LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Allita
Kvinna ·

mandy
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Allita
Kvinna ·

AndreaC
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
8 dagar kvar!! Nästa vecka på onsdag.
Nu är jag så sjukt nervös!!!
Och väldigt obeslutsam gällande storlek.

LT123
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·
8 dagar kvar!! Nästa vecka på onsdag.
Nu är jag så sjukt nervös!!!
Och väldigt obeslutsam gällande storlek.
Jag med! Jag är lite otålig nu... Vill bara att veckan ska gå fort. Mest oroar jag mig över att jag ska vara tillbaka på jobbet dag 5 efter operationen och att det inte skulle funka... Vill helst inte sjukskriva mig, men om jag måste så gör jag det. Jobbar med administration...

SS81
Kvinna ·
Åhh jag får panik på denna tortyr bh-n. Den sitter så förbaskat tight, och jag börjar få sår för att den skaver in i huden... ska på återbesök imorgon och ska fråga vad jag ska göra åt det... :(

SS81
Kvinna ·

AndreaC
Kvinna ·
Åhh jag får panik på denna tortyr bh-n. Den sitter så förbaskat tight, och jag börjar få sår för att den skaver in i huden... ska på återbesök imorgon och ska fråga vad jag ska göra åt det... :(

mandy
Kvinna ·
Svar till Mandy.
(Så ny på det här!!)
Ja man får ändå lita på sin läkare där och tänka på att dom har mest erfarenhet.
Sen är alla kroppar så himla olika så det är så individuellt.
Min läkare sa att jag max ska ha 450cc och då har jag även mycket egen hm vad säger man, vävnad? Sen bröstbredd?
När är din operation?

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

AndreaC
Kvinna ·