LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Allita
Kvinna ·

Allita
Kvinna ·

SSL
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Hur har ni som opererats med blåmärken? Jag opererades ju som sagt igår och har två stora mörkröda/lila blåmärken på undersidorna av brösten där bygeln slutar typ. Har för mig att sköterskan sa att det var normalt att få blåmärkwn men var lite groggy då så minns inte exakt vad som sades.

Pynner
Kvinna ·
Kanske är oxycontin, de har jag fått. Ska ta en på morgonen och en på kvällen + 2 st alvedoner.
Men fy vilken smärta jag hade i morse då jag vaknade. Är inne på tredje dagen och de känns just nu som om jag blivit knivhuggen under högra bröstet!
Fruktansvärd smärta alltså.. vet inte varför de gör så ont just där.
Skulle gissa på att de är där jag är sydd. Någon som haft något liknande?

AndreaC
Kvinna ·
Hur har ni som opererats med blåmärken? Jag opererades ju som sagt igår och har två stora mörkröda/lila blåmärken på undersidorna av brösten där bygeln slutar typ. Har för mig att sköterskan sa att det var normalt att få blåmärkwn men var lite groggy då så minns inte exakt vad som sades.
Jag har blåmärken både på undersidan brösten samt på ovansidan av vänster bröst. Det är fullt normalt enligt min kirurg också.
Tror till och med att jag har ett foto på ett av mina blåmärken på min sida.

SS81
Kvinna ·
Jag har blåmärken både på undersidan brösten samt på ovansidan av vänster bröst. Det är fullt normalt enligt min kirurg också.
Dina ser jättefina redan nu! Kommer säkert att bli ett toppenresultat!
Mina blåmärken är betydligt större. Har knappt kunnat sova inatt på grund av Bhn. Skaver så himla mycket. Måste nog fråga om jag kan få en med lite större omfång, typ 65 istället för 60 för snart får jag typ skavsår på hela ryggen med.

LT123
Kvinna ·

mandy
Kvinna ·
Gud det är bara några dagar bort, spännande!!!
Känns allt bra? Ja förutom det du skrev tidigare såklart.
Ja jag har bokat op. Den är nästa vecka på plastakademin i Linköping.
Velar mellan 350-400cc high profile.
Rekommenderat max för mig var 450cc.
Ska lägga framför muskeln så det ska bli skönt med en snabbare återhämtning.

Joxie
Kvinna ·
Dina ser jättefina redan nu! Kommer säkert att bli ett toppenresultat!
Mina blåmärken är betydligt större. Har knappt kunnat sova inatt på grund av Bhn. Skaver så himla mycket. Måste nog fråga om jag kan få en med lite större omfång, typ 65 istället för 60 för snart får jag typ skavsår på hela ryggen med.

Testare
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

jenniiferu
Kvinna ·
Åhh jag får panik på denna tortyr bh-n. Den sitter så förbaskat tight, och jag börjar få sår för att den skaver in i huden... ska på återbesök imorgon och ska fråga vad jag ska göra åt det... :(

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Åhh jag får panik på denna tortyr bh-n. Den sitter så förbaskat tight, och jag börjar få sår för att den skaver in i huden... ska på återbesök imorgon och ska fråga vad jag ska göra åt det... :(
Alltså gud vad jag håller med dig! I början trodde jag inte det var bhn som gjorde att allt var så obekvämt utan bara att man var så ovan vid implantaten, men igår tog jag av den för att känna hur det kändes och vilken lättnad! Pojkvännen upptäckte på min rygg att en av sömmarna har nästan skurit igenom huden på ett ställe! Helt sjukt och denna ska man ha dygnet runt i 4 veckor :(((

Mammatax
Kvinna ·