LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Clove
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Någon som har haft ont magen efter operationen?
Jag har ont i magen och det som göt att jag mår dåligt nu :/

Ailosliv
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·
Idag fick jag se mina nya bröst för första gången! Har lagt upp en bild på dem från idag

Clove
Kvinna ·

Katta80
Kvinna ·

Katta80
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Idag fick jag se mina nya bröst för första gången! Har lagt upp en bild på dem från idag
Åh ser att dina "före-bröst" påminner lite om mina och att du valt nästan samma implantat som jag ska ha! Detta ger stort stöd inför måndag då det är dags för mig! Krya på dig och ser fram emot att följa din bröst-resa :)

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Dag två efter operationen idag. Jag har sovit hela natten och känner mig utvilad. Igår spände brösten utav bara sjutton, det kändes som man hade världens mjölkstockning! Just nu cirka en halvtimme efter att jag vaknat så känns det bättre men det blir nog sämre under dagen igen. Magen ser ut som en uppblåst ballong.... Kanske är jag gravid istället?! :-D
I det stora hela mår jag väldigt bra och det känns jätteeskönt! Jag har läst om era stackare som har så ont av bröstband och dylikt. Man visste inte riktigt vad man hade att vänta sig efter operationen. Hoppas det fortsätter i rätt riktning.

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Ailosliv: Gud så fina brösten är, superbra !!

Joxie
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·
Cargirm: snart är det din tur? Underbart! Sen är väl de flesta i träden klara eller är det någon mer på
Tur?
Själv ligger jag i soffan nu, kebabsalladen i magen? Bh och bröstband av, ligger och bara är, så skönt ett par
Timmar att vara utan. Ja, de e min kirurg som sagt att se kan vara väldigt skönt.
Ha en fin fredag alla . Kram