Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LT123

LT123

Kvinna ·

Operation i November 2017, någon mer?

Bröstförstoring

Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.

1185

Sortera efter

Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

Hahaha skrattade gott när ni skrev om kollektiv för operationer. Alla birde läggas in några dagar innan så man kan tjöta med varandra. Känns som ja bara snackat bröst med alla på sistone, haha. Nu ligger jag på mitt hotellrum i Landskrona , har nyss duschat med descutan. Så nervös nu, hur fasen ska ja kunna somna. Har tid i morgon klockan sju . Gud som ja längtar samtidigt som ja börjar bli skit nervös! Men äntligen , i morgon är det dags!!!
Gilla
JosieJo

JosieJo

Kvinna ·

Lycka till imorgon Boobsan och Mammatax!
Gilla
Tuttlisaan

Tuttlisaan

Kvinna ·

Gud va spännande tjejer!! Lycka till imorgon <3
Gilla
Truls

Truls

Kvinna ·

Lycka till ni som har op idag!! Kommer gå toppen:) jag hade lätt hakat på ett tutt-kollektiv haha så kan vi stötta varandra den första tiden:=)! Nu ligger man mest och tråkar själv i soffan, orörlig och stel (men glad såklart:))
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Lycka till nu Boobso och Mammatax! Ni borde få komma in ganska fort eftersom ni hade tidiga tider :)
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Boobso och Mammatax, vi väntar otåligt på uppdatering! :P
Gilla
Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

Hej hej! Uppdatering från sängen! Allt har gått bra, men känns som jag har en ångvält över bröstet. De blödde lite under operationen så har ett förband runt brösten så ännu ingen bh. Men allt har gått som det ska. För nån timme sedan åt hag de två godaste mackorna i mitt liv, med en kaffe till. Gud så gott <3 Tack för era omtanken!!! Så glad att ja ska åka hem först i morgon! Kram
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Vaken!!! Inta alls så ont men trött som satan. Så fort jag blundar så somnar jag. Tycker nästan det är jobbigare än smärtan, haha. Jag tror jag lyckades lägga upp bild i albumet :) så nöjd hittills
Gilla
LT123

LT123

Kvinna ·

Vad kul att allt har gått bra! Vila nu och grattis till dom nya brösten ;)
Gilla
CarGirl

CarGirl

Kvinna ·

En fråga till er som har/ska operera er på Proforma: Har ni tagit kapselförsäkringen eller inte? Bara en nyfiken fråga :)
Gilla
Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

Boobso skrev:

Vaken!!! Inta alls så ont men trött som satan. Så fort jag blundar så somnar jag. Tycker nästan det är jobbigare än smärtan, haha. Jag tror jag lyckades lägga upp bild i albumet :) så nöjd hittills

Typiskt att jag inte är silver medlem så att jag kan se! Härligt att du känner dig nöjd, och att allt gått vra såklart! Alltså jag har förvisso inget att jämföra med ; men se e helt underbara här på citadellkliniken. Så gulliga !!! Börjar piggna till lite i huvudet, men kroppen helt ord. Känns som den bara ligger där, haha. Redan trött på att bara ligga på rygg. Vet ni tidigare pratat o. Duscha o så, jag får duscha redan i morgon sa de. Verkar va så himla olika det där. Kram
Gilla
Mirre

Mirre

Kvinna ·

Jag köpte till den både förra gången och även nu. Fast jag hade ca 2 år kvar på den gamla :) känns tryggast så.
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

CarGirl skrev:

En fråga till er som har/ska operera er på Proforma: Har ni tagit kapselförsäkringen eller inte? Bara en nyfiken fråga :)

Jag tig kapselförsäkring! Tyckte det var en struntsumma i sammanhanget faktiskt, hade ju redan betalat en förmögenhet på själva operationen och implantaten :/
Gilla
Evolina

Evolina

Kvinna ·

Jag tog också kapselförsäkringen. Var som sagt ingen stor summa i jämförelse med själva operationen i sig, tråkigt om man skulle ångra sig i efterhand att man inte la dom extra pengarna..
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Mammatax: oj, hoppas du mår bättre nu <3 Boobso: snygga bröst! :D
Gilla
Boobso

Boobso

Kvinna ·

Mammatax skrev:

Boobso skrev:

Typiskt att jag inte är silver medlem så att jag kan se! Härligt att du känner dig nöjd, och att allt gått vra såklart!

Alltså jag har förvisso inget att jämföra med ; men se e helt underbara här på citadellkliniken. Så gulliga !!!

Börjar piggna till lite i huvudet, men kroppen helt ord. Känns som den bara ligger där, haha. Redan trött på att bara ligga på rygg.

Vet ni tidigare pratat o. Duscha o så, jag får duscha redan i morgon sa de. Verkar va så himla olika det där. Kram

Jag får också duscha imorgon om jag skulle vilja det. Nu börjar det kännas lite mer i brösten mer som en träningsvärk. Hoppas du blir silvermedlem snart! Kram!
Gilla
SS81

SS81

Kvinna ·

Skönt att höra att det har gått bra för er idag Boobso och Mammatax :) Hoppas det fortsätter i samma takt!
Gilla
Proudmoore

Proudmoore

Kvinna ·

Grattis till era nya bröst idag Boobso och Mammatax! :)
Gilla
Mammatax

Mammatax

Kvinna ·

SS81 skrev:

Skönt att höra att det har gått bra för er idag Boobso och Mammatax :) Hoppas det fortsätter i samma takt!

Tack det hoppas jag med! Jag funderar dock på hur man ska kunna sova på rygg, har heeeeela mitt liv legat på magen , och när jag va höggravid på sidan. Kan bli spännande detta... hahah
Gilla
Joxie

Joxie

Kvinna ·

Mammatax skrev:

SS81 skrev:

Tack det hoppas jag med!
Jag funderar dock på hur man ska kunna sova på rygg, har heeeeela mitt liv legat på magen , och när jag va höggravid på sidan. Kan bli spännande detta... hahah

Haha förstår vad du menar. Jag sover vanligtvis på rygg/alternerar mellan rygg och sida men jag börjar ändå bli stel i ryggen av att ligga mol still natt efter natt.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem