LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Ailosliv
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Hahaha nä jag talar utifrån egna erfarenheter...
Jag är en av dem som blir EXTREMT illamående av narkosen, och trots att de sätter in alla medel de har mot illamåendet så slutar det ändå med att jag kräks. Och av alla medel de ger en mot illamåendet blir jag vääääldigt trött.
Så:
Trött, orkar ej gå på toa, kissar på sig - nya rena trosor behövs
Illamående, kräks, rakt på fötterna - nya rena strumpor behövs
TMI kanske, men det är vad som händer för mig hahaha

Joxie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Hej!
Opererade mig 1/11 med en bröstförstoring och herregud vad nervös jag var! Mest för sövningen..men allt gick bra och nu ligger jag här med bröst, väldigt märklig känsla haha:) hoppas det går bra för er också alla November tjejer!

Joxie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Jag la i 295 cc anatomiska bakom muskel, tycker op gick bra men har haft rätt ont idag (4e dagen) man får äta mycket smärtstillande och vila ☺️ Spännande på onsdag! Hur mycket ska du lägga i?

Truls
Kvinna ·
Jag la i 295 cc anatomiska bakom muskel, tycker op gick bra men har haft rätt ont idag (4e dagen) man får äta mycket smärtstillande och vila ☺️ Spännande på onsdag! Hur mycket ska du lägga i?
Spännande, hur känns det än så länge, är du nöjd med storleken? :) ja, smärta får man ju räkna med så det är tur att man får lite starkare smärtstillande! Jag ska lägga in Motiva ergonomix 400 cc HP :)

LT123
Kvinna ·
Spännande, hur känns det än så länge, är du nöjd med storleken? :) ja, smärta får man ju räkna med så det är tur att man får lite starkare smärtstillande! Jag ska lägga in Motiva ergonomix 400 cc HP :)
Jag är nöjd än så länge! Glad att jag inte tog mindre, hade först valt 245 men det hade blivit för smått. Måste ju instämma med många här på pof att det är mycket lättare att tycka att man kunde tagit lite till i stlk haha. Jag har dock väldigt smal bröstkorg och nästan ingen egen bröstvävnad (efter två ammade barn) så 295 blev stor skillnad för mig:)

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie: ligger mest i soffan och kollar serier. Men känner mig mycket piggare än vad jag är. Var iväg och handlade en sväng idag men blev helt färdig efter det, och ändå var vi väl bara inne på affären i drygt en kvart. Så däckade rätt gött i soffan efter det haha! Tycker inte du ska anstränga dig så mycket genom att städa m.m men det är bra att du slutar när du känner att det blir för jobbigt! Kan tänka mig att det blir en helt annan sak när man har barn också. Du får komma hit så kan vi ha tråkigt tillsammans haha! :D

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Låter ju helt fantastiskt! Man borde ju typ anordna nått slags kollektiv för alla som opererats så kan man hålla varandra sällskap och hjälpa varandra haha!! :D

Boobso
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Nu har man bäddat rent och snart ska jag ta en dusch med Descutan. Inte så nervös än men det kommer i morgon bitti när jag ska ta min andra dusch med Descutan. Imorgon kl 08 ska jag vara på plats!

Ailosliv
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Nu har man bäddat rent och snart ska jag ta en dusch med Descutan. Inte så nervös än men det kommer i morgon bitti när jag ska ta min andra dusch med Descutan. Imorgon kl 08 ska jag vara på plats!

Joxie
Kvinna ·
Joxie och Tuttlisaan: Ett patientboende för alla som precis genomgått plastikkirurgi är en otroligt bra idé! Så är en omringad av andra i samma sits, som förstår vad en genomgår!

Joxie
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·