LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Idag lossade jag en hasp på tortyren. Jag vet inte men man ska väl inte få blåmärken av bhn? Den skär liksom in i bröstbenen på sidorna på mig och under brösten är det djupa skåror. Ska iaf dra åt innan natten igen. Har beundrat brösten lite mer idag. Har lagt upp 2 bilder varav en är en före o efter. Vilken skillnad ett par bröst kan göra är helt otroligt. De är idag 5 dagar gamla och jag insåg först idag hur mycket blåmärken jag har på kroppen efter op. Dels under brösten och armhålorna men jag har ett jättestort som går ner på magen. Nån mer som haft så? Nåja nu läker väl kroppen ut allt detta så sakteligen :)

SS81
Kvinna ·
Idag lossade jag en hasp på tortyren. Jag vet inte men man ska väl inte få blåmärken av bhn? Den skär liksom in i bröstbenen på sidorna på mig och under brösten är det djupa skåror. Ska iaf dra åt innan natten igen. Har beundrat brösten lite mer idag. Har lagt upp 2 bilder varav en är en före o efter. Vilken skillnad ett par bröst kan göra är helt otroligt. De är idag 5 dagar gamla och jag insåg först idag hur mycket blåmärken jag har på kroppen efter op. Dels under brösten och armhålorna men jag har ett jättestort som går ner på magen. Nån mer som haft så? Nåja nu läker väl kroppen ut allt detta så sakteligen :)
Jag vill också egentligen lossa en hasp men tänker vill man vara fin får man lida pin. Jag tror inte att det påverkar resultatet speciellt mycket men vågar intr riskera typ. Jag har sjukt många blåmärken, överallt. Vid armhålan, på brösten, under, över, på sidorna. När jag duschade igår såg jag att jag hade ett köttigt sår där bygeln hade skavt så fick plåstra om det. Så blåmärken är nog vanligt med tanke på hur jävla hårt den förbaskade tortyren sitter..

LT123
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
LT1: jag masserar 2-3 min på morgon samt samma på kvällen. Gör du oxå? Hållt på med massage en vecka i morgon, och tycker mig ändå länna att de e lite mjukare. Sen kanske de beror på att svullnaden lägger sig mer :)

Mili.90
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Mili.90
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·