LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Boobso
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

Proudmoore
Kvinna ·

jenniiferu
Kvinna ·

RubyRose
Kvinna ·

Sandralk
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Någon annan som också har tappat sin aptit helt? Känner mig så illamående...
Äter du Citodon eller Tradolan/Tramadol? Alla är starka och kan orsaka aptitlöshet och illamående (och illamåendet blir värre om du inte äter).
Håll dig till endast Alvedon om du kan :)

Rabarber94
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·
Proudmoore: Härligt att höra att allt gått bra. Jag hade min op i onsdags och har inte värst ont, mest ömt och spänt och svullet. Kan röra mig ganska bra och gick en promenad igår för att få lite luft också, vilade sen ett tag.
Boobso: Ska också tillbaka till kontoret på måndag och det lär ju bli någon stor hoodie på då. Det är bara de tre allra närmaste jobbarkompisarna som vet vad jag har gjort. Men de är ganska van att se mig i hoodisar också, så det blir nog inga spekulationer pga det i alla fall.

Boobso
Kvinna ·
Opererades igår, gick jättebra och jag är nöjd över resultatet. MEN jag har så fruuuuktansvärt ont i både brösten och ryggen. Inte kunnat sova pga smärtan, kan inte resa mig upp själv och mår illa pga smärtan. Tar maxdos av smärtstillandet jag fick av kliniken.
Ni som har opererats och haft problem med mycket smärta, när gick det över för er? Behöver lite peppande ord här i sängen som jag inte lyckats ta mig ur än...

Proudmoore
Kvinna ·
Proudmoore: Härligt att höra att allt gått bra. Jag hade min op i onsdags och har inte värst ont, mest ömt och spänt och svullet. Kan röra mig ganska bra och gick en promenad igår för att få lite luft också, vilade sen ett tag.
Boobso: Ska också tillbaka till kontoret på måndag och det lär ju bli någon stor hoodie på då. Det är bara de tre allra närmaste jobbarkompisarna som vet vad jag har gjort. Men de är ganska van att se mig i hoodisar också, så det blir nog inga spekulationer pga det i alla fall.

Joxie
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Evolina
Kvinna ·
Opererades igår, gick jättebra och jag är nöjd över resultatet. MEN jag har så fruuuuktansvärt ont i både brösten och ryggen. Inte kunnat sova pga smärtan, kan inte resa mig upp själv och mår illa pga smärtan. Tar maxdos av smärtstillandet jag fick av kliniken.
Ni som har opererats och haft problem med mycket smärta, när gick det över för er? Behöver lite peppande ord här i sängen som jag inte lyckats ta mig ur än...

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Mili.90
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·

Tessan22
Kvinna ·
Någon annan som också har tappat sin aptit helt? Känner mig så illamående...