LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Hjort
Kvinna ·

Hjort
Kvinna ·
Hjort: tänk på att alla kliniker har olika scheman för massage och så, så att du tänker på att göra exakt så som de säger till dig på citadell :) Jag fick i min mapp när jag blev kallad till operationen, ett blad med instruktioner om bröstmassagen, fick du inte det?

Hjort
Kvinna ·
boobso. Hej, känns som de va ett tag sen man "såg" dig här :) Härligt att allt verkar flyta på. Mina är ju tre veckor och en dag nu, kan oxå sova på sidan sen några dagar tillbaka, det är sån lycka för mig :) Dina bröst ser fantastiska ut. Mina är mycket mer bulliga upptill,. men men, alla läker vl olika.
Nån mer än ja som har det ena bröstet högre än det andra? Fick efter en vecka råd av sköterska på citadell att massera och trycka ned det lite extra varje dag. Men har än så länge inte gett resultat. Hoppas verklien de åker ner lite snart. ena är typ helt fyrkanting.. så var dee inte för ett tag sen. Fler har i andra trådar skrivit att de ändrar form och så första veckorna, men inte kul när de e på en själv :)

Hjort
Kvinna ·
Är det fler som känner sig frusna efter operationen? Dag 5 efter op. Är orolig att det är infektion. Dock inget som syns.
Jsg frös som fasen efter op! Mest om brösten. Men som någon skrev så är ju implantaten kallare, och de har ju ingen blodcirkulation heller så klart de blir kallare :) nu efter lite drygt två veckor fryser jag inte alls lika mycket, lite när jag ska lägga mig på kvällen typ :)

CMA
Kvinna ·
Ny är jag nyopererad. Ska ta mig till där mannen har parkerad. Känd konstigt att inte längre känns tyngden. :-)
Jag hoppas att op. gått bra och att du mår bra också! :)[/ Tack! Det känns bra nu och jag har tagit allt smärtlindrande. Just nu har jag bara en svidande känsla men det gör inte ont. Känner mig väldigt glad! Men det kanske är morfinet... hihi

Marie
Kvinna ·

SS81
Kvinna ·
Hej alla! Grattis till er som opererats idag! Jag opererades själv idag och allt gick superbra. Jag bytte implantat. Det komiska är att jag fick samma rum som jag låg i för 9 månader sedan. Känns ju som hemma :). Jag vaknade upp och har inte känt ngn smärta alls.
Blev väldigt förvånad men inget tryck, inget alls. Får ju morfin osv men inget ont. Inte ens vid uppvaket. Sovit hela dagen i stort sett. Nu ömmar ryggen av sängen. Kikat i spegeln med bh på och är mycket nöjd. Svårt att se nu då jag hade bröst denna gången men ser fram emot imorgon att se de utan bh.
Frusit hela dagen men fick värmetäcke.
Ang bröst på olika höjd. De ramlar ner olika. Man har inte så mkt tålamod men det är som alla säger. De ändras jättemycket under första 6 månaderna.
Nu kan jag inte somna.. typiskt!

Marie
Kvinna ·
Hej alla! Grattis till er som opererats idag! Jag opererades själv idag och allt gick superbra. Jag bytte implantat. Det komiska är att jag fick samma rum som jag låg i för 9 månader sedan. Känns ju som hemma :). Jag vaknade upp och har inte känt ngn smärta alls.
Blev väldigt förvånad men inget tryck, inget alls. Får ju morfin osv men inget ont. Inte ens vid uppvaket. Sovit hela dagen i stort sett. Nu ömmar ryggen av sängen. Kikat i spegeln med bh på och är mycket nöjd. Svårt att se nu då jag hade bröst denna gången men ser fram emot imorgon att se de utan bh.
Frusit hela dagen men fick värmetäcke.
Ang bröst på olika höjd. De ramlar ner olika. Man har inte så mkt tålamod men det är som alla säger. De ändras jättemycket under första 6 månaderna.
Nu kan jag inte somna.. typiskt!
Åh va skönt att allt gick bra :). Grattis till de nya brösten... kommer bilder sen va? Är nyfiken på skillnaden iom storleksbytet :)

CarGirl
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Första natten hemma avklarad och chockad hur bra det gått! Hade riktigt ont igårkväll speciellt vid ärren så tog en morfintablett precis när jag skulle lägga mig. Somnade vid 21 och vakande vid 23 och tog alvdeon enligt schema, sov sen hela natten fram till 5:30 då det var dags för en ny dos alvedon och sedan nu till 8.
Känns mycket bättre idag och känner mig oväntat rörlig i armarna! Men ser att de flesta av er ska tillbaka till kliniken efter en vecka, för mig sa de 17 dagar? Är det möjligtvis för att jag hade en bit att åka? :)

Ailosliv
Kvinna ·
Första natten hemma avklarad och chockad hur bra det gått! Hade riktigt ont igårkväll speciellt vid ärren så tog en morfintablett precis när jag skulle lägga mig. Somnade vid 21 och vakande vid 23 och tog alvdeon enligt schema, sov sen hela natten fram till 5:30 då det var dags för en ny dos alvedon och sedan nu till 8.
Känns mycket bättre idag och känner mig oväntat rörlig i armarna! Men ser att de flesta av er ska tillbaka till kliniken efter en vecka, för mig sa de 17 dagar? Är det möjligtvis för att jag hade en bit att åka? :)

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

Mammatax
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Tänk att november snart är över, detta har varit vår månad! Nu hoppas vi bara att läkningen går bra för alla och att vi kan njuta av våra fina bröst till sommaren! :D
Har varit skönt att ha ett forum att kunna ventilera av sig lite och dela tankar osv!

Marie
Kvinna ·
marie. Härligt att allt gått bra för dig :) Lite kul med samma rum ändå. Hoppas du är nöjd när du ser dem utan bh. Skönt att du slapp det där trycket efter operationen, det tyckte jag var så himla obehaligt. Oxå nyfiken med bilder sen, skillnaden efter inplantatbytet :)

CMA
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Pynner
Kvinna ·
Hej tjejer! Ni som haft era ett tag, hade ni ont i ärren i början? Mitt ena gör jätteont och känns nästan som bh:n trycker mot det konstant. Men även om jag försöker dra ber bh:n lite så gör det ont men blir lite bättre. Borde jag släppa lite på axelbanden på bh:n så den inte glider upp på ärren eller är det bättre att härda ut?
Visar 961 till 980 av total 1185 objekt
Det kan ju kanske eventuellt ha att göra med att implantaten är kallare än kroppen, så de måste ”värmas upp” liksom. Och det är ju en rätt omfattande operation, så det är klart att kroppen inte är sig riktigt lik efteråt. Hoppas vi alla slipper vara frusna så länge till!