LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

LT123
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Gah, under mitt vänstra bröst hugger det till ibland, vet inte om det är stygnen som drar :/
Usch, kan du inte fråga på kliniken vad det kan beror på eller har du åkt hem? :(

Joxie
Kvinna ·
Nu har ni äntligen era bröst! Jag längtar!
Jag drömde dock inatt att mina bröst blev alldeles för stora på min kropp. Vad ledsen jag blev :( nu börjar man bli redligt nervös. Vill att klockan ska bli 10 så jag kan ringa kliniken och få det exakta klockslaget

Boobso
Kvinna ·
Jag drömde dock inatt att mina bröst blev alldeles för stora på min kropp. Vad ledsen jag blev :( nu börjar man bli redligt nervös. Vill att klockan ska bli 10 så jag kan ringa kliniken och få det exakta klockslaget
Jag är också rädd att mina bröst ska bli för stora.... Spännande och se vilken tid du får! Jag ska vara på kliniken klockan 10 på onsdag :D

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Idag tog jag ut mina drän som jag fick ha över natten eftersom det uppstod liten komplikation då mitt högra bröst blödde väldigt mycket. Vad det gäller smärtan så har jag inte alls lika ont som jag hade efter min första op. Klarar av att resa mig upp själv, men naturligtvis stramar det över brösten och det gör ont, men det är en smärta jag kan leva med om jag säger så. Hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll! :)

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Har du kompresser under bh-n så att ärren inte ligger och skaver mot den? Fick precis lägga dit några kompresser själv för det skavde så! Jag får inte duscha brösten på fem dagar, men får duscha underkroppen som jag vill :) fick du ingen info lapp med från kliniken?

Tuttlisaan
Kvinna ·

Emba89
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Spännande att läsa hur det har gått för er som opererats! Jag har 11 dagar kvar till min operation. Började bli väldigt nervös över storleksvalet 400cc, jag vill absolut inte ha för stora... men jag mailade Örjan och fick jätte bra svar så nu känns de riktigt bra och jag bara längtar!!!
Känns faktiskt lite som en dröm så som många av er upplever. Tänk vad man kan göra med människokroppen! Hoppas det går bra för er alla!
Någon annan som opereras den 14 november?

Joxie
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Spännande att läsa hur det har gått för er som opererats! Jag har 11 dagar kvar till min operation. Började bli väldigt nervös över storleksvalet 400cc, jag vill absolut inte ha för stora... men jag mailade Örjan och fick jätte bra svar så nu känns de riktigt bra och jag bara längtar!!!
Känns faktiskt lite som en dröm så som många av er upplever. Tänk vad man kan göra med människokroppen! Hoppas det går bra för er alla!
Någon annan som opereras den 14 november?

elenatiana
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie >> Du som är en proforma-tjej, vad har du fått för restriktioner kring bh? Hur länge ska du ha den, när får du byta osv :)

Tuttlisaan
Kvinna ·

elenatiana
Kvinna ·
Elenatiana: har inte hunnit kolla på dom så mycket, men kikade lite från sidan igår och än så länge ser det bra ut! Tycker inte dom är för stora än iallafall så det är väl bra haha! Men lovar att uppdatera dig efter det har gått nån vecka så dom inte är så svullna så är det lättare att bedöma

Tuttlisaan
Kvinna ·

Sandralk
Kvinna ·