LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

CarGirl
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·
Alltså bröstbandet. Verkar som att många lider av det. Min kirurg sa att det inte ska sitta jättehårt. Men det kanske beror på förutsättningarna? Jag spänner det precis så som de gjorde innan jag åkte och jag har inga större besvär av det oftast. Gör jag fel tänker jag?

malinsjoberg79
Kvinna ·
Lycka till idag malinsjoberg79! Tror det kommer bli jättebra, har kollat mycket på Dr. Saidans verk och de ser fantastiska ut!

Ketlin
Kvinna ·
Lycka till idag malinsjoberg79! Tror det kommer bli jättebra, har kollat mycket på Dr. Saidans verk och de ser fantastiska ut!
Tack! Jag sitter nu i mitt rum på kliniken, ombytt och klar. Det pirrar rejält i magen... Fast det kanske är hunger?! ;-) Let's get this show on the road! :-D

Clove
Kvinna ·

Clove
Kvinna ·

AndreaC
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Alltså bröstbandet. Verkar som att många lider av det. Min kirurg sa att det inte ska sitta jättehårt. Men det kanske beror på förutsättningarna? Jag spänner det precis så som de gjorde innan jag åkte och jag har inga större besvär av det oftast. Gör jag fel tänker jag?
Har inte heller ont av bröstbandet, vi har ju iofs samma kirurg :) men ni som har ont spänner ni det super hårt? Testa att lossa det lite så blir det nog bättre :)

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·
Jag har, som jag skrivit tidigare, den hemska smärtan från bröstbandet - men jag har även en hemsk klåda till och från! Det kliar liksom på "sideboob"-en, mest på höger sida. Jag har lite känsel kvar där, så bara jag drar fingrarna lätt över området så slutar det klia för en liten stund, men sen kommer det tillbaka igen. Men även det blir liksom under bröstbandet, så jag börjar tro att det är roten till alla mina problem just nu.

CarGirl
Kvinna ·
Hej, nu är jag färdig och lite mer klar i knoppen. Allt har gått bra, jag dricker nu en kopp kaffe efter mackan och saften och teet! :-D Jag har inte jätteont men ryggen är stel så jag försöker att röra lite på mig.

Testare
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Hej, nu är jag färdig och lite mer klar i knoppen. Allt har gått bra, jag dricker nu en kopp kaffe efter mackan och saften och teet! :-D Jag har inte jätteont men ryggen är stel så jag försöker att röra lite på mig.
Grattis! Hoppas allt har gått bra! Tänkte kolla med dig ungefär när du vakande efter operation, alltså hur lång tid det tog från det att du gick i till operation tills dess att du vaknade upp och kunde smsa nära och kära, har en mamma som är väääääldigt nervös över att jag gör detta så tänkte ge henne ett hum om när hon kan höra ifrån mig :P

Ailosliv
Kvinna ·
Jag har, som jag skrivit tidigare, den hemska smärtan från bröstbandet - men jag har även en hemsk klåda till och från! Det kliar liksom på "sideboob"-en, mest på höger sida. Jag har lite känsel kvar där, så bara jag drar fingrarna lätt över området så slutar det klia för en liten stund, men sen kommer det tillbaka igen. Men även det blir liksom under bröstbandet, så jag börjar tro att det är roten till alla mina problem just nu.
Jag hade också väldigt mycket klåda! Dock fick inte jag duscha brösten första veckan så jag tror att det var därför. Klådan gick över när jag duschade och smorde in mig :) nu kliar det bara i bröstvecken, vilken jag antar är för att såren håller på att läka ordentligt och så :)

Allita
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·