LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Marie
Kvinna ·

Hjort
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Opererades för 3 dagar sen. Brösten är stenhårda och pekar rakt ut, hoppas de mjuknar och sjunker lite med tiden. Det har börjat klia och sticka i dem. Men antar att det är läkningsprocessen. Är nöjd för övrigt, så härligt att ha bröst i stället för skinnpåsar! :-)

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·
Liten fråga, hur såg det ut för er första gången nu bytte tejpen? Blodigt? Inget blod alls? Fult? Fint?

Ailosliv
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Ailosliv : tänk på att alla opereras av olika kirurger vilka har olika restriktioner gällande dusch, byte av tejp, förband, bh och massage. Så bäst att fråga de som opererats av samma kirurg, men allra helst kontakta kliniken :)

Clove
Kvinna ·

Clove
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Gissa vad tjejer!
Jag vägde mig och vågen visar jsg har gått upp 2 kg och det beror också på att silikonen väger :D

Testare
Kvinna ·

Testare
Kvinna ·
Gissa vad tjejer!
Jag vägde mig och vågen visar jsg har gått upp 2 kg och det beror också på att silikonen väger :D

Pynner
Kvinna ·
Liten fråga, hur såg det ut för er första gången nu bytte tejpen? Blodigt? Inget blod alls? Fult? Fint?

CarGirl
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Gissa vad tjejer!

Ailosliv
Kvinna ·
Mitt ena såg fint ut, skorpor som satt kvar. Det andra såg sådär ut, en skorpa hängde med tejpen, var lite "knöligt" men inga tecken på infektion. Blödde inte heller. Men tvättade rent, torkade och satte på ny tejp :) läste någonstans att det skulle va lättare att ta bort tejpen när den var blöt men det tyckte inte jag faktiskt. Det du bör tänka lite extra på när du byter tejp är din handhygien (yrkesskadad Hahha) :)
Det tror jag nog men ring din klinik och fråga för säkerhetsskull :)