåja, det är som det är, imorrn blir det en dusch till.
Gilla
Clove

Clove

Kvinna ·

Jag ska opereras den 21:a nov :) Ändrade på tiden, då jag ska börja med ny tjänst på jobbet :) Då har det gått 3 veckor tills dess :) Någon mer som ska opareras den 21:a ? :)
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Joxie: jag med!! Dessutom var jag nyss utomlands så flagnar på det också. Haha herregud!! Längtar verkligen tills man får smörja sig!!
Gilla
Ailosliv

Ailosliv

Kvinna ·

Usch, ja det värsta med operationer är descutanduscharna... Minns att när jag opererade käken för två år sedan så tog det flera månader innan min hud gick tillbaka till sitt vanliga återfuktade och mjuka... Men snart har du inte de ledsna taxöronen, utan fylliga bröst!
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Lycka till Joxie och tuttlisaan! Ni får uppdatera oss sedan när ni har vaknat och orkar :D
Gilla
SS81

SS81

Kvinna ·

Lycka till ni som ska in idag :). Ska bli spännande att få höra av från er sen.
Gilla
CarGirl

CarGirl

Kvinna ·

Mad skrev:

Mitt bröstveck skulle de sänka, han ritade ett och visade vart de skulle hamna på konsultationen .

Är du något orolig för DB? Ser att även du ska opas på Proforma, sa din läkare något om vilken typ av BH du kommer få? Har nämligen bara sett sånna mjuka bh:ar från proforma och när man sänker bröstveck har jag förstått att man behöver ha sån med bygel?
Gilla
ttfg

ttfg

Kvinna ·

Hue nervös är man inte idag !! Imorgon ska äntligen min 17 åriga dröm bli verklighet !! 07:45 stegar jag in hos proforma och träffar Örjan gribbe sen så ... åh är sjukt nervös !!
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

ttfg skrev:

Hue nervös är man inte idag !! Imorgon ska äntligen min 17 åriga dröm bli verklighet !! 07:45 stegar jag in hos proforma och träffar Örjan gribbe sen så ... åh är sjukt nervös !!

åhl vad kul att din dröm går i uppfyllelse! Förstår att du är nervös men allt kommer gå bra, du får hålla oss uppdaterade imorgon :)
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Sådär ja, nyss vaknat och ska snart hoppa in i duschen. Alltså, håret ser ju helt hysteriskt roligt ut :D Nervositeten har lagt sig just nu, förmodligen för att jag inte fattar att det är dags!
Gilla
Vildängel

Vildängel

Kvinna ·

Lycka till Joxie!
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Tack alla! :) Jag tänkte ge ett litet tips: om ni har lite bråkig mage (som jag) så kan ni ta något milt laxerande dagen innan op. Jag tog en tablett Frukt och fibrer igår så att jag verkligen kunde göra ifrån mig imorse eftersom många upplever att dom ändå blir förstoppade efter operation/sövning. Kan vara skönt att veta att man har gått på morgonen på operationsdagen!
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Har fått mitt rum + bytt om till morgonrock och tofflor samt skrivit hälsodeklaration. Men inte träffat narkosläkaren eller kirurgen än.
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Hoppas det gått bra för er! Förhoppningsvis ligger du där Joxi med dina fina nya bröst!
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Boobso skrev:

Hoppas det gått bra för er! Förhoppningsvis ligger du där Joxi med dina fina nya bröst!

Tyvärr inte, dom ligger efter tidsschemat :(
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Joxie skrev:

Boobso skrev:

Åhh, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Hoppas du blir opererad snart och får dina nya älsklingar!
Gilla
Ailosliv

Ailosliv

Kvinna ·

Lite avundsjuk på er som äntligen får era bröst idag och de kommande dagarna, men är samtidigt så otroligt glad för er skull! För mig är det 19 dagar kvar nu, och jag längtar så otroligt mycket!
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

LT123 skrev:

Joxie skrev:

Boobso skrev:

Åhh, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Hoppas du blir opererad snart och får dina nya älsklingar!

Haha sant! :)
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Jag har nu vaknat upp från min op. Blev inte som jag hade hoppats på tyvärr. Jag blödde så himla mycket så dom fick sätta två drän som ska sitta kvar till imorgon tyvärr. Har ont och är väldigt seg. Men annars så <3
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Men typiskt Joxi, hoppas det blir din tur snart! @Tuttlisaan, men åh! Nä, det är nog inget man räknar med men hoppas dom har koll på läget. Passa på att vila massor ! Kramar
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem