LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Mammatax
Kvinna ·

JosieJo
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

Truls
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·
Vaken!!! Inta alls så ont men trött som satan. Så fort jag blundar så somnar jag. Tycker nästan det är jobbigare än smärtan, haha. Jag tror jag lyckades lägga upp bild i albumet :) så nöjd hittills

Mirre
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
En fråga till er som har/ska operera er på Proforma: Har ni tagit kapselförsäkringen eller inte? Bara en nyfiken fråga :)

Evolina
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·
Vaken!!! Inta alls så ont men trött som satan. Så fort jag blundar så somnar jag. Tycker nästan det är jobbigare än smärtan, haha. Jag tror jag lyckades lägga upp bild i albumet :) så nöjd hittills
Typiskt att jag inte är silver medlem så att jag kan se! Härligt att du känner dig nöjd, och att allt gått vra såklart!
Alltså jag har förvisso inget att jämföra med ; men se e helt underbara här på citadellkliniken. Så gulliga !!!
Börjar piggna till lite i huvudet, men kroppen helt ord. Känns som den bara ligger där, haha. Redan trött på att bara ligga på rygg.
Vet ni tidigare pratat o. Duscha o så, jag får duscha redan i morgon sa de. Verkar va så himla olika det där. Kram

SS81
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·
Skönt att höra att det har gått bra för er idag Boobso och Mammatax :) Hoppas det fortsätter i samma takt!

Joxie
Kvinna ·
Skönt att höra att det har gått bra för er idag Boobso och Mammatax :) Hoppas det fortsätter i samma takt!
Tack det hoppas jag med!
Jag funderar dock på hur man ska kunna sova på rygg, har heeeeela mitt liv legat på magen , och när jag va höggravid på sidan. Kan bli spännande detta... hahah