LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Hjort
Kvinna ·

AndreaC
Kvinna ·

Hjort
Kvinna ·

Boobso
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Är det fler som känner sig frusna efter operationen? Dag 5 efter op. Är orolig att det är infektion. Dock inget som syns.

LT123
Kvinna ·
Är det fler som känner sig frusna efter operationen? Dag 5 efter op. Är orolig att det är infektion. Dock inget som syns.

LT123
Kvinna ·
Dag 4 efter op. Brösten fortfarande stenhårda och pekar rakt ut. Inte lika ont i bröstmusklerna, dvs kan röra armarna rätt bra. Kliar lite och sticker lite i dem. Är era bröst också väldigt hårda och spända?
Ni som varit på första återbesöket, har ni behövt ta bort några stygn eller har de löst upp sig av sig självt?
Jag har rätt långt att åka till kliniken så om det inte verkar vara några komplikationer har jag tänkt gå till distriktssköterska där jag bor för att kolla såret och stygnen. Känner ni att ni fick ut mycket av första återbesöket eller kan man klara sig utan?Mina stygn löste upp av sig själva. Återbesöket gick snabbt och det enda kirurgen gick igenom var massagen men utöver det hade man nog kunnat skippa det :)
Tack för svar! Det känns ju rätt skönt om jag kan slippa åka. De sa att de kunde maila info om massagen. Hur ska du massera? Har du fått någon bra beskrivning?

Ailosliv
Kvinna ·
Jag känner mig jätte frusen av mig sedan operationen. Har alltid varit väldigt varm av mig men nu fryser jag typ hela tiden... hoppas det går över för tycker det är ganska jobbigt..

Ailosliv
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Hej tjejer, Fina bröst ni har fått! Mina är 3 veckor och 2 dagar. Har lite bilder i albumet. Jag kan sova helt normalt fast inte på mage men på sidan. Det ända jag kan känna är lite obehag i skinnet på brösten. Bröstvårtorna är extremt känsliga.

Joxie
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Joxie
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
aiosliv.herregud va snygga tuttarna är, endast åtta dagar gamla och de är i samma höjd och så symetriska :) Härligt för dig med bröstbandet. Haft det tre veckor och en dag, HATAR det. Skall skicka in bilder på Måndag, hoppas hoppas ja blir av med det då :)

CarGirl
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·

CMA
Kvinna ·

Ailosliv
Kvinna ·
Ny är jag nyopererad. Ska ta mig till där mannen har parkerad. Känd konstigt att inte längre känns tyngden. :-)
Mitt återbesök tog också 10-15 min max och kändes "onödigt" då men ändå glad att jag tog mig dit för att höra att allt såg bra ut. Jag opererades på Citadell, fick inga papper angående massage däremot visade han hur han tyckte jag skulle göra på återbesöket. I mitt fall gällde det att "hålla ihop" brösten och släppa, 3 min per dag. Men de kanske ger olika övningar beroende på hur brösten ser ut och vilket resultat man vill uppnå.