LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

LT123
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Jag planerar också operation och hade tänkt mig 375 cc eller 400, svårt val det där med storlek. Undrar om någon ångrat att de gick upp en storlek?

LT123
Kvinna ·
Känns som att jag mår för bra för att ha gjort en bröstoperation. Jag har inte alls ont förutom lite i ärret. Men jag kan sova på sidan, lyfta på armarna, kan lyfta upp min son(bör kanske inte göra det ändå) men som sagt..känns konstigt att må så pass bra. 6 dagar sedan operationen. La upp en ny bild från idag :)

jenniiferu
Kvinna ·
Känns som att jag mår för bra för att ha gjort en bröstoperation. Jag har inte alls ont förutom lite i ärret. Men jag kan sova på sidan, lyfta på armarna, kan lyfta upp min son(bör kanske inte göra det ändå) men som sagt..känns konstigt att må så pass bra. 6 dagar sedan operationen. La upp en ny bild från idag :)

LT123
Kvinna ·
Jag planerar också operation och hade tänkt mig 375 cc eller 400, svårt val det där med storlek. Undrar om någon ångrat att de gick upp en storlek?

Ketlin
Kvinna ·
Jo vet att man får ta av den korta stunder om man ska duscha eller tvätta, men vågar verkligen inte.. Men vill inte vara snuskig heller och inte duscha.. Är rädd att det ska göra väldigt ont också, men det var inga problem för dig eller? Funderar på att ge det iallafall 2 dagar till innan jag duschar, har ju bara gått 2 dygn sen operation än så länge :)

jenniiferu
Kvinna ·
Jo vet att man får ta av den korta stunder om man ska duscha eller tvätta, men vågar verkligen inte.. Men vill inte vara snuskig heller och inte duscha.. Är rädd att det ska göra väldigt ont också, men det var inga problem för dig eller? Funderar på att ge det iallafall 2 dagar till innan jag duschar, har ju bara gått 2 dygn sen operation än så länge :)
Det gick jättebra att dusch faktiskt, min kille fick hjälpa och torka hela kroppen bara efteråt ;) haha. Tar starka smärtstillande bara en tablett varje kväll för att kunna sova lite, har inte ont alls annars, bara lite obehaglig och spänd känsla och såklart ont i ryggen efter att bara kunna sova ligga på rygg.
Det kommer gå bra :), tänker positivt, till sommaren har vi fina tuttar allihopa ;)!

Ketlin
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

mandy
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Sandralk
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·

mandy
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Men vad skönt att ni inte kände att ni blev så torra av varken hibiscrub eller descutan, får hoppas på att jag klarar mig ifrån det också!
Hur upplever ni läkemedlen ni fått utskrivna av kirurgen? Hur mår ni av dem?

CarGirl
Kvinna ·