LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Joxie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Tog av mig alla compeed-plåster ikväll som jag hade runt bygeln. Satte några själv när jag fick en helt för liten tortyr-bh och hade skavsår redan andra dagen efter OP så jag fick bytt till större omfång. Hann därför sätta på en del compeed-plåster själv men det gjorde f*n så mer ont att ta av dem än hela operationen och första dagarna. Trodde att hela huden skulle gå av. Så tjejer, om ni inte verkligen behöver plåstra så gör inte det haha.

Ailosliv
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Idag betalde jag min op och om 8 dagar opereras jag. Fast jag gjort det innan, så är det nervöst då jag är rädd att jag gör ett misstag och resultatet kanske inte blir bra. Tänk om det blir för tungt? Tänk om det blir för stort? Tänk om brösten blir helt olika? Idag har jag 550 och 500 men ska lägga in 825 på båda. Tänk om de blir fula. Idag är de fina. Tänk om de blir stenhårda och jag ångrar att jag inte behöll mina ergonomix? Tusen tankar. Men tänk om de blir helt fantastiska.
Varför opereras jag igen tänker nog många. Men jag känner att jag vill ha större och jag blir helt enkelt inte yngre. Så därför väntar jag inte. Kände att de här blev i lika storlek som varje gång jag ammade eller var gravid fast fastare så klart. Nu vill jag ha det där lilla extra. Men jag vågade inte ta det steget i februari för jag visste inte vad jag hade att vänta mig. Nu vet jag ju. Men suck. Alla dessa tankar...
Jag kände precis som du Marie!! La in 560cc i september-14. Råkade tyvärr ut för en allvarlig infektion och var på håret från att behöva plocka ut ena implantatet och gå utan ett halvår. Mardrömshistoria var det! Men det gick som tur var bra till slut efter mycket om och men och allt läkte. Dock kände jag ganska snart att jag ville ha större. Men rädslan för att råka ut för infektion igen gjorde att jag avstod. Men precis som du säger så blir man ju inte yngre och jag ville verkligen gå upp till 800cc, så till slut tog jag mod till mig och bokade konsultation och operation. Kan säga att jag var duktigt nervös innan och tänkte som du! "tänk om det inte blir bra eller om jag förstör nåt som faktiskt är helt okej i dagsläget" Infektioner, komplikationer mm. Men nu är det två veckor sen operation och allt har gått jättebra. Är så glad att jag tog steget och bytte. Är supernöjd nu!! Det kommer gå jättebra för dig oxå och jag lovar att du inte kommer ångra dig :)

malinsjoberg79
Kvinna ·

Testare
Kvinna ·
I morgon kl 11.30 är det min tur att opereras! :-D
Äntligen är dagen D här! Ikväll ska jag åka till Stockholm och gå på konsert och så sover jag på hotell och tar en taxi till kliniken sen. Håller tummarna för att jag får sova lite i natt... Det har inte blivit så mycket av den varan de här senaste dagarna. Så skönt att det äntligen är dags! :-D

CarGirl
Kvinna ·
Äntligen är dagen D här! Ikväll ska jag åka till Stockholm och gå på konsert och så sover jag på hotell och tar en taxi till kliniken sen. Håller tummarna för att jag får sova lite i natt... Det har inte blivit så mycket av den varan de här senaste dagarna. Så skönt att det äntligen är dags! :-D

Mirre
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Åh så skönt för dig att ha något som distraherar! Du måste berätta allt om Proforma sen! Vem ska du opereras hos? :)

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Ailosliv. Alltså de där Jävla bröstbandet, tycker de e värre än tortyr bh. Haaaatar det . 13 dagar kvar nu med det innan de gått en månad, räknar ner varje sag, haha

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Alltså bröstbandet. Verkar som att många lider av det. Min kirurg sa att det inte ska sitta jättehårt. Men det kanske beror på förutsättningarna? Jag spänner det precis så som de gjorde innan jag åkte och jag har inga större besvär av det oftast. Gör jag fel tänker jag?

SS81
Kvinna ·
Alltså bröstbandet. Verkar som att många lider av det. Min kirurg sa att det inte ska sitta jättehårt. Men det kanske beror på förutsättningarna? Jag spänner det precis så som de gjorde innan jag åkte och jag har inga större besvär av det oftast. Gör jag fel tänker jag?
Har inte heller ont av bröstbandet, vi har ju iofs samma kirurg :) men ni som har ont spänner ni det super hårt? Testa att lossa det lite så blir det nog bättre :)

Clove
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Hej allihopa!
Jag opererades igår, det var tufft!
Nu ligger jag i min säng och har ont i ryggen, då jag sovit på ryggen hela kvällen.
Man är inte van, sen också måste man vända och vrida för att slippa känna sig stel.
Jag la in 350 cc högprofil och högra brösten 315cc.

Joxie
Kvinna ·