LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Clove
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Hoppas alla som fått sina bröst repar sig bra nu:). Är jättenyfiken på hur ni ser ut. Vilka har bilder upplagda? Jag har lagt upp några för den som också är nyfiken ;)

SS81
Kvinna ·
Hoppas alla som fått sina bröst repar sig bra nu:). Är jättenyfiken på hur ni ser ut. Vilka har bilder upplagda? Jag har lagt upp några för den som också är nyfiken ;)
Dom ser jättesnygga ut! Bra val på storlek också :)
Jag har också lagt ut bilder. Kommer byta tejp igen den 3/12 och då ska jag fota igen. Brösten kommer vara 4 veckor och 3 dagar då.

Ketlin
Kvinna ·
Dom ser jättesnygga ut! Bra val på storlek också :)
Jag har också lagt ut bilder. Kommer byta tejp igen den 3/12 och då ska jag fota igen. Brösten kommer vara 4 veckor och 3 dagar då.
Oj vilka fina du har :) Tack... jag är rätt nöjd såhär långt :)

Testare
Kvinna ·
Idag blev det en dusch för mig!
Fick också se mina bröst!
Jag är nöjd :)
Min kille hjälpte mig med duschen:)
Jag känner mig fräsch igen!
Har ni tips på hur man torkar tejpet?
Sköterskan sa föna, kallt luft?

Ailosliv
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Jag är inne på dag 5 nu och mår förvånansvärt bra! :) Har både före- och efterbilder upplagda på min sida. :) Dina är superfina!

malinsjoberg79
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Jag har lagt upp en klädd bild samma dag som jag opererades men den stämmer inte längre då brösten är så mycket mer svullna nu än då... Hur länge tar det innan de svullnar av och sjunker? Vill inte lägga upp en avklädd bild då de ser så konstiga ut... :-\ Mer fyrkantiga än runda liksom.

Clove
Kvinna ·

Testare
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·
Alltså jag har panik. Opereras på tisdag och har tjock hals och näsan rinner. Ingen feber dock. Kommer jag kunna opereras ändå??

LT123
Kvinna ·
Mammatax: tack för tipset och vilken fin bh du köpt :). Väldigt fina bröst
När vågar man titta på bhar? Mina blir 2 veckor imorgon har de svällt av då tror vi? Tänker mest storleksmässigt när vet man vilken kupa man har?