LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

SilverXgirl
Kvinna ·

AndreaC
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·
Skönt att höra att det har gått bra för er idag Boobso och Mammatax :) Hoppas det fortsätter i samma takt!
Tack det hoppas jag med!
Jag funderar dock på hur man ska kunna sova på rygg, har heeeeela mitt liv legat på magen , och när jag va höggravid på sidan. Kan bli spännande detta... hahah

Ailosliv
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·
Grattis till era nya bröst! :D Såg dina förut Boobso, supersnygga!
13 dagar kvar för mig nu, och jag längtar såååå myckeeeet

Sandralk
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
LT123
Håller verkligen med dig om att det är så kul att följas åt allihopa! Är du näst på tur nu? Det kommer att gå så himla braaa :)

Joxie
Kvinna ·

Clove
Kvinna ·

Evolina
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·
Jag har op imorgon! Kl 10 ska jag va på kliniken.
Har precis gjort min första descutan dusch och nu ska jag bara försöka sova lite också, nervositeten börjar komma nu :p

Boobso
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Så fort barnen jag kommit i väg till fsk/skola då ska jag hoppa in i duschen.. det kliar på hela min kropp.. tror det är för att jag är torr efter Descutan. Ska schamponera och lägga i en inpackning samt duscha med en fet två med olja i. Sen smörja huden, haha

SS81
Kvinna ·
Jag har op imorgon! Kl 10 ska jag va på kliniken.
Har precis gjort min första descutan dusch och nu ska jag bara försöka sova lite också, nervositeten börjar komma nu :p

SilverXgirl
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Tack för välkomnandet! Känns sjukt spännande att ha fler att följa nu OCH något lugnande måste jag ändå säga. Jag är inte jättenervös för själva op utan det är nog mer läkningsprocessen och hur det kommer bli efter.

Sandralk
Kvinna ·