LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Ketlin
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Jag upplever att jag fryser väldigt mycket om brösten och typ överarmarna. Är varm på kroppen och känner mig normalvarm överlag förutom på brösten. Någon annan som har det så? Låter kanske lite konstigt haha
Implantaten är kallare än resten av kroppen, så man får tyvärr vänja sig vid att brösten kommer vara kallare numera. Min man klagar lite över att det känns otäckt, så jag försöker värma dom själv med mina händer innan han ska känna på dom, haha :P

Joxie
Kvinna ·
Jag upplever att jag fryser väldigt mycket om brösten och typ överarmarna. Är varm på kroppen och känner mig normalvarm överlag förutom på brösten. Någon annan som har det så? Låter kanske lite konstigt haha
Implantaten är kallare än resten av kroppen, så man får tyvärr vänja sig vid att brösten kommer vara kallare numera. Min man klagar lite över att det känns otäckt, så jag försöker värma dom själv med mina händer innan han ska känna på dom, haha :P
Det blir bättre med tiden :) Mina nuvarande är 8 månader och känns inte kalla. Någon gång kanske efter bad i somras eller så, då var de kallare.

Pynner
Kvinna ·
Det blir bättre med tiden :) Mina nuvarande är 8 månader och känns inte kalla. Någon gång kanske efter bad i somras eller så, då var de kallare.

Ailosliv
Kvinna ·

Mili.90
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Ketlin
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Joxie. Gaaaah, i morgon ska ja ta boet och byta tejp själv för första gången. Fy vad läskigt, tyckte de va super läskigt mär sköterskan gjorde de för en vecka sen. Jag återkommer så ni vet ja överlevde, haha.

Marie
Kvinna ·
Marie: 08:05 startade min operation , alldeles lagom med tid från att ja kom
Dit. Först fick ja duscha o sätta på morgonrock , strumpor o trosor. Sen gick till doktorn som ritade på mig, sen till rummet för att få lite medicin och lugnande, efter 20 min va de dags :)

Mirre
Kvinna ·
Idag betalde jag min op och om 8 dagar opereras jag. Fast jag gjort det innan, så är det nervöst då jag är rädd att jag gör ett misstag och resultatet kanske inte blir bra. Tänk om det blir för tungt? Tänk om det blir för stort? Tänk om brösten blir helt olika? Idag har jag 550 och 500 men ska lägga in 825 på båda. Tänk om de blir fula. Idag är de fina. Tänk om de blir stenhårda och jag ångrar att jag inte behöll mina ergonomix? Tusen tankar. Men tänk om de blir helt fantastiska.
Varför opereras jag igen tänker nog många. Men jag känner att jag vill ha större och jag blir helt enkelt inte yngre. Så därför väntar jag inte. Kände att de här blev i lika storlek som varje gång jag ammade eller var gravid fast fastare så klart. Nu vill jag ha det där lilla extra. Men jag vågade inte ta det steget i februari för jag visste inte vad jag hade att vänta mig. Nu vet jag ju. Men suck. Alla dessa tankar...
Jahaa! Vad spännande att det är så :D det förklarar ju också saken ganska bra :)