LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Joxie
Kvinna ·

Tuttlisaan
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Jag testade faktiskt hibiscrub denna gången innan op, tycker den är lite bättre ön descutan för man blir inte riktigt lika torr! Är också inne på dag sex som Joxie också är. Detta är rena drömmen jämfört med förra gången jag opererade mig, då låg jag i sängen i två veckor för att jag hade så ont/mådde dåligt. Men nu kan jag resa mig upp själv från säng m.m så detta känns bra! Lite kluven vad jag tycker om brösten än men får se hur jag känner efter några fler dagar haha :D

AndreaC
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
En fråga till er som har/ska operera er på Proforma: Har ni tagit kapselförsäkringen eller inte? Bara en nyfiken fråga :)

LT123
Kvinna ·
Jag har op imorgon! Kl 10 ska jag va på kliniken.
Har precis gjort min första descutan dusch och nu ska jag bara försöka sova lite också, nervositeten börjar komma nu :p

Tuttlisaan
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Min tur imorgon, börjar bli lite nervös :). Kl 07:45 ska jag vara där.

Ketlin
Kvinna ·
Äntligen är det min tur också imorgon, klockan 10:00 ska jag vara på kliniken! Hur känns det? :)

Ketlin
Kvinna ·
Jag har op imorgon! Kl 10 ska jag va på kliniken.
Har precis gjort min första descutan dusch och nu ska jag bara försöka sova lite också, nervositeten börjar komma nu :p

LT123
Kvinna ·
Äntligen är det min tur också imorgon, klockan 10:00 ska jag vara på kliniken! Hur känns det? :)
Va kul så vi får uppdatera lite imorgon eftermiddag om vi orkar ;)
Lite skräck blandad förtjusning känner just nu, blir nog mera nervöst ikväll när man ska sova och imorgonbitti :D haha! Hur känner du själv?
Kommer bli lämnad och hämtad av min pojkvän och han har lovat vara där också när jag vaknar upp så det känns tryggt. Han har tagit ledigt från jobbet torsdag-fredag också för att ta hand om mig så tiden efter är inte speciellt orolig över ;) hihi!

Ketlin
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Jag är också förväntansfull såklart men ändå lite nervös också :). Man vill ju se hur resultatet blir och att man blir nöjd. Är lite otålig ibland ;) haha

Joxie
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·
Jag är också förväntansfull såklart men ändå lite nervös också :). Man vill ju se hur resultatet blir och att man blir nöjd. Är lite otålig ibland ;) haha
Ja, är lite nervös för hur resultatet blir men även hur känslan kommer vara att ha bröst haha ;) men det blir nog bra ska vi se :)

LT123
Kvinna ·
Ja, är lite nervös för hur resultatet blir men även hur känslan kommer vara att ha bröst haha ;) men det blir nog bra ska vi se :)
Japp det kommer gå bra :). Jag har ju haft bröst eller har väl nu också men efter 2 barn och ammande osv så vill få dom fasta och fina igen ;), har längtat länge!
Önskar dig lycka till imorgon!!!

Boobso
Kvinna ·
Uääääh, det knastrar från mitt högra bröst! Det är luft kvar där inne sedan operationen och det knastrar när man trycker lite på ovansidan :P

Tuttlisaan
Kvinna ·