Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LT123

LT123

Kvinna ·

Operation i November 2017, någon mer?

Bröstförstoring

Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.

1185

Sortera efter

Joxie

Joxie

Kvinna ·

Nu är jag tillbaka! Själva op tog ca 1,5 timme bara. Mår typ som en överkörd grävling men annars är det bra :P
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Hoppas det är värt smärtan i slutändan :D
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

LT123: det är det nog :) Just nu äter jag världens godaste macka! :D
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Haha överkörd grävling! Hjälp! På måndag är det min tur att troligtvis känna så
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Boobso skrev:

Haha, men det känns ändå okej. Jag hade ställt in mig på mycket värre smärta. Nu försöker jag äta middag. Jättegott, men när jag sitter upp börjar jag kallsvettas som en dåre :( Funderar på att ställa tallriken i sängen och försöka äta halvliggande. Det är så gott! :D
Gilla
Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

Härligt att det e klart!!! Överkörd grävling, Hahaa :) hoppas du känner dig lite bättre nu!
Gilla
Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

Alltså, nu börjar jag bli nervös på riktigt! Operation måndag morgon kl 07:00 på Citadellkliniken. Nån mer som ska opas på måndag ? :)
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Får bara alvedon som smärtstillande men det känns okej. Det är nästan lite skönt att man vet att det finns backup i form av bättre smärtstillande inför natten om jag skulle behöva det :)
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Hoppas natten blir ok och att ni lyckas få lite sömn! :)
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Tuttlisaan: hur går det för dig? <3
Gilla
Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

Boobso skrev:

Min med , wihooooo!!!
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Jossposs skrev:

Boobso skrev:

Min med , wihooooo!!!

Så spännande!! Jag ska ringa kliniken imorgon och få den exakta tiden
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Joxie: det går bättre än vad det gjorde förut. Var så orolig att jag trodde jag skulle dö typ haha. Men har inte så ont som jag trodde, mest orolig över dränen men dom ska ju bort idag som tur är. Hur går det med dig?? <3
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Tuttlisaan skrev:

Joxie: det går bättre än vad det gjorde förut. Var så orolig att jag trodde jag skulle dö typ haha. Men har inte så ont som jag trodde, mest orolig över dränen men dom ska ju bort idag som tur är. Hur går det med dig??

Vad skönt att det går bättre! Jomen det går bra. Somnade vid 00:00, vaknade nu 05:30. Hade fått nattmedicin som egentligen skulle tas 02:00 men då sov ju jag, så jag tog den nu istället. Har inte riktigt så tok-ont som jag hade tänkt, men nog känns det en hel del ;) Oroar mig lite för flygningen hem på fredag, men det måste ju gå helt enkelt.
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Hur känns det när du rör på dig osv? Är du stel? Och tar det lång tid att flyga hem? :*
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Tuttlisaan skrev:

Hur känns det när du rör på dig osv? Är du stel? Och tar det lång tid att flyga hem? :*

Ja precis, lite stel är jag men jag försöker röra på mig så mycket jag kan. Har dock inte fått info om att göra någon bröstgymnastik som jag läst att många andra fått? Det kanske är skillnad om man ”bara” gjort förstoring? Nej det tar bara 1 timme så det ska nog gå bra :) Hur är det med dig idag?
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Är så olika från klinik till klinik det där. Jag ska heller inte göra några övningar! Så vet inte vad det beror på faktiskt. Det är okej idag! Ska bli skönt att få bort dränen iallafall. Det drar ganska mycket i brösten men annars gör det inte så ont :)
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Nu har ni äntligen era bröst! Jag längtar! Jag drömde dock inatt att mina bröst blev alldeles för stora på min kropp. Vad ledsen jag blev :( nu börjar man bli redligt nervös. Vill att klockan ska bli 10 så jag kan ringa kliniken och få det exakta klockslaget
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Gah, under mitt vänstra bröst hugger det till ibland, vet inte om det är stygnen som drar :/
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Joxie skrev:

Gah, under mitt vänstra bröst hugger det till ibland, vet inte om det är stygnen som drar :/

Usch, kan du inte fråga på kliniken vad det kan beror på eller har du åkt hem? :(
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem