LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Ketlin
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·
Jag opererades igår. Känns som bröstkorgen slits sönder varje gång jag tar mig ur sängen. När vände det för er? Ni som känner igen känslan jag beskriver alltså..

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

SilverXgirl
Kvinna ·

Mad
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Mad
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·
Bra då kanske det kan gå :) Hur går det att knyta skor och ta på sig ytterkläder? Efter 3 dagar.

CMA
Kvinna ·
Fråga tillber som redan har opererats. Vad har ni fått för träningsrestriktioner? Tänker främst på styrketräning av underkropp/överkropp.
Jag gjorde både lyft och förstoring och ska inte träna något alls första 3 månader, får inte ens dammsuga! Kirurgen sa att inte ens träna ben för man spänner ändå hela kroppen och bröstmuskler även om man tror att man inte gör, bara lätta promenader tyvärr, men jag hoppas att brösten blir fina och vill inte göra något man ångrar sen eller måste göra om. 3 månader är inte så lång tid jämfört om man sen måste göra om och måste vänta igen ;) :).

mandy
Kvinna ·

AndreaC
Kvinna ·
Ni som har bröstband hur tvättar ni det? Står att det inte tål tvättmaskin och ska handtvättas i kallt vatten men då kommer det ta hundra år att torka ju :(

Marie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·
Alltså ni som opererats hur pass påverkad mentalt blev ni av smärtlindringen efter op. Jag har precis tackat ja till en ny tjänst där jag börjar i januari men de vill att jag ska gå en utbildning innan och denna är 3 dagar efter min bröstförstoring. Kommer man få ut något av den? Fysiskt att sitta och skriva anteckningar m.m vad tror ni?

Allita
Kvinna ·

Allita
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·
Hej allihopa och tack för lyckönskningarna! Operationen gick superbra och inga konstigheter, men sov väldigt länge efter operationen och vaknade upp och hade faktiskt inte så ont. Sen blev det värre och värre och nu sitter jag i bilen påväg hem (25 mil) med ganska stora smärtor och lite tungandad. Men det känns sjukt skönt att ha det gjort, är så glad!!
Fråga tillber som redan har opererats. Vad har ni fått för träningsrestriktioner? Tänker främst på styrketräning av underkropp/överkropp.